n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: מדוע תושב העיר הפך את הדירה ואיים לרצוח את אשתו?

רחובות: מדוע תושב העיר הפך את הדירה ואיים לרצוח את אשתו?

ההתמכרות לטיפה המרה הובילה את תושב העיר (43) לזרוע הרס בדירת המגורים שלו ולאיים לרצוח את אשתו ואם שלושת ילדיו רק מכיוון שחשד שהעלימה את בקבוקי האלכוהול שלו

שיכור אילוסטרציה קרדיט צילום: pixabay
שיכור אילוסטרציה קרדיט צילום: pixabay

השכרות עלתה ביוקר:  מכתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בעיר עולה כי האירוע התרחש בחודש נובמבר שעבר בשעה שבע בבוקר כאשר האיש שב לביתו בשדרות חן בעיר לאחר בילוי לילי רווי אלכוהול. מסתבר שלמרות השעה ולמרות העובדה שכבר שתה לשוכרה במהלך מספר שעות, הנאשם עדיין חש שהוא זקוק ללגימה נוספת והחל לחפש אחר בקבוקים של שתייה חריפה בדירה. החיפוש הלך והתמשך אולם הוא לא הצליח לאתר בקבוקים שיאפשרו לו להמשיך את המשתה. בשלב הזה חשד השיכור כי אשתו חרשה מזימות בהיעדרו והחליטה להעלים את השתייה החריפה שלו.
זעמו הלך וגאה עד שהוא התקשר לחמיו ואיים: "תבוא לקחת אותה אחרת אני רוצח אותה". במקביל האיש החל להשתולל ולשבור חפצים בדירה המשותפת – שבר דלת של ארון מטבח, ניפץ קערה ושפך צבע לק לצביעת ציפורניים על בגדיה של אשתו המבוהלת.
כאשר המהומה נמשכה והטונים בדירה עלו, דפקה על הדלת אחת השכנות ושאלה האם הכל כשורה. האיש שב ואיים על חייה של אשתו ואמר לה: "כדאי לך ללכת, כי אם לא אני אהיה בבית הסוהר". בסופו של דבר האיש אכן מצא את עצמו מאחורי סורג ובריח לאחר שכוחות משטרה שהוזעקו לדירה הובילו אותו אחר כבוד לתחנת המשטרה.
כתב האישום שהוגש נגדו מייחס לו עבירות של היזק לרכוש במזיד ואיומים כאשר במסגרת משפטו צפויים להעיד נגדו – רעייתו, חמיו ושכנתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מחלקים תווי שי למשפחות נזקקות

רגע לפני חג פסח: עיריית רחובות השלימה את מבצע 'קמחא דפסחא'

תפריט נגישות