X

אלפים הגיעו ללוויה של החייל הבודד ג'ורדן קופר

אתמול בלילה נערכה הלוויתו של החייך הבודד שנהרג במפתיע מהתקף אלרגיה נדיר, משפחתו ביקשה מהציבור להגיע וללוותו בדרכו האחרונה כדי שלא ישאר לבד במותו. אלפיים הגיעו לבית העלמין בראשון לציון.

אלפים הגיעו ללוויה של החייל הבודד ג'ורדן קופר
צילום: רשת הפייסבוק

אלפי בני אדם הגיעו אמש (שלישי) לבית העלמין גני אסתר בראשון לציון כדי ללוות את ג'ורדן קופר (26), ששירת יותר מ-200 ימים במילואים כחייל בודד, בדרכו האחרונה.

לפני כשלושה שבועות השתחרר קופר משירות המילואים, ואתמול בבוקר מת במפתיע מסיבוך של אלרגיה למזון. הטרגדיה אירעה שבוע אחרי שהוריו מרלה ורוס, אחיו איתן וסבו ג'רי הגיעו במיוחד לארץ כדי לבקרו. 

מאות מתושבי ראשון לציון הגיעו ללוותו בדרכו האחרונה, בסיום הצום של ט' באב, יחד עם אלפין מכל הארץ.

ממלא מקום ראש העיר וסגן ראש העיר אבי חיים הגיע וספד" אנחנו מסיימים את צום 9 באב, יום שבו מדברים על שנאת חינם, אני מסתכל על האלפים שבאו ללוות את גיבור ישראל ג'ורדון, ואני גאה בע שלנו שכולנו יחד, ראש העירייה ו300 אלף תןשבי העיר משתתפים בצער המשפחה, מאז לשבעה באוקטובר ג'ורדון נלחם והיה איתנו, והיום כולנו פה הגענו לתת לו את הכבוד האחרון, תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

אביו רוס התרגש בדמעות מההיענות של הציבור לקריאה של הרגע האחרון להשתתף בהלוויית בנו: "זו הסיבה שבגללה הוא הגיע למדינה הזאת, כדי להגן עליכם מעבר לאמונה

art