n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / עיריית לוד חוסכת במים ושומרת על האקלים

עיריית לוד חוסכת במים ושומרת על האקלים

מחלקת גנים ונוף שדרגה את מערכות ההשקיה בעיר לרבות שליטה מרחוק, חסכון משמעותי במים וניטור תקלות

השקיה באחת הגינות בלוד, חסכון במים ושליטה מרחוק
צילום: דוברות עיריית לוד

מחלקת גנים ונוף שבאגף התפעול בעיריית לוד, פועלת בימים אלה לשדרוג מערכות ההשקיה ברחבי העיר.  לאחרונה ביצעה המחלקה בניהולו של ניסים רז, הקמת תחנת מזג אוויר בעיר, שבוצעה על ידי חברת אקווה. התחנה תאפשר ניטור וחיזוי מזג האוויר בלוד, בדגש על אידוי מים, ועל ידי כך תאפשר הפעלה חכמה וחסכונית של מערכות ההשקיה בעיר, כאשר אלו יובילו לחיסכון משמעותי במים ועל ידי כך יתרמו לאיכות הסביבה.

כן התבצע שדרוג ארונות השקיה בלוד על ידי חברת אקווה. השדרוג יאפשר שליטה מרחוק על ארונות השקיה, יישום תכניות השקיה מסודרות ויכולת ניטור מדויקת וגבוהה בכל הקשור לאיתור תקלות. השדרוג נעשה על ארונות השקיה בהם הייתה השקיה על ידי מחשב מקומי או השקיה ידנית.

בנוסף נעשה תיאום מול תאגיד 'מי לוד' באשר למדי המים ברחבי העיר. לאחר סקר שבוצע בעיר בשיתוף 'מי לוד', מופו כלל מדי המים השייכים למחלקת גנים ונוף. המיפוי מאפשר יצירת שפה משותפת מול 'מי לוד' בכל הקשור למדי המים ומערכות ההשקיה בעיר, דבר אשר יאפשר טיפול יותר יעיל ובקרה מדויקת על תקלות השקיה וחריגות צריכת מים בשטחים ציבוריים ברחבי העיר. כחלק מתהליך זה, המחלקה החלה לסמן באופן ברור את ארונות השקיה ברחבי העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות