X

כך תעשו את זה נכון: הנחיות ללקוחות בחו"ל

בועז קציר מנכ"ל שוק הביטוח , המתמחה בביטוח נסיעות לחו"לך ובעל הפלטפורמה להשוואת ביטוח בריאות מסייע לשוהים בחו"ל אשר אין באפשרותם לשוב לארץ ולאילו שהיו אמורים לטוס לחו"ל ונסיעתם נדחתה.

כך תעשו את זה נכון: הנחיות ללקוחות בחו"ל
צילום: יהודית סטרובולסקי

הנחיות ללקוחות בחו"ל:
הפוליסות הוארכו באופן אוטומטי לכל מי שהפוליסה שלו הסתיימה/עתידה להסתיים בין התאריכים ה 13.6.25 ועד לתאריך ה 20.06 הפוליסה הוארכה אוטמטית עד ה 22.06 נכון להיום ברוב החברות ביטוח . 

לקוחות "שוק הביטוח" אין צורך לפנות למוקד להארכת פוליסה , נמשיך לעדכן על כך בהתאם להתפתחויות.

לקוחות שנתקעו בחו"ל במקרה של הארכת שהות בחו"ל כתוצאה מהמצב חשוב לציין כי אין כיסוי בפוליסות ביטוחי נסיעות לחו"ל להוצאות לינה, כלכלה ונסיעה גם במקרים בהם נרכשה הרחבה לביטול או קיצור הנסיעה מסיבות רפואיות . 

מבוטחים הנוטלים תרופות באופן קבוע וזקוקים לחידוש מרשם יש לרכוש את התרופות בחו"ל ולפנות לאחר החזרה לבקשת החזר מחברת הביטוח (שימו לב לא בכל החברות יש כיסוי ) מבוטחי הפניקס והראל ניתן להתייעץ עם רופא בוידיאו צאט לצורך קבלת מרשם באמצעות airdoctor.

הנחיות ללקוחות מישראל:
בכל הקשור לכיסוי בגין ביטולי טיסות והחזרי הוצאות בחול כגון מלון חשוב לדעת כי אין לכך כיסוי בפוליסות ביטוחי נסיעות לחו"ל.

החזרים עבור כרטיסי טיסה שבוטלו יש לבצע בדיקה מול חברות התעופה וספקי התיירות.

לקוחות עם פוליסה עתידית המבקשים לבטלה, ניתן לעשות זאת וקבל החזר מלא עבור דמי הביטוח, באמצעות הסוכן שלכם או באמצעות האפלקיציה או האתר . 

מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם לכל שאלה בווטסאפ, במייל או בטלפון, מוקד החירום של חברות הביטוח זמין רק למקרי חירום רפואיים

http://Shukabit.co.il