X

עולה עולה

כמה זה עולה לנו

ליקר האייריש קרים האהוב והמוכר ביותר בעולם, המשלב את הוויסקי המופלא של אירלנד יחד עם שמנת נהדרת מתחבר הפעם עם טירמיסו, הקינוח האייקוני ויחד הם יוצרים ליקר קינוחי נפלא עם ארומה של טירמיסו - קפה וקקאו יחד עם טעמי קפה ושוקולד מלטפים וקרמיים. מומלץ ליהנות עם כמה קוביות קרח, להוסיף לקפה, או כמרכיב בקוקטיילים . 

אסם נסטלה משיקה מהדורה מוגבלת נוספת של פודינג נוגט האהוב שמתאים כמילוי או כטופינג לכל עוגה או מאפה, לקינוחים שונים החל ממתוקים ועד מתוק מלוח.

אסם מרחיבה את מגוון חטיפי הקרקר שלה לעולמות חדשים ומרגשים של טעמים ומרקמים, ומשיקה את 'אסם חטיפי קרקר מתובלים' במרקם קריספי חדשני שיכניסו טעם חדש ומרענן לקיץ שלכם:אסם חטיפי קרקר אפויים בתיבול ביסלי בצל ושמנת בצל!

"נביעות", חברת המים המינרליים, משיקה טעם חדש ומרענן לקיץ – תפוח פירות יער. הטעם החדש יצטרף לשאר משקאות המים בטעמים של נביעות.המשקאות מכילים גם ויטמינים מקבוצת B ויש להם ערך קלורי של כ- 15 קלוריות בלבד ל-100 מ''ל משקה.

מותג המשקאות ספרייט מגיע למדפים עם טעם חדש: ZERO בטעם לימון נענע מרענן, המתאים במיוחד לשיא החום.

המותג צ'יטוס מבית שטראוס חוזר למדפים עם החטיף הטרנדי 'צ'יטוס ביג' ממשפחת פאפס. הכדורים הגדולים והנימוחים חוזרים בענק, במהדורה מוגבלת, לחוויה צ'יזית בלתי נשכחת בכל ביס.

חברת הוופלים והעוגיות "מן" תציין השנה  70 שנה להיווסדה. לרגל המאורע תשיק החברה מהדורה מיוחדת לחגים של אריזת ופלים ייחודית בקופסת פח מעוצבת בדומה לצורה שבא שווקו הוופלים לפני שבעים שנה. המארז יכיל 52 יחידות של וופל אישי מצופה כחול.

"פיצה האט" רשת הפיצריות הגדולה והמובילה בישראל משיקה בכל סניפיה בשיתוף פעולה עם הבייקהאוס המוכר בישראל "The ShowRoom" עוגיות טעימות במיוחד שיסיימו כל ארוחה בטעם מתוק.במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי הרשתות, יאפו העוגיות המפנקות בתנורי "פיצה האט".מעכשיו, בהזמנת פיצה תוכלו ליהנות גם מזוג עוגיות חמות ונימוחות של השואו רום, אשר יאפו בתנורים הלוהטים של ״פיצה האט״ במקום.העוגיות בטעמי פאדג' שוקולד ושוקולד צ'יפס. העוגיות נמכרות במארז זוגי של שתי עוגיות לבחירה במחיר שווה במיוחד! 29.90 ₪ בלבד. בנוסף, יש אפשרות להזמין את אחד מטעמי הגלידה האהובה של בן & ג'ריס ובכך ליצור עם זוג העוגיות את הקינוח המושלם. העוגיות יושקו בתחילת ספטמבר וצפויות להיות להיט. איזה כיף שמעכשיו ניתן ליהנות גם מפיצה האט וגם מהעוגיות של The Showroom בפריסה ארצית  את המארז ניתן להזמין  באתר ובאפליקציה "פיצה האט" www.pizzahut.co.il

מחלבות גד מציגים: סנדוויצ'ים מושקעים לכל המשפחה, כי גם למבוגרים מגיע סנדוויץ' שווה וטעים. במארז תוכלו להנות מסדרת הפרוסות המפנקת של גד עם הצעות לכריכים מפנקים וקופסת אוכל- שתחזיר את כל המשפחה לשגרה, בצורה הכי טובה שיש.מחלבות גד הידועים בחדשנות ובמוצרי גבינה איכותיים, משווקים את הגבינות הכי טעימות בפרוסות: כי בשביל הגבינות האלו המציאו את הסנדוויץ'. סדרת הפרוסות כוללת: פרוסות מוצרלה, פרוסות מוצרלה מעושנות, פרוסות גאודה, פרוסות גאודה עיזים, פרוסות צ'דר ופרוסות פקורינו.

באלטמן משיקים מארז מוצרי קיץ שמכיל פרוביוטיק Intense - פרוביוטיקה לפעילות אינטנסיבית המיוצרת בטכנולוגיה פטנטית- Bio Protector, פלקסיטול משחה לכף הרגל- נוסחה זו יעילה במיוחד ומכילה בתוספת 25% אוריאה בתוספת סינטיפדה - צמח אוסטרלי ייחודי בעל תכונות להזנת העור. המשחה אינה שומנית ומועשרת בפרו שמן עץ L-ARGININE, E ויטמין ,B5 ויטמין התה, אלוורה וחמאת שיאהֿ, ופלקסיטול משחה לשפתיים + SPF 50משחה לשפתיים SPF 50+המזינה ומלחחת את השפתיים תוך מתן הגנה מירבית מפני חשיפה לשמש ואובדן לחות.

 

 

לקראת חודש המודעות לסרטן השד, משיקים Lenor יחד עם סופר-פארם, שיתוף פעולה מיוחד עם עמותת אחת מתשע, המעלה מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם ותומכת ומלווה נשים חולות ומחלימות מסרטן השד. במסגרת שיתוף הפעולה יושקו, במהדורה מוגבלת, כדוריות כביסה בצבע ורוד, במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הבדיקות. בנוסף, על כל רכישה של אחד ממוצרי Lenor, תתרום Lenor 5 ₪ לעמותת אחת מתשע. הכדוריות החדשות מצטרפות למגוון המוצרים הקיים של Lenor הכולל את כדוריות הבישום בניחוח רענן וכדוריות הבישום בניחוח אריאל המבטיחות הנאה רצופה מריח משכר במשך 12 שבועות אחסון בארון סגור.את הכדוריות החדשות ניתן להשיג החל מ-28 באוגוסט בסניפים ובסופר-פארם אונליין.

מותג טיפוח השיער הבינלאומי 'אלביב' מבית 'לוריאל פריז',  משיק לראשונה סדרת פרמיום ללא סולפטים לכל סוגי השיער השבור והפגום:  BOND REPAIR (בונד ריפייר).הסדרה החדשה מציעה שגרת טיפוח משקמת לבעלות שיער פגום ושבור עקב טיפולים כמו צביעה, גוונים, פנים, החלקות ועוד.מוצרי סדרת 'בונד ריפייר' החדשה מכילים  חומצה ציטרית, אשר בזכות המבנה המולקולרי שלה מסוגלת לחדור לעומק סיב השערה לבנות מחדש ולחזק קשרים פנימיים פגומים.

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק קרם פנים אנטיאייג'ינג המתאים גם לאזורים החשופים- מחשוף, כתפיים, קו הצוואר ועוד לאחר החשיפה לשמש: סורבה אפטר סאן במרקם קטיפתי לשימוש לאחר חשיפה לשמש, מעניק הזנה עמוקה, קירור והרגעת העור,  אפקט של שימר לאחר השיזוף. המרקם המיוחד מותיר את העור רך, קורן ובריא במראה זוהר ורענן.  ניחוח אייקוני של קוקוס, יסמין לבן ווניל.

 

 

 

art