X

אירופה בראשון לציון: הסניף הגדול ביותר של "קשת טעמים" נפתח במערב העיר

הסניף הענק נפתח ברחוב הלחי 4 בראשון לציון מערב, לאחר חצי שנה של הכנות. הוא מתפרש על שטח של 6000 מ"ר ובו תצוגה מרהיבה של כל המחלקות הייחודיות כל כך לקשת טעמים. יצאנו לבדוק וחזרנו עם כל המחירים.

אירופה בראשון לציון: הסניף הגדול ביותר של "קשת טעמים" נפתח במערב העיר
צילום: גל גפן

הבוקר נפתח הסניף הגדול ביותר בארץ של רשת הסופר "קשת טעמים" אשר מתפרש על 6000 מ"ר ותמצאו בו הכל מהכל.

מדובר בסניף ה-26 של הרשת והשני בראשון לציוןף. הראשון נמצא במזרח העיר וכעת נפתח המערב העיר ברחוב הלחי 4 בקומת הכניסה.

לדברי הבעלים של הרשת דניאל במקום הושקעו כ-30 מיליון שקל וכשנכנסים מבינים את גודל ההשקעה.

במקום אין דבר שתרצו ולא נמצאו במחלקות הייחודיות כל כך לקשת טעמים: מעדניית גבינות ענקית עם מגוון מכל העולם, מעדניית נקניק שלא נראתה בישראל, מחלקת אלכוהול המהווה חנות מתמחה לכל דבר ועניין בה ניתן למצוא כל סוג של משקה אלכוהול, יין ובירה, מחלקת בשר גדולה בשירות מלא (וגם בשירות עצמי), מחלקת אוכל מוכן ממפעל הקבוצה תחת מותג הבית "מאמוצ'קה", מוצרי מזון ייחודיים בייבוא בלעדי של הרשת וכמובן שאר מוצרי הסופרמרקט הקונבנציונליים להשלמת סל קניה מלא, וכל זאת במחירים מאד תחרותיים.

במקום ישנו כרטיס מועדון שבשונה מרשתות אחרות אינו כרטיס אשראי, אלה כרטיס מועדון שנותן הנחה למצטרפים אליו ללא דמי התחייבות ומנוי של אשראי!

המחירים שווים לכל כיס והמבחר כפי שצויין עצום עם יבוא גדול מחו"ל ובעיקר מאיטליה כך שאת המוצרים במקום לא תמצאו במקומות אחרים ותרגישו לגמרי אירופה בחווית קנייה.

במחלקת התה תוכלו למצוא 3 חבילות תיונים ב-11 שקלים בלבד!

גל גפןהמבצעים השוויםצילום: גל גפן

 

מחלקת האלכוהול שענקית ותוכלו למצוא בה בירות, יינות ואלכוהול מכל העולם עם מגוון אדיר! מצאנו מלא מבצעים שווים, גריגוס 700 מ"ל  ב-99 שקלים

גל גפןגריגוס אלכוהול בקשת טעמיםצילום: גל גפן

 

שמן, מצרך שתמיד צריך בבית- מצאנו ב"קשת טעמים" שמן איכותי חמניות 3 ב19.90 

גל גפןשמן חמניות קשת טעמיםצילום: גל גפן

 

במקום ישנה מחלקה ענקית של אוכל ביתי מוכן בוא תוכלו למצוא במחירים נוחים את כל המטעמים, עוד יש במקום יבוא ענקי מאיטליה של המון מוצרים. המלצה שלנו: רוצו!

גל גפןיבוא מאיטליהצילום: גל גפן

 

קינן ממן, מנכ"ל קשת טעמים: " אנו נרגשים לפתוח את סניף הדגל של קשת טעמים בראשון לציון ובכך לאפשר לעוד קהלי יעד להגיע וליהנות מחוויית הקנייה הייחודית של קשת טעמים הכוללת מרחב קמעונאי מעוצב ומושקע ממחלקות מתמחות בסטנדרט שלא קיים בישראל ומליין מוצרים בינלאומי שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולמות הקולינריה. אנחנו מבינים שלצד החוויה נדרשת גם נוחות מקסימלית ונגישות של המחירים ולכן אנחנו מאפשרים ללקוח חניה חינם ושעות פתיחת חנות גמישות בכל ימות השבוע כולל שבתות וחגים וכמובן מחירים תחרותיים ומבצעי פתיחה בהתאם למדיניות הרשת הקבועה, שהיא לתת ללקוח ערך מקסימלי במחיר משתלם. סניף זה, כמו שאר סניפי הרשת וכמו הסניפים שייפתחו בהמשך, כולל השנה, גם תהווה בשעת חירום, מקור למילוי מזווה ללא הפסקה".

לדברי קרן כליפה מנכלית G City, "אנו שמחים לקבל את רשת קשת טעמים למתחם G סיטי ראשון לציון, מותג סופרמרקטים מוביל וייחודי בתחום קמעונאות המזון בישראל. קשת טעמים מצטרפת לשלל רשתות מובילות ועסקים מגוונים שנמצאות במתחם. נמשיך לגוון ולהעשיר את תמהיל העסקים שאנו מציעים במתחמי G ברחבי הארץ לרווחת לקוחותינו"

art