X

שתי חנויות דגל בקונספט העולמי החדש של המותגים הבינלאומיים: BERSHKA ו- PULL&BEAR נפתחו בעופר הקניון הגדול בפ"ת

המותגים הבינלאומיים BERSHKA ו- PULL&BEAR בחרו לפתוח את שתי חנויות הדגל, בקונספט העולמי החדש, בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, הנחשב לאחד הקניונים הגדולים והמובילים בישראל. פתיחת החנויות הינה חלק ממהלך לשדרוג, שיפוץ והשבחת תמהיל החנויות של הקניון, לרווחת המבקרים בו. ההשקעה בפתיחת שתי חנויות הדגל החדשות נאמדת בכ – 12 מיליון ש"ח .

שתי חנויות דגל בקונספט העולמי החדש של המותגים הבינלאומיים: BERSHKA ו- PULL&BEAR נפתחו בעופר הקניון הגדול בפ"ת
צילום: יחצ

לדברי עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "מדובר בחלק משרשרת מהלכים ושינויים  שמבצע עופר הקניון הגדול:  חיזוק התמהיל, בנוסף לשדרוג ושיפוץ הקניון שיערך במהלך שנת 2025, בהשקעה של כ – 65 מיליון".


המותגים הבינלאומיים BERSHKA ו- PULL&BEAR בחרו לפתוח את שתי חנויות הדגל, בקונספט העולמי החדש, בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, הנחשב לאחד הקניונים הגדולים והמובילים בישראל. 

פתיחת החנויות הינה חלק ממהלך לשדרוג, שיפוץ והשבחת תמהיל החנויות של הקניון, לרווחת המבקרים בו. ההשקעה בפתיחת שתי חנויות הדגל החדשות נאמדת בכ – 12 מיליון ש"ח . 
 

רז גדעוניפול אנד ברצילום: רז גדעוני

סניף הדגל החדש של  BEAR&PULL  מיועד לנשים, גברים ובני-נוער, משתרע על שטח של כ-  600 מ"ר, בקומת המסחר העליונה. הסניף עוצב ע"י אדריכלי המותג הבינלאומי, ומתכתב עם הנראות והקונספט העולמי של B&P:  קו חדשני המשלב  מוטיביים של מתכת, זכוכית ובטון,  הנותנים יחד מראה הרמוני ונקי ומאפשר בולטות של הפריטים והקולקציות הצבעוניות.  כמו כן, לראשונה ברשת יוצבו קופות אוטומטיות,  והחנות תכיל 10 תאי הלבשה מרווחים ומאובזרים.
​​​​​​​

רז גדעוניברשקהצילום: רז גדעוני
​​​​​​​
​​​​​​​
סניף הדגל החדש של BERSHKA ממוקם גם הוא בקומת המסחר העליונה של הקניון,  משתרע  על שטח של כ- 600 מ"ר, ועוצב גם בקונספט העולמי החדש. החנות החדשה משלבת חוויה הוליסטית החל מהנראות ועיצוב ועד הטכנולגיה והחידושים בתאי הלבשה מיוחדים המאובזרים בחיישנים המתריעים שהתא פנוי,  החלפה שבועית של קולקציות חדשות ועוד. 
לדברי עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "כניסתם של המותגים הבינלאומיים פול אנד בר וברשקה במתכונת החדשה שלהם, מהווה הבעת אמון בחוזקתו ועוצמתו של הקניון. לדבריו: "מדובר בחלק משרשרת מהלכים ושינויים  שמבצע עופר הקניון הגדול:  חיזוק התמהיל, בנוסף לשדרוג ושיפוץ הקניון שיערך במהלך שנת 2025, בהשקעה של כ – 65 מיליון". 

לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול: "כחלק מהאסטרטגיה של הקניון  אנו פועלים על מנת להכניס לקניון את המותגים המובילים והנחשקים בעולם. הנהלת הקניון עובדת במרץ ובאופן שוטף על מנת לייצר ולשמר תמהיל מדויק עם מגוון מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים. לדבריה: "המטרה שלנו להעניק לצרכן הישראלי את חווית הקניות והבילוי האולטימטיבית. כל משפחה יכולה להגיע לעופר הקניון הגדול, באמצעות הרכבת הקלה,  או כל כלי תחבורה אחר, ולהנות מכל העולמות".   

עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מרשת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל.  מידי יום מבקרים בו למעלה מ-25,000 אלף איש הנהנים מ-40,000 מ"ר של שטחי מסחר. בקניון כ-220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים ביניהם: ZARA , VICTORIA SECRET,CALZEDONIA  ORIGINAL'S,   ,STRADIVARIUS, NARS  INTIMISSIMI , NIKE, FOOT LOCKER, MANGO, ADIDAS,I OPTIC,  PANDORA,DIESEL, JO MALONE LONDON , H&M, I DIGITAL, TOUS ועוד. לקניון 12 מפלסי חנייה עם 1850 מקומות לרכבים,  כולל 3 מתחמי טעינה לרכבים חשמליים.