X

עיריית ראשון לציון מזמינה את התושבים לקטיף תפוחי אדמה והפנינג משפחות בטבע

עיריית ראשון לציון מזמינה את תושבות ותושבי העיר לצאת מהשגרה העירונית וליהנות מחוויה חקלאית ייחודית בלב הטבע העירוני. ביום שישי, 26 ביוני 2026, בין השעות 15:00-12:00, יתקיים הפנינג קיץ צבעוני וחווייתי בחוות בן שלום (טלי תות), ברחוב מנחם גינדי - והכול ללא עלות.

עיריית ראשון לציון מזמינה את התושבים לקטיף תפוחי אדמה והפנינג משפחות בטבע
צילום: דוברות
whatsapp

קטיף תפוחי האדמה והפנינג המשפחות בטבע מתקיים זו הפעם החמישית בעיר, ומושך אליו משפחות רבות שנהנות מחוויה חקלאית מהנה וייחודית.

דוברותקטיף תפוחי אדמהצילום: דוברות

במסגרת האירוע יוכלו המשתתפים ליהנות מחוויית קטיף תפוחי אדמה לצד מגוון רחב של פעילויות לכל המשפחה, ובהן הפעלות חווייתיות, עמדות ודוכני יצירה לילדים, מופע מרכזי לכל הגילאים ועוד שלל הפתעות. האירוע מהווה הזדמנות מצוינת למשפחות לבלות יחד באוויר הפתוח, להתחבר לטבע וליצור זמן איכות משותף באווירה קיצית ונעימה.

ההשתתפות בפעילות היא ללא עלות, אך מחייבת הרשמה מראש. מומלץ להגיע עם כובע, מים, נעליים סגורות ותיק רב פעמי לאיסוף תפוחי האדמה.

להרשמה בקישור: https://did.li/W0Rx5

ניווטו ב-Waze: https://did.li/FYpUY

ראש העירייה, רז קינסטליך: "המסורת שלנו ממשיכה ואני נרגש להזמין את התושבות והתושבים לקטיף שלנו וליהנות מחוויה משפחתית מהנה המשלבת טבע, חקלאות, קהילה ופעילויות לכל הגילאים. זוהי הזדמנות נהדרת לבלות יחד, ליהנות מהמרחבים הפתוחים וליצור זיכרונות משותפים."