X

גם עובדי קפלן קראו לשובם של החטופות והחטופים לביתם

עובדי ועובדות המרכז הרפואי קפלן התייחדו עם זיכרם של הנופלים והנרצחים במלחמת חרבות ברזל ונשאו יחד תפילה לשובם של החטופות והחטופים לביתם וחזרתם של חיילי וחיילות צה״ל לשלום

גם עובדי קפלן קראו לשובם של החטופות והחטופים לביתם
צילום: צילום: גלעד שעבני שופן

הבוקר (שני) התכנסו עובדי ועובדות המרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית ביום השנה לציון אירועי השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל. הטקס המרגש נפתח בשעה 11 בדקת דומיה לזיכרם של הנופלים והנרצחים.

במהלך הטקס, שלושה מעובדי המכרז הרפואי אשר איבדו את יקיריהם, סיפרו את סיפורם:

⁠חני בלום, מזכירת סגן מנהל המרכז הרפואי, ששכלה את אחיינה, דולב, ואישתו אודיה, זיכרם לברכה, אשר נקלעו למארב מחבלים בשבעה באוקטובר 2023, כאשר ניסו לצאת מביתם בעיר שדרות.

⁠⁠נעמה גינת, מזכירה רפואית בבית המרקחת, ששכלה את אחיינה, סמ״ר אילי גמזו ז״ל, מפקד כיתה בחטיבת הצנחנים שנפל בקרב בקיבוץ נתיב העשרה בשבעה באוקטובר 2023.

⁠⁠ד״ר דוד בן הרוש, מנהל שירות מיקרוכירורגיה ושחזורי שד, ששכל את אחיו הצעיר, רס״ר במיל׳ דניאל יעקב בן הרוש, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה, ב-18 בדצמבר 2023, והוא בן 31 בנופלו.

גלעד שעבני שופןחני בלום צילום: גלעד שעבני שופן
​​​​​​​

פרופ׳ טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה״ח הרצפלד: המציאות היומיומית היא כמעט בלתי נתפסת. 101 שנים זה הזמן הכולל שיושבים כיום 101 החטופים בשבי. כל יום בשנה הזו אנחנו נושאים תפילה שהם ישובו לביתם. אלו ימים קשים ומורכבים, ואנו נושאים בליבנו עצב גדול על אלו שאינם איתנו עוד, ומרגישים כי כל נופל ונופלת הם בשר מבשרנו. בנוסף, בשנה האחרונה אנחנו מתמודדים עם אלפי משפחות שעקורות מבתיהם. ובתוך כל זאת, מערכת הבריאות שהוכיחה את חוסנה ואת איתנותה בתקופה הזו. לצד כל זאת, האחדות והתמיכה ההדדית, ומעל לכל - התקווה והאמונה שעוד נדע ימים טובים יותר״.

 

art