לרגל חודש המאבק למניעת אלימות נגד נשים רשת האופנה HOODIES בשיתוף פעולה עם עמותת "אל הלב" הפועלת למען צמצום ומניעת אלימות באמצעות תוכניות הגנה עצמית מעצימה ופורצת דרך
במהלך כל חודש נובמבר תמכור רשתHOODIES בכל סניפי הרשת ובמקביל באתר, מחברות של עמותת "אל הלב"
- דודי טל
- כ"ו חשון התשפ"ה
לרגל חודש המאבק למניעת אלימות נגד נשים החל במהלך כל חודש נובמבר מדי שנה, רשת האופנה HOODIES יוזמת שיתוף פעולה עם עמותת "אל הלב" הפועלת למען צמצום ומניעת אלימות בקרב נשים, זאת באמצעות תוכניות הגנה עצמית מעצימה ופורצת דרך.
במהלך כל חודש נובמבר תמכור רשתHOODIES בכל סניפי הרשת ובמקביל באתר, מחברות של עמותת "אל הלב" במחיר של 20 ש"ח כאשר כל הרווחים יוקדשו כתרומה מלאה לפעילות העמותה.
רשת HOODIES מייצרת אירוע המשיק את שיתוף הפעולה לתקשורת ורותמת דרכו לחשיפת המהלך המבורך גם את שגרירי המותג ביניהם – ירדן ג'רבי, ג'וליה שחר, ענת הראל, אור מיניאלי, אמור פז, סינדי צ'אדי ונוספים.
עמית פרמינגר מנהל השיווק של HOODIES מוסר: "נושא האלימות כנגד נשים הוא ערך עליון בחברה, כאשר לאורך השנים האחרונות פריטי קולקציית אופנת הנשים שלנו מעוטרים בתווית "את לא לבד" שבצידה המספר לדיווח על מקרה אלימות בנשים. השנה החלטנו לחבור לעמותת "אל הלב" בעלת העשייה המבורכת והייחודית בתחום ואנו מקווים שיחד איתם נסלול דרך ונתרום להוקאת התופעה הנוראית הזו".
עמותת "אל הלב" העוסקת בחינוך, הדרכה והכשרה להתמודדות עם אלימות ומצבי סיכון בקרב ילדים ונשים, הוקמה בשנת 2003 ובראשה עומדת עדי וימר מנכ"לית העמותה. חזון העמותה עומד על כך שחינוך להגנה עצמית מעצימה היא דרך מרכזית למימוש אחת מזכויות האדם הבסיסיות ביותר- הזכות לכבוד וביטחון, ומבקשת לתרום לקיומה של חברה בה לכל אחת ואחד יש נגישות מלאה למידע ולכלים למניעת אלימות ולצמצום השלכותיה. כל פעילותיה של העמותה מתבססות על יעדי האו”ם לפיתוח בר קיימא.