X

עיריית רחובות ומשטרת רחובות ערוכות בכוחות מתוגברים בכניסות לעיר

בהמשך לפיגוע בכביש 4, בו נרצח אדם ונפצעו ארבעה נוספים, הורה ראש העיר רחובות מתן דיל לכוחות הביטחון העירוניים להיערך בכוחות מתוגברים ובהתאם לכך נפרשו ניידות השיטור העירוני, בשיתוף סיירת הביטחון והקבט"ים, בכניסות הדרומיות לעיר ובצמתים על מנת לבדוק את הנכנסים לעיר

עיריית רחובות ומשטרת רחובות ערוכות בכוחות מתוגברים בכניסות לעיר
צילום: דוברות

ערב חג הסוכות תשפ"ה, ועיריית רחובות, באמצעות אגף ביטחון וחירום ואגף תנועה, שילוט ופיקוח, ובשיתוף משטרת רחובות, מוסיפים להיות ערוכים בכוננות שיא, ופרושים בכוחות מתוגברים עוד מתחילת חגי תשרי, על מנת להבטיח את שלומם של כלל התושבות והתושבים במהלך החג ובחוה"מ, וכדי לתת מענה לאירועי בטיחות, אירועים חריגים ועוד. 

כחלק מתפיסת הביטחון, הקב"טים העירוניים נמצאים בכוננות במהלך החג, לצד סיירת ביטחון שנמצאת גם היא על המשמר, והמוקד העירוני פתוח ומאויש 24/7 במוקדנים. כמו כן, כל המקלטים העירוניים פתוחים וזמינים לתושבים במקרה של אזעקה. 

עיריית רחובות פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת רחובות כדי לשמור על הסדר והביטחון בעיר. אנו קוראים לתושבות ולתושבים להישאר ערניים, ולדווח למשטרת ישראל על כל חפץ חשוד.

ראש העיר מתן דיל: "עיריית רחובות עושה כל שביכולתה על מנת להעניק לתושבות ולתושבים חג שמח ובטוח, כשכוחות השיטור והביטחון העירוניים עושים לילות כימים ומתוחים עד הקצה להגברת תחושת הביטחון ולמתן מענה מיידי לכל תרחיש."

art