n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: אם לבת חולת סרטן מבקשת עזרה מתושבי העיר

ראשון לציון: אם לבת חולת סרטן מבקשת עזרה מתושבי העיר

ג' בת ה-12 חולה בסרטן אלים בבטן, אמה היא חד הורית שעזבה את עבודתה, מבקשת עזרה לניוד לבית החולים: "בגלל מערכת החיסון הירודה שלה אסור לה לנסוע בתחבורה ציבורית"

תל השומר. צילום: פרטי
תל השומר. צילום: פרטי

בתחילת חודש אפריל גילו לג' בת ה-12 את  סרטן בבטן, לאחר שהתלוננה על כאבים מתמשכים, תוך ימים ספורים היא נותחה בבית החולים אסף הרופא ולאחר בדיקת ct התגלו גרורות של המחלה והיא נשלחה להמשך טיפול כימותרפי בבית החולים שיבה- תל השומר.

אמה בת ה-53, אם חד הורית שעבדה עד תחילת חודש אפריל בטיפול בקשישים, עזבה את עבודתה והיא נמצאת ליד ביתה.  "זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר" היא מספרת,  "הבת שלי התלוננה על כאבי בטן מספר פעמים, אחרי סדרת בדיקות גילו לה את המחלה הארורה, הכל קרה מהר, ניתוח, וישר  אחריו התחלנו בטיפולי כימו בתל השומר, זה התחיל מיום בשבוע שאחריו היא הייתה מרותקת למיטה יומיים שלמים, עכשיו אנחנו שלוש פעמים בשבוע בתל השומר, כי יש גם בדיקות ומעקב, אבל שתינו אופטימיות ומאמינות שנעבור את זה.  הבעיה אלה הנסיעות, בגלל מערכת החיסון הירודה שלה אסור לה לנסוע בתחבורה ציבורית, והנסיעות עולות לי המון כסף במוניות, זה מגיע לחצי משכורת שהיתה לי". 

מי שנחלץ לעזרת המשפחה הוא הפעיל החברתי מראשון לציון רועי כהן שנמצא בחודשיים האחרונים בקשר ישיר עם האם והבת ועוזר להם בכל מה שיכול. "פגשתי אם ובת לוחמות" הוא מספר,  "האמא אישה צנוע, שלא מבקשת דבר, אני עוזר לה מידי שבוע בסלי מזון שגם אותם היא מתביישת לקחת, הדבר היחיד שביקשה ממני הוא לעזור לה למצוא אדם שנוסע לכיוון תל השומר בבקרים מראשון לציון. המשפחה גרה בשכונת רמז, אני מאמין שיש לנו עיר קהילתית ואכפתית ושנמצא את האדם המתאים, אם יש מונית במחיר מוזל גם אשמח לקשר בין המשפחה, זאת מצווה גדולה, בנוסף נשמח למצוא איש קשר לביטוח לאומי כדי להסדיר את עניין הנכות של הבת".

לפרטים רועי : 0507814482

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. צריך לבדוק ,קופת חולים כללית משתתפת במימון חלקי של הנסיעות לצורך טיפולים כימיים/הקרנות .מנסיון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות