X

ראשון לציון: שלושה יועצים חדשים בהתנדבות לראש העיר

חבר המועצה לשעבר מיכאל רייף, הפעיל החברתי רון לוי והפעילה החברתית אטי יעקובסון עם טייטל חדש: יועצי ראש העיר

ראשון לציון: שלושה יועצים חדשים בהתנדבות לראש העיר
השבוע מונו שלושה יועצים חדשים לראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך בתפקיד הגיל השלישי, תיירות וצמצום פערים חברתיים. התפקיד ללא שכר. חבר המועצה לשעבר מיכאל רייף קיבל את המינוי ל"יועץ ראש העיר לענייני תיירות" , הפעיל החברתי רון לוי קיבל את המינוי  ל"צמצום פערים חברתיים" והפעילה החברתית אטי יעקובסון ל"יועצת ראש העיר לגיל השלישי", שלושתם מוכרים היטב לתושבי העיר בשל פעילותם הענפה למען ציבור העיר בתחומים בו קיבלו את המינויים אותם יעשו בהתנדבות מלאה. רון לוי שגם חגג יום הולדת השבוע קיבל את את המינוי "יועץ ראש העיר לצמצום פערים חברתיים" בהתנדבות, לוי כידוע פעיל חברתי בולט בעיר מעל 25 שנה, בין הפרוייקטים שעשה, בר מצוות, קורסים לעיצוב שיער בהתנדבות שהצליחו לגרום לבני נוער שהיו במקומות נמוכים בחיים לפרוץ קדימה ולהצליח, לוי שבבעלותו מספרה בעיר ,עזר למאות תושבים ומסר לגל גפן   "אני שמח על האמון וקבל את התפקיד החשוב ולהיות יועץ ראש העיר בנושא חברתי, זה דבר שעשיתי כל חיי ואמשיך לעשות ואני מתכוון לפעול בכל הכוח על מנת לצמצם פערים בקרב הנוער, בעזרת ה' נעשה ונצליח"
רון1צילום: רון1
רון לוי אטי יעקובסון, פעילה חברתית בולטת לגיל השלישי שיזמה ומנהלת את קהילת "סבתא ללא הפסקה" המונה מעל ל400 סבתות  ומנהלת גם קבוצות ווטס אפ של וותיקים ונהנים בעיר ועוד שלל פעילויות שיזמה לגיל השלישי קיבלה השבוע את המינוי ליועצת ראש העיר בהתנדבות לגיל השלישי. על כך אמרה אטי  "הכל באהבה זה המוטו של התפקיד שלי"  
אטחצילום: אטח
אטי יעקובסון מיכאל רייף חבר המועצה לשעבר, החזיק בתיק התיירות בקדנציה האחרונה, וכעת קיבל את המינוי בהתנדבות ליועץ ראש העיר לענייני תיירות .  
מיכאלצילום: מיכאל
מיכאל רייף    
חדשות ראשון-לציון ראשון-לציון

art