n
דף הבית / רחובות / רחובות עסקים מומלצים / עורך דין נדל"ן ברחובות, ליווי עסקאות מקרקעין, דרור הראל ושות'

עורך דין נדל"ן ברחובות, ליווי עסקאות מקרקעין, דרור הראל ושות'

עורך דין שעוסק בנדל"ן צריך ליצור את הדרך המשפטית הנכונה לביצוע רכישה ולתת ללקוח את הביטחון להעז לבצע אותה, אך גם להתריע אם קיים סיכון גבוה מדי שמצריך לוותר עליה

עורך דין דרור הראל
צילום: סטודיו סיגל

לקוחות שרוצים לרכוש נכס למגורים או להשקעה, מצפים (בצדק) שעורך דין ייתן להם את הביטחון שאפשר לבצע את העסקה.

 

לפעמים, כדי לצמוח ולשגשג צריך להפנים שאין דבר כזה 100% ובשביל זה שוכרים אנשי מקצוע שיודעים לגדר את מידת הסיכון ולמצוא פתרונות יצירתיים וחוקיים להתגבר על האתגרים.

 

דרור הראל הוא עורך דין נדל"ן ברחובות אשר מטפל בעסקאות קניה ומכירה של דירות יד שניה או חדשות מהקבלן, בתים צמודי-קרקע, מגרשים, חנויות, מבני תעשיה ועוד.

 

עורך דין שעוסק בנדל"ן צריך ליצור את הדרך המשפטית הנכונה לביצוע המהלך וגם לתת ללקוח את הביטחון להעז.

 

על עורך דין שעוסק בנדל"ן גם חלה חובה להתריע אם הוא למד שעקב מצבו התכנוני-רישומי של הנכס, תנאי החוזה עם הצד השני או מכל סיבה אחרת, קיים סיכון גבוה מדי שמצריך לוותר על הרכישה.

 

לקוחות שוכרים עורך דין, לא בכדי שיסביר להם למה העסקה מסוכנת ולא אפשרית וכך יחסל להם את החלום אלא כדי שיהיה יצירתי ויבנה להם קונסטרוקציה משפטית איתנה שתאפשר להגשים את החלום, כל עוד הדבר מספיק בטוח.

 

בעקבות משבר הקורונה, נוצרו בשוק המון הזדמנויות ולעיתים יש הזדמנות לרכוש נכס עם קצת קשיים אבל עם סיכויים מדהימים לרווח.

 

בשביל להוציא לפועל עסקה מסוג זה, צריך ניסיון ותושייה ועורך דין שיעמוד לצדך, יתמוך ויסתכל על התמונה הגדולה יחד איתך. עסקאות שכל אחד יכול לזהות ולעשות אז מן הסתם המחיר יהיה יקר מדי או שיש תחרות גבוהה מדי.

 

משרד עורכי דין לליווי עסקאות מקרקעין

אם אתם מחפשים משרדי עורכי דין ברחובות שיעניק לכם שירות מקצועי ואמין בליווי עסקת רכישת או מכירה של נכס, משרדו של עו"ד דרור הראל יעניק לכם שירות משפטי בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

 

עו"ד דרור הנו בעל ותק רב בעריכת דין ובעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

 

למשרד ניסיון רב בתחום המקרקעין על כל היבטיו ולקוחות המשרד אשר מקבלים ליווי בעסקאות קניה או מכירת נכסים מקבלים ייעוץ ושירות שאין שני לו בכל הקשור למו"מ המשפטי על החוזה עם הצד השני כך שיבטיח את כל האינטרסים מקטן ועד לגדול לקבות קבלת הביטחונות הנדרשים, ליווי מלא בתהליך לקיחת המשכנתא בבנק, רישום הזכויות בלשכת המקרקעין ועוד.

 

האמון בין לקוח לבין עורך הדין שמטפל לו בעסקת נדל"ן הוא המרכיב החשוב ביותר בעניינים משפטיים. עסקת נדל"ן נעשית תמיד בהיקפים כספיים משמעותיים ומדובר בקורת גג למשפחה ולילדים. עורך הדין צריך להשקיע את כל יהוו, מרצו ויכולותיו האישיות לביצוע העסקה על הצד הטוב והבטוח ביותר עבור הלקוח ואין כאן מקום ל- "בערך" או ל- "אולי". רק ביצוע מושלם צריך להילקח בחשבון ולהיות לנגד עינינו.

 

בנוסף, מומלץ שעורך הדין המטפל יכיר את העיר רחובות היטב, את משרדי הממשלה הרלבנטיים, עסקאות קודמות שבוצעו בסביבה, את הקבלנים שעובדים בעיר, גורמים בעירייה, בסניפי הבנקים וכיוצ"ב.

 

לסיכום, עורך דין מקרקעין ברחובות דרור הראל מטפל בכל עסקת מכר כאילו שהיא היחידה במשרדו, בשיא האכפתיות והנחישות והכל לטובת הלקוח, במטרה להשיג עבורו במהירות וביעילות את התנאים הטובים ביותר שניתן להשיג ולסגור את העסקה בבטחה.

 

לייעוץ ראשוני או תיאום פגישה חייגו 08-6384080.

 

 

 

**כתבה שיווקית. התכנים נועדו לספק אינפורמציה כללית בלבד ואינם בגדר עצה משפטית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם עורך דין**

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שתי לקוחות צובעות כלים – קרדיט קרמיקסטאר

חדש ברחובות, סטודיו לצביעת קרמיקה: לשתות את הקפה של הבוקר עם ספל שאתם עיצבתם

תפריט נגישות