X

חרדה בשכונת נרקיסים: צנחן רחיפה זרע בהלה בקרב התושבים

אדם עם מצנח רחיפה הבהיל שכונה שלמה אשר חזרה ברגע לשבעה באוקטובר ולסרטונים של חדירת המחבלים מהשמים. העירייה: מדובר באדם שעשה זאת הערים שונות בארץ. הוא אינו תושב העיר, הנושא הועבר למשטרה. משטרת ישראל: הנושא בבדיקה.

חרדה בשכונת נרקיסים: צנחן רחיפה זרע בהלה בקרב התושבים
צילום: ללא

תמונת השבעה באוקטובר של חדירת המחבלים מהאוויר עם מצנחי רחיפה, חזרה היום לתושבי שכונת נרקיסים במזרח ראשון לציון.

בשעות הבוקר הם תיעדו צנחן שעולה לקומה ה-30 וקופץ ממנה לאדמה כשבחצי הדרך נפתח המצנח.

התמונה של מצנח עם אדם שדוהה בשכונה הקפיץ את תושבי נרקיסים וזרע בהלה רבה.

"ברגע חזרתי לשבעה באוקטובר לשבת השחורה" מספר תושב השכונה " זה היה מפחיד, ממתי יש מצנחים בלב העיר? הייתי בטוח שמדובר בחדירת מחבל,  צעקתי לאשתי להכנס לממ"ד, אחרי כמה דקות זה כבר עבר בווטס אפ והבנתי שזה אדם משוגע שככל הנראה עובר כל החוק, אני מאוד מקווה שהמשטרה תבוא עימו בדין, זה לא נורמלי"

תושבת נוספת מראשון לציון העלתה נקודה נוספת כשהסבירה שהסרטון עבר קרע את הרשתות החברתיות והילדים יכולים ללמוד ולעשות משהו דומה "זה מטורף הסרטון הזה" הסבירה בבהלה ש' " הבן שלי בן ה-12 הגיע אלי והראה לי את זה ושאל איפה קונים כזה מצנח, כששאלתי אותו למה, הוא ענה בטבעיות שזה נראה מגניב לגמרי ושאל אם זה מותר, צריך להבין שהילדים והנוער רווים אחרי חופש ארוך, מלחמה והם מחפשים משהו שירגש אותם, זה זעזע אותי וחייבת להעשות כאן הסברה של המשטרה, מערכת החינוך, וגם שלי כאמא שלו, אני מזועזעת"

עיריית ראשון לציון הגיבה על הדברים ומסרה כי לאחר בירור מעמיק שלה מדובר באדם שאינו תושב בעיר וכי בכל פעם הוא קופץ מעל בניין בעיר אחרת וכי הם העבירו את הנושא לחקירת המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר כי הנושא בבדיקה 

סרטון מהרשת החברתית, נשמח להוסיף קרדיט פנו למערכת

 

art