n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / מתכוננים למרוץ לוד ה-7: תולים תקוות ברץ הלודאי מולוסאו דניאל

מתכוננים למרוץ לוד ה-7: תולים תקוות ברץ הלודאי מולוסאו דניאל

ביום שישי 1 באפריל יתקיים מרוץ לוד 2022 שכולו חגיגה ספורטיבית, בו ישתתף גם מולוסאו דניאל הרץ הלודאי עטור הפרסים. מוזמנים להרשם עם קוד הנחה לתושבי לוד. פרטים בכתבה.

הרץ הלודאי דניאל מולוסאו מתאמץ לקראת מירוץ לוד ה-7
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

לאחר שזכה בשבוע שעבר במקום הראשון במרוץ אשקלון, העיר לוד תולה תקוות ברץ הלודאי עטור הפרסים, מולוסאו דניאל, שיזכה גם במרוץ לוד 2022, שיתקיים ביום שישי, 1 באפריל. 

דניאל בן ה-29 החל לרוץ בגיל צעיר. מכיתה ד' ועד כיתה ח' ייצג את ביה"ס המאירי, ניצח בכל אליפויות בתי הספר והיה לשיאן הארץ. הוא נשוי ליפה אליאן, עובדת עיריית לוד, ובמשך 16 שנים נכלל בסגל נבחרת ישראל. 

דניאל השתתף באליפויות עולם ובאליפויות אירופה, והגיע למקום ה-4 באליפות אירופה בריצה למרחק של 1500 מ'. הוא מחזיק בשיא ישראל לריצת 1000 מ' לנערים עד גיל 16. 

כאמור, בשבוע שעבר הוא זכה במקום הראשון בריצה ל-5000 מ' במרוץ אשקלון, ועתה הוא מתאמן במרץ רב לקראת מרוץ לוד שיתקיים בתחילת החודש הבא. מרוץ לוד ה-7 ייערך השנה בשיתוף פעולה עם חטיבת הנח"ל. 

ראש העיר יאיר רביבו הביע את תקוותו שספורטאים מלוד ימשיכו לייצג את העיר בכבוד. הוא הוסיף ואמר: "מרוץ לוד הוא אירוע שכולו חגיגה ספורטיבית, ססגונית ומלאת אנרגיה וגאוות יחידה, אשר כבר הפך למסורת. הוא יעבור בנקודות ציון היסטוריות ייחודיות, אשר יחברו בין תרבויות, דתות ותקופות היסטוריות. המסלול תוכנן כך שהוא עובר הן בעיר העתיקה והן בשכונת החדשות. כך יוכלו הרצים לחוות את ההיסטוריה ארוכת השנים של לוד, וגם להתרשם מהשכונות החדשות, שמשקפות את פניה החדשות של העיר – עיר שחושבת, מכוונת ורצה קדימה. אנחנו רוצים להנחיל לתושבי לוד את החשיבות שבשמירה על אורח חיים בריא והזדמנות לשלב כושר גופני עם פעילות לכל המשפחה".

מוזמנים להירשם למרוץ לוד ה-7. ההרשמה באתר "שוונג" תסתיים ביום שלישי ה-29.3.2022. לקבלת קוד הנחה לתושבי לוד וסטודנטים, יש לפנות לאגף הספורט של עיריית לוד במייל: [email protected]

 

 

דניאל מציג בגאווה את גביע המקום הראשון בו זכה במרוץ אשקלון
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות