X

מרגש? שר הפנים ארבל בביקור בעיריית גבעתיים

השר היחידי בממשלה שבאמת עובד למעננו, התושבים ביקר ברמת גן. ומה היה לו לומר במקום?

מרגש? שר הפנים ארבל בביקור בעיריית גבעתיים
צילום: דוברות

מלווה במשנה למנכ״ל המשרד, ראש המטה, הממונה על המחוז הגב׳ ענת לנקסנר, וצוות המשרד הגיע היום (ה׳) שר הפנים ארבל לביקור בעיריית גבעתיים כאורחו של ראש העיר רן קוניק. השר קיים ישיבת עבודה מקצועית בהשתתפות הנהלת העירייה על מנת לעמוד מקרוב על האתגרים העומדים על הפרק, כגון: קידום הקמת מבנה ארגוני חדש לעירייה, קידום חוקי עזר ומיגון מוסדות החינוך.

שר הפנים ארבל: ״אני מודה לראש העיר על האירוח. האתגרים של רשות מקומית במצב סוציו-אקונומי גבוה הוא מאתגר לא פחות מרשות במצב נמוך, אני מתרשם מניהול מיטבי, מהבנה גדולה של האתגרים שיש לרשות ויש לנו הערכה גדולה לעבודה הזו. אנחנו כמשרד שותפים מלאים לעבודה שלכם נעשה הכל שתמשיכו להצליח. בנושא החטופים אמר השר כי המאבק להשבת החטופים לביתם הוא מאבק על זהותה היהודית של המדינה. אין מצוה גדולה כפדיון שבויים. מאבק על מדינה יהודית הוא לא רק מאבק על מרכולים הוא גם על הערכים הכי בסיסיים של היהדות. יש לנו הזדמנות מופלאה להיאבק יחד על הזהות היהודית של המדינה חרדים וחברי התנועה הקיבוצית כאחד כולנו חייבים לפעול יחד ולהשמיע את הקול שקורא להשבתם בחיים במהרה״

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק:"שר הפנים משה ארבל הוא מהשרים המוערכים, הישרים והטובים בממשלת ישראל. אני רוצה להודות לו ולצוותו על הביקור החשוב, המשמעותי והענייני בעיר ועל אוזנו הקשובה לאתגרים העומדים בפנינו. הדיון היה קצר, עניני, מקצועי, כהמשך לשיתוף הפעולה הפורה בין עיריית גבעתיים לצוות המשרד הפועל תחת מנהיגותו של השר".

 

art