X

התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון משיקה את העונה ה-36

בעיצומה של הלחימה המתמשכת בגזרות השונות ולצד הרצון לחזק את הרוח הישראלית, מכריזה התזמורת הסימפונית הישראלית על תכניתה הייחודית לעונתה ה-36, הכוללת בתוכה מקום של כבוד ליצירה הישראלית * לאורך העונה,ארבע מיניאטורות שהולחנו על ידי סטודנטים לתארים מתקדמים במוזיקה באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים יבוצעו לראשונה על ידי התזמורת * העונה תיקרא בשם 'פנים חדשות', המסמל את הרפרטואר הסימפוני המרתק שיאפיין את העונה הקרובה ויכלול אמנים ישראליים ובינלאומיים שזוהי הופעתם הראשונה עם התזמורת

התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון משיקה את העונה ה-36
צילום: בוריס שכנוביץ


התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון צפויה לפתוח בתחילת אוקטובר את עונתה ה-36, בקונצרט מיוחד במינו שיסמל את תחילתה של עונה מוסיקלית ייחודית, שונה מכל מה שהכרנו, ממש בדומה למציאות של ימינו. 
השנה, תפתח התזמורת את העונה החדשה בקונצרט שייערך בתחילת אוקטובר, והוא יסמל את השבר הגדול שהחל ב7.10 ואת הדרך לתקומה מחודשת של אומה כואבת. הקונצרט יכלול ביצוע בכורה עולמי ליצירה 'בארי' של חיים פרמונט, ששואבת את כוחה ועוצמתה מאירועי ה7.10. 
בעונה הקרובה, תחת השם 'פנים חדשות', תעניק התזמורת לקהל הרחב הזדמנות ליהנות מרפרטואר סימפוני מפואר ומרתק, הכולל בתוכו את הופעותיהם הראשונות של אמנים רבים- ישראליים ובינלאומיים עם התזמורת. 
שלל סולנים וסולניות, מנצחים ומנצחות, ישראלים ובינלאומיים, שזוהי הופעתם הראשונה עם התזמורת יתארחו בסדרה הסימפונית: המנצחת המצליחה בר אבני, הפסנתרן ינון ברנתן, הכנרלינוס רוט, הצ׳לנית קאמיל תומס ועוד.לצידם, יחזרו להופיע עם התזמורת אמנים דוגמת אריאל צוקרמן, אלה ויסילביצקי, דויד גריילסאמר ועוד.
התזמורת ממשיכה בתהליך ההתחדשות שלה ומקבלת לשורות נגניה פנים חדשות ויחד ימשיכו להעשיר את פעילותה גם בסדרה הקאמרית הזוכה להצלחה רבה, בקונצרטים למשפחה ובפעילות החינוך הענפה בעיר.
במהלך העונה, תעניק התזמורת מקום של כבוד ליצירה המוסיקלית הישראלית, כשבתכניתה ישולבו יצירות ישראליות חדשות שהוזמנו ונכתבו במיוחד עבור התזמורתוביניהן גם ארבע מיניאטורות, שהוזמנו במסגרת פרוייקט משותף עם האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים,ומתכתבות ישירות עם התכניות הסימפוניות העשירות של התזמורת.
 

art