n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / "פעלנו שלא כדין מתוך תחושת כאב וקושי"

"פעלנו שלא כדין מתוך תחושת כאב וקושי"

לאחר סערת הקרוואן הבלתי חוקי בגני איילון בלוד שפונה ע"י העירייה: נציגי הקהילה החרדית ב'גני איילון' בלוד התנצלו בפני ראש העיר יאיר רביבו

הגיעו להבנות -ראש העיר יאיר רביבו עם רב השכונה הרב אברהם ברודיא
הגיעו להבנות. ראש העיר יאיר רביבו עם רב השכונה הרב אברהם ברודיא
צילום: דוברות העירייה

בלשכת ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, התקבל השבוע מכתב התנצלות שהגיע מעסקני הקהילה החרדית / ליטאית בשכונת 'גני-איילון' החדשה, בו הם מביעים חרטה על הנחת הקרוואן בערב חג השבועות באופן בלתי חוקי וללא תיאום ואישורים מהעירייה, דרמה אשר נגררה לאירוע אלימות כנגד גורמי הפיקוח והשיטור העירוני שפינו את המבנה היביל מהשטח.

כזכור, קבוצת תושבים מ'גני-איילון' החדשה והמתפתחת, הניחו בערב חג שבועות קרוואן בכדי שישמש להם כמקום לתפילות ובית כנסת במהלך החג ואף לאחר-מכן, בשאר ימות השנה.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו הורה לפנות את המבנה עוד טרם כניסת החג.

לאחר שביום שלישי שעבר נפגש ראש העיר עם רב השכונה, הרב אברהם ברוידא, ושוחח עמו על שיתוף פעולה הדדי בין תושבי השכונה החרדית לעירייה, הגיע כאמור מכתב ההתנצלות.

"פעלנו מתוך תחושת כאב וקושי בהעדר מקום קבוע לתפילה ולימוד, בפרט בפרוס החג", ציינו  במכתבם, "במחשבה לאחור, זו אכן הייתה פעולה רגשית שהביאה אותנו לפעול שלא כדין ואנו מצרים על כך. אנו מעוניינים מכאן ואילך לפעול לפי מתווה מקובל ומוסכם בצורה שמקובלת עליך כבוד ראש העיר".

יאיר רביבו: "בהחלטתי לפנות את הקרוואן אף שהיה מיועד עבור תפילות ובית כנסת בערב חג השבועות – לא הייתה חלילה אפליה כנגד מגזר כזה או אחר. מאז שנבחרתי, אני נוהג באותו קו של יושרה וללא משוא פנים בין יהודים או ערבים, בין דתיים, חרדים או חילוניים. כולם שווים בפני החוק. חוק הוא חוק ואנו פועלים לאכיפת חוקי התכנון והבנייה ללא משוא פנים. כאשר תושב מפר את החוק והסדר הציבורי, העירייה בראשותי תפעל במלוא חומרת הדין".

רביבו ציין, כי "שמחתי לקבל את התנצלות עסקני הקהילה בו הם הביעו חרטה על הנעשה, ואני תקווה כי מכאן ואילך החוק יישמר בעיר לוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות