n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: 14 אנשי רפואה תושבי העיר נבחרו ל'עובד המצטיין' של מועדון רוטרי

לוד: 14 אנשי רפואה תושבי העיר נבחרו ל'עובד המצטיין' של מועדון רוטרי

השנה בחרו במועדון לחלק תעודות למצטיינים בענף הרפואה ברחבי העיר, לאחר שהתקבלו המלצות על 14 מצטיינים מכל קופות החולים בעיר

המצטיינים של רוטרי
צילום: באדיבות דוברות עירייץ לוד

בטקס שקיים מועדון רוטרי לוד ונערך במתנ"ס גני אביב, חולקו תעודות הוקרה לעובדים המצטיינים תושבי העיר. השנה בחרו במועדון לחלק תעודות למצטיינים בענף הרפואה ברחבי העיר, לאחר שהתקבלו המלצות על 14 מצטיינים מכל קופות החולים בעיר.

ביום שלישי שעבר הוזמנו כל העובדים יחד עם בני משפחותיהם למתנ"ס גני אביב, לטקס חגיגי יחד עם חברי מועדון רוטרי ועם סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות בעיריית לוד, גיל חדד.

הערב נפתח כמיטב המסורת בטקס רוטריוני ע"י נשא המועדון לוי מקמל. נ"ל מירי בוכניק הקריאה את פסוק השבוע ונ"ל ראובן גרנות הקריא ברכה בינלאומית מהמועדון התאום ביוון, מועדון הרקליון. 

את המעמד הנחה בטוב טעם מוטי מורד, שהזמין את סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות – גיל חדד, לשאת דברים על רוח ההתנדבות והעשייה של חברי רוטרי ברחבי העיר. חדד שיתף על העשייה של המגזר הרפואי בעיר ובעיקר על רוח ההקרבה האישית של האחים והאחיות.

בשיאו של הטקס עלו המצטיינים לבמה וקיבלו תעודות הוקרה לקול תשואות הקהל. בלה יהודה מקופ"ח כללית נשאה דברים בשם כל המצטיינים. טקס ההצדעה לאחיות ולאחים של קופות  החולים בלוד הסתיים בשירת המנון התקווה.

רשימת המצטיינים – מקופת חולים כללית: סיגלית דהן, בלה יהודה דהן, יוסף איסמעיל, עדי סרסור, רוני בודנביץ', עינת סגיב , ליזה פייגין, אימאן בדיר. מקופ"ח מכבי: אלבירה אלטוב וסיגלית חנימוב, מקופ"ח לאומית: חנה יצחק וטטיאנה רסקין, מקופ"ח מאוחדת:  נטלי משיח ושירלי דוידוב.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות