n
דף הבית / רמלה לוד / צרכנות רמלה-לוד / יש לי בעיה במערכת הביוב – מה לעשות?

יש לי בעיה במערכת הביוב – מה לעשות?

כשכואב בשיניים הולכים לרופא שיניים, כשיש בעיה קטנה בצנרת בבית מזמינים אינסטלטור. אך אם יש בעיה במערכת הביוב - זה כבר עבודה לקבלן ביוב רציני

ביובית
צילום: FREEPIK

יש היום קבלני ביוב מקצועיים בפרסה ארצית, וגם אם אתם נמצאים באזור של רמלה, ונתקלתם בפיצוץ במערכת הביוב, הצפה של מים או ריחות לא נעימים שמתפשטים באזור המגורים או העבודה שלכם, תוכלו להזמין שאיבות ביוב ברמלה והסביבה, ולקבל שירות מקצועי ומצוין.

איך פותרים בעיה במערכת הביוב המרכזית?

בדיוק בשביל זה יש קבלני ביוב, שהם מקצוענים ומיומנים בתחום זה. כלי העבודה העיקרי של קבלני הביוב הינה "הביובית" –מדובר על מערכת ענקית וכבדה מאד, שנמצאת על משאית כבדה לא פחות שרשאית לסחוב משקל כבד כל כך. לביובית יש 2 יכולות מדהימות:

  1. מערכת שאיבה עוצמתית מאד – מה שאומר שבכל מקרה שיש לכם הצפה בבית או בגינה או במקום העבודה. ולא משנה אם זה הצפה של מים במרתף, או הצפה של ביוב בעל ריחות לא נעימים – "הביובית" עושה את העבודה ותוך זמן קצר שואבת את כל הנוזלים מהשטח.
  2. זרם מים חזק ועצמתי – הפעולה השנייה של הביובית הינה לתת זרם מים חזק ועצמתי כל כך שיכול לפתוח כל סתימה. מה שאומר, שאם יש לכם סתימה בביוב, או אפילו קרוב לסתימה (כלומר שיש כבר שכבות רציניות של לכלוך בתוך הצנרת שגורמת לכך שהנוזלים לא עוברים בשופי כבעבר) – הביובית יכולה לעשות את העבודה, ולתת זרם חזק שמעיף ומוציא את כל הסתימה.
  3. מצלמה ייחודית – לקבלן ביוב מקצועי יש גם את האפשרות להשתמש במצלמת ביוב ייעודית, להכניס אותה לתוך צינור הביוב, ולראות מיד איפה מקור הבעיה, וכיצד ניתן לפתור אותו בצורה היעילה והטובה ביותר.

באיזה מקרים כדאי להזמין קבלן ביוב?

  1. אם יש לכם הצפה של מים – בעיקר במרתפים או במקומות שאתם לא יכולים לשאוב את המים בעצמכם.
  2. אם יש הצפה של ביוב – קבלן הביוב ישאב את הנוזלים ויבדוק את מקור הבעיה, ויתקן אותה במהירות וביעילות
  3. אם יש פיצוץ במערכת הביוב – כמובן שהמשמעות של פיצוץ כזה היא שקשה לנשום בחופשיות בכל האזור. קבלן ביוב יגיע בזריזות ויבצע את עבודתו בצורה הטובה והמהירה ביותר, לרווחתכם ולרווחת כל תושבי האזור שיוכלו לחזור לנשום לרווחה
  4. לסלק שורשי עץ שנכנס לביוב – יש עצים גדולים שהשורשים שלהם נכנסים לעומק ולרוחב הקרקע, עד שנכנסים לתוך מערכות הביוב והורסות אותם. קבלן ביוב מקצועי יודע איך לנקות את הצינורות מכל השורשים, באופן שהבעיה לא תחזור על עצמה שנית

במקרים אלו ואחרים, מומלץ מאד להזמין קבלן ביוב, שיוכל לתת לכם את כל שירותי ביובית השונים, והכל ביעילות ובאדיבות אנושית, מתוך נסיון של הרבה שנים ומאות לקוחות מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות