X

גאווה: ישר אדריכלים יציגו לראשונה מחקר על רמת גן בכנס בינלאומי באיטליה

הכנס ה-60, שיתקיים באוקטובר 2024 בעיר סיינה שבאיטליה, יתמקד בפיתוחים ובחידושים של ערים שונות מסביב לעולם.

גאווה: ישר אדריכלים יציגו לראשונה מחקר על  רמת גן  בכנס בינלאומי באיטליה
צילום: הדמיה: ישר אדריכלים

צוות YARD, למחקר ולפיתוח של משרד ישר אדריכלים שאותו מוביל תאי ישר, אדריכל ושותף בישר אדריכלים, הוזמן לראשונה לכנס השנתי של ארגוןISOCARP   כדי להציג את ממצאי המחקר שלו על מתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן.

הכנס ה-60, שיתקיים באוקטובר 2024 בעיר סיינה שבאיטליה, יתמקד בפיתוחים ובחידושים של ערים שונות מסביב לעולם.

המחקר של משרד ישר אדריכלים אשר יוצג בכנס, עוסק בעתיד המרחבים הציבוריים בסביבת תחנות הסעת המונים (רכבת קלה ומטרו)

ומתמקד במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן - שם מתכנן המשרד מספר פרויקטים, בהם גם המגדל שעתיד להיות הגבוה בישראל,זאת בנוסף לפרויקטים נוספים, במסגרתם ישר אדריכלים מתכננים שטחים ציבוריים רבים.

המחקר בוחן, בעזרת כלי סימולציה שפותחו במשרד, כיצד אנשים ינועו במרחב הציבורי, ומה ניתן לעשות כדי לשפר ולדייק את התכנון.את צוות המחקר והפיתוח YARD מוביל תאי ישר, אדריכל ושותף במשרד ישר אדריכלים. שם הכנס: ISOCARP World Planning Congress: Reinventing the (In)Visible Cities​​​​​​​

תאי ישר, אדריכל ושותף במשרד ישר אדריכלים: "אנו נמצאים בפתחו של שינוי גדול בתרבות התחבורה הישראלית. עם השלמת רשת הסעת ההמונים הנבנית בימים אלו, ייווצרו מרכזים חדשים ברחבי הערים שלנו, בהיקפי בנייה וצפיפות שאנחנו עוד לא מכירים. כאדריכלים אנחנו מחויבים בראש ובראשונה לאנשים, המשתמשים במרחבים שאנו מתכננים. הצורך במחקר נולד מתוך תחושת אחריות עמוקה לאיכות החיים של הולכי הרגל במרחב העירוני המשתנה".

תאי ישר (33) הוא נכדו של אדריכל יצחק ישר שייסד את המשרד בשנת 1956, ובנו של אבנר ישר, בעלי המשרד.

art