X

רכבו של סא"ל יהונתן (ברנש) צור ז"ל, מפקד סיירת נחל שנפל ב07.10 יוחזר משופץ לאלמנתו בטקס מרגש שיתקיים ב-לה פארק, פארק פרס חולון (סמוך לאגם)

במהלך הטקס שיתקיים ביום שישי ה27.09 בשעה 11:00 בפארק פרס בחולון, תימסר מכונית הפולקסווגן – חיפושית, ששופצה על ידי עמותת 'מצילי מכוניות אספנות', של חללי מערכות ישראל" לידיה של ראשית צור, אלמנתו של סרן יהונתן צור ז"ל, מפקד סיירת נחל שנפל בקרב ב-7 באוקטובר 2023 – פתוח לקהל הרחב.

רכבו של סא"ל יהונתן (ברנש) צור ז"ל, מפקד סיירת נחל שנפל ב07.10 יוחזר משופץ לאלמנתו בטקס מרגש שיתקיים ב-לה פארק, פארק פרס חולון (סמוך לאגם)
צילום: המשפחה

החיפושית הייתה ה-בייבי של יהונתן (ברנש) צור, בכל רגע פנוי הוא היה מטפל בה ומשפץ אותה.
הרכב הקטן והאהוב עליו היה חלק בלתי נפרד מסיפור האהבה שלו ושל אשתו ראשית. לאחר נפילתו של יהונתן, עמדה החיפושית בחצר הבית, מוזנחת ודוהה, עד שחבריו של יהונתן הכירו לראשית את יוסי אהרון מחולון. 
יוסי, ייסד את העמותה 'מצילי מכוניות אספנות' לפני כ 6 שנים במטרה להנציח את זכרם של חללי צה"ל באמצעות שיפוץ כלי הרכב שלהם. הוא החל לשפץ בעצמו כשלאט לאט העמותה התרחבה. כיום מונה העמותה עשרות מתנדבים. העמותה לא רק מנציחה זיכרון, אלא גם מעניקה הזדמנות לבני נוער בסיכון ללמוד מקצוע ולרכוש כישורי חיים חשובים. 
יוסי אהרון: "אנחנו מלמדים אותם פחחות מכונאות ומורשת קרב" מסביר יוסי. "רבים מהנערים האלה יוצאים לעבוד בחברות הרכב הגדולות בארץ"
במהלך האירוע שאותו מפיק אילן גולן בהתנדבות יוצגו גם כ-20 רכבים ואופנועים משופצים, שמאחורי כל אחד מהם מסתתר סיפור מרגש של חלל צה"ל שלא הספיק להשלים את חלומו. 

פרטי סא"ל יהונתן (ברנש) צור ז"לצילום: פרטי

הזדמנות ייחודית להתחבר לזיכרון הגיבורים דרך החלום שלא הושלם. הטקס המרגש, הטקס שיתקיים בפארק פרס בחולון, פתוח לקהל הרחב ללא תשלום. 

טקס מסירת הרכב של סא"ל יהונתן צור יום שישי ה27.09 בשעה 11:00 בפארק פרס בחולון,
 

יחצטקס מסירת הרכב של סא"ל יהונתן צור יום שישי ה27.09 בשעה 11:00 בפארק פרס בחולון,צילום: יחצ

art