X

משתתפי המחזור השני של 'גב ללוחם' ביקרו בחברת "טאבולה"

תכנית 'גב ללוחם' כוללת סדנאות הכנה לשוק העבודה, הכוונה אישית, בניית רשת קשרים והרצאות מקצועיות.

משתתפי המחזור השני של 'גב ללוחם' ביקרו בחברת "טאבולה"
צילום: צילום: איתי רוזנברג

המחזור השני של תכנית 'גב ללוחם', המעניקה תמיכה וליווי מקצועי לחיילים ולחיילות משוחררים, יצא לדרך לפני כחודש בגבעתיים. התכנית פועלת במסגרת מרכז הצעירים של עיריית גבעתיים ומציעה מגוון רחב של פעילויות והכוונה אישית לחיילים המשוחררים.

אחת מהפעילויות הבולטות בתכנית הייתה סיור לימודי בחברת ההייטק המובילה "טאבולה". במהלך הסיור, המשתתפים נחשפו למגוון אפשרויות תעסוקה בתחום הטכנולוגיה, ונפגשו עם אנשי מקצוע ששיתפו אותם בסודות ההצלחה של עולם ההייטק. "הביקור בטאבולה היה מרתק ומלא בידע חדש", שיתף ע', לוחם משוחרר מיחידת הנדסה. "למדנו המון על עולמות ההייטק ושוק התעסוקה בכלל. אני ממליץ לכל חייל משוחרר להצטרף לתוכנית".

בתוך כך, אירוע מרגש נוסף שהתקיים במסגרת התכנית היה טקס צימוד המנטורים למשתתפים. המנטורים התרגשו מאוד מהמפגש עם החניכים והביעו נכונות מלאה לסייע להם בכל שלב.

"מחזור 2 של התכנית נפתח בתקופה קריטית, שבה החיילים המשוחררים זקוקים יותר מתמיד לתמיכה והכוונה", אמרה אושרת צרפתי, רכזת חיילים משוחררים בעיריית גבעתיים: "אנחנו גאים להציע להם את התכנית הזו, שמסייעת להם להשתלב בחיים האזרחיים ולהגיע להישגים משמעותיים".

 

art