n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / "מענה בשגרה ובחירום"

"מענה בשגרה ובחירום"

מתחילת משבר הקורונה טיפל המוקד העירוני של עיריית רמלה, בחודשים מרץ אפריל ב-10,760 פניות (לעומת 5,832 פניות אשתקד)

מוקד 108 ברמלה
צילום: עיריית רמלה

מוקד עיריית רמלה 108 הפועל במרכז ההפעלה העירוני החדש, פועל בתקופת משבר הקורונה 24/7 למען תושבי העיר. מאז תחילת השנה טיפל המוקד ב-18,735 פניות. בחודשי משבר הקורונה מרץ – אפריל טופלו 2,521 פניות רווחה, הנחיות חירום, קיום לימודים מקוונים ועוד. המוקד  תגבר משמרות ועבר לפעול באמצעות מערכת ניהול מידע חדשה, המסייעת לטיפול מהיר ויעיל בפניות תושבים.

במסגרת שדרוג מרכז ההפעלה העירוני בחירום בסכום של למעלה מ-1.5 מיליון שקלים בשיתוף משרד הפנים, פיקוד העורף ועיריית רמלה, עבר המוקד העירוני, שדרוג משמעותי ועבר לפעול ממרכז ההפעלה העירוני המוגן.

הפעלתו של המוקד העירוני 108 כלל שורה של חידושים ושדרוגים בהם גם מערכות ניהול לשיפור השירות לתושב. לצד זה מונתה לניהול המוקד, הגב' לני ממן, תושבת העיר, קצינה במיל', לה ניסיון בניהול מוקדי ציבור במסגרת עבודתה בפיקוד העורף .

ראש העיר, מיכאל וידל, ציין: "שדרוג מרכז ההפעלה העירוני והמוקד העירוני שפועל מעתה במקום מוגן בשגרה ובחרום, מהווה אבן דרך בשיפור השירות לתושב, בשדרוג השקיפות והגברת הביטחון. אני בטוח שמהלך זה ישדרג באופן משמעותי את מערך החירום העירוני, ישפר את השירות של המוקד העירוני 108 שייתן מענה בשגרה ובחירום בזמן אמת לרווחת תושבי העיר".

מתחילת משבר הקורונה טיפל המוקד העירוני של עיריית רמלה,  בחודשים מרץ אפריל ב-10,760 פניות לעומת 5,832 פניות אשתקד. מתחילת השנה חודשים ינואר-אפריל, טיפל המוקד העירוני  ב-18,735 פניות, מהן טופלו כ-90 אחוז והשאר מצוי בהליך טיפול.

בנושא משבר הקורונה מרבית הפניות נסובו  בנושאים של סיוע לקשישים, הנחיות לשעת חירום, פתיחת עסקים, סיוע רווחה, החזרת כספים, קיום לימודים, תלונות על הפרת הנחיות ועוד, סה"כ 2,521 פניות בנושא משבר הקורונה.

ראש העיר וידל הוסיף: "אני רוצה להודות לצוות המוקד העירוני, בניהולה של לני ממן, על פעילותם סביב השעון בתקופה מאתגרת ומורכבת של משבר הקורונה. פעילותכם  למען תושבי העיר ראויה להערכה והכרה, תבורכו".

מנכ"ל העירייה רונן עזריה, ציין כי התכנית העירונית המיוחדת כללה את העתקתו של המוקד העירוני לתוך המתחם המוגן – מרכז ההפעלה העירוני בחירום. עזריה שהוביל את פרויקט שדרוג מרכז ההפעלה העירוני ומיזם המצלמות הוסיף: "במסגרת השדרוג הועתקו אליו המוקד העירוני ומשרדי הקב"ט העירוני. השדרוג כלל חלוקה חדשה של מתחם ההפעלה למנהלי מכלולי החירום, ריהוט חדש, תשתיות חשמל, מחשוב ותקשורת ועוד. עתה עם השלמת המהלך מופעל המוקד העירוני ממוקם במתחם מוגן בשגרה ובחירום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות