X

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

ללין לטו' באב, מייק אפ של שיסיידו, בושם חדש של פרגאמו , שלושה בשמים יוניסקס של Off-White™ SOLUTIONS, פופה עם ליין של ג'ל גבות, סידרה חדשה של ג'ייד לעור עם פצעונים, ג'ייק קובה עם ליין חדש לבגדי ספורט, NOVO עם סדרת מוצרים להגנה מהשמש, מותג הפרמיום HASK עם ליין חדש למתולתלות וSACARA מגיעה עם סדרת שפתונים בשישה גוונים

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!
צילום: אבי קקון

הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה לקראת ט"ו באב, חג האהבה, קולקציית מארזי מתנה במהדורה מיוחדת, בניחוח White Cherry Blossom

במסגרת מבצעי ט"ו באב, רשת ללין תציע מגוון מארזי מתנה בהנחות של עד 50%

יחצללין לטו באבצילום: יחצ

 

מותג הטיפוח היוקרתי  Shiseido משיק מייק אפ לעור זוהר במיוחד REVITALESSENCE SKIN GLOW

מגובה על ידי למעלה מ-120 שנות מחקר ומופעל על ידי חומרים פעילים לטיפוח העור, 
REVITALESSENCE SKIN GLOW Foundation SPF 30 PA החדש מספק תוצאות זוהרות שנשארות זמן רב לאחר הורדת האיפור. 
שתי תמציות פרו-ביוטיקה חזקות - קפיר מותסס וניאצינמיד - מתדלקות את היכולת לשמור על מחסום עור בריא עם גוון טבעי וזוהר. תוך שבוע אחד בלבד, הקמטים העדינים מופחתים והעור נראה חלק ובהיר יותר.

שסיידושסיידוצילום: שסיידו

 

 

פרגאמו חושף את סיניורינה UNICA (ייחודית) בושם חדש לאישה פרק חדש לקולקציית הבשמים האייקונית 

Unica Signorina Parfum Eau de מגלמת את החזון הרב-גוני של הבית. הבושם חולק כבוד למהות יוצאת הדופן הטמונה בכל אישה, ומעודד אותה לאמץ את אישיותה הייחודית, באלגנטיות ובביטחון.


הבושם, שנוצר בשיתוף פעולה עם ג'רום אפינט, אמן בושם ב-Robertet, נפתח בפרץ נוצץ של תווי הדרים, המשולבים עם אקורד ימי של הריביירה האיטלקית הרעננה והקלילה. בתווי הלב, הניחוח חושף ניואנסים עדינים של פרחי אזליאה לבנים השזורים בטעם שאי אפשר לעמוד בפניו של טירמיסו איטלקי, ויוצרים שילוב פרחוני אייקוני שמשדר תחכום ופינוק.

יחצSignorina Parfum Eau deצילום: יחצ

המותג NOVO משיק בימים אלו סדרת מוצרים להגנה מהשמש. המוצרים בעלי רשיון משרד הבריאות ועומדיםבתקינה החדשה להגנה מקרני UVA,UVB. מעניקים הגנה גבוהה במיוחד מקרני השמש ומתאימים לכל סוגי העור. לשימוש נוח בהתזה או מריחה'עמידים בפני מים וזיעה, בעלי ניחוחות נפלאים ומרקמים נעימים ולא דביקים.       

הסדרה כוללת 8 מוצרים: ספריי שקוף 50spf, ספריי שקוף לילדים 50spf,ספריי שקוף לילדים 30spf, תחליב להגנה גבוהה מקרני השמש 50spf, קרם פנים להגנה מהשמש לילדים ומבוגרים 50spf, ספריי שמן 6spf, וספריי שמן גזר 15spf.

יחצנובו להגנה מהשמשצילום: יחצ

 

מתולתלת? מותג הפרמיום HASK ('האסק') לטיפוח השיער  משיק לראשונה סדרת טיפוח ייעודית לשיער מתולתל:  HASK CURL CARE 

הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים המועשרים בשמן קוקוס, שמן ארגן וויטמין E
ומשתייכת לקטגוריית ה"קלין ביוטי" בעלת פורמולות מקצועיות, נקיות  ואיכותיות: ללא סולפטים, פתלטים, פרבנים, גלוטן, ללא אלכוהול המייבש את השיער וצבעים מלאכותיים -  הסדרה מתאימה לכל סוגי התלתלים

מותג הפרמיום לטיפוח השיער HASK (האסק) מארה"ב, הנחשב למוביל בקרב מעצבי השיער בהוליווד,  משיק  לראשונה סדרה ייעודית לשיער מתולתל:  HASK CURL CARE ,  המתאימה לכל סוגי התלתלים.

מוצרי סדרת התלתלים של האסק מועשרים בשמן קוקוס, שמן ארגן וויטמין E . ללא: סולפטים, פתלטים, פרבנים, סיליקונים, גלוטן, אלכוהול מייבש וצבעים מלאכותיים.

הסדרה כוללת 5 מוצרים המעניקים פתרון מקיף לטיפול וטיפוח  התלתלים משלב החפיפה עד לשלב העיצוב  שמפו, מרכך, מסכה, ספריי 5 ב-1 וקרם לעיצוב והגדרת תלתלים

 

יחצהאסק, סדרת הטיפוח לשער מתולתלצילום: יחצ

 

מותג האיפור האיטלקי PUPA משיק ליין של ג'ל גבות חדש ומושלם FIX & LIFT EYEBROW STYLER

ג'ל שקוף לגבות אשר מעניק אחיזה חזקה לשערה עם אפקט הרמה ו- PLUMP & CARE EYEBROW GEL

ג'ל לעיצוב ומילוי הגבות עם גוון מטפח ומעניק נפח מוצר אידאלי לגבות מסודרות לאורך כל היום, עם מברשת מיני וזיפים צפופים במיוחד. ו- ג'ל בגוון לעיצוב ומילוי הגבות עם גוון מטפח ומעניק צבע ו- PLUMP & CARE EYEBROW GEL המגיע ב 3 גוונים (בלונד, חום, וחום כהה) – מוצר אידאלי לתיקון, צביעה ועיבוי הגבות, במרקם ג'ל קרמי קליל המעצים באופן טבעי את גוון הגבות.

פופהג'ל גבות פופהצילום: פופה

 

מותג היופי ג'ייד משיק את:

ULTRAMATTE BLEMISH CONTROL SKIN TREATMENT

סדרת מוצרים לטיפול בעור הנוטה לפצעונים. לטיהור, חידוש ואיזון העור.

הסדרה כוללת ארבעה מוצרים הפועלים יחדיו לוויסות יעיל של סבום בעור שמן ומעורב, ומסייעים בצמצום הופעת פצעונים ונקבוביות, הפחתת ברק, ושיפור מראה העור. הסדרה מכילה 90% מרכיבים טבעיים.

מה בסדרה? 
#ULTRAMATTE BLEMISH CONTROL CLEANSING GEL – ג'ל ניקוי פנים מרענן נטול שומן ואלכוהול המסייע להפחתת הופעת פצעונים, להעלמת התפרצויות אקנה, לוויסות שומן ולצמצום מראה הנקבוביות.


#ULTRAMATTE BLEMISH CONTROL LOTION - מי פנים מרעננים ונטולי שומן לספיחת שומן עודף, הידוק נקבוביות ואיזון ייצור הסבום. 

#ULTRAMATTE BLEMISH CONTROL CLEARING GEL - ג'ל שקוף נטול שומן לטיפול נקודתי, להקלה ולייבוש מהיר של פצעונים.

#ULTRAMATTE BLEMISH CONTROL CREAM - קרם לחות לעור הנוטה לפצעונים – לעור שמן ומעורב

יחצBLEMISH CONTROL SKIN TREATMENTצילום: יחצ

 

SACARA מגיעה עם סדרת שפתונים עם 6 גוונים מלאים בגלואו, ובמחיר נגיש כחלק מאטרטגיית התמחור במותג.  

סדרת שפתוני הליפ-בלאם של SACARA עשירים בלחות, משמשים גם כתכשיר הזנה וטיפוח לשפתיים, מעניקים מראה טבעי עם פיגמנט חצי שקוף המזינים אותם ומלחחים את השפתים.

הגוונים טבעיים וקייצים, מעניקים מראה "קליל וחופשי", מגיעים במבחר גוונים: ניוד, סגול יין המתאים עצמו לכל גוון שפתיים עם צבע שונה, אדום, ורוד עדין מבריק, וורוד וכתום אדמדם

קית קלסמןשפתוניים מבית סקארהצילום: קית קלסמן

 

המותג האיטלקי הנחשק Off-White™ מרחיב את קולקציית הבישום הייחודית,
 Off-White™ SOLUTIONS   עם השקת שלושה ניחוחות יוניסקס חדשים אשר נוצרו בשיתוף פעולה עם בשמים בעלי שם עולמי. 


כחלק מאתוס היופי הגדול של Off-White™  השואף להעצים את כל האנשים לבטא את עצמם ולחגוג את הפוטנציאל האנושי שלהם, אוף-וויט סלושיין מציע ניחוחות כהצהרה עצמית לכל אדם. 


הקולקציה המורחבת של Off-White™ SOLUTIONS שממשיכה את דרכה של הקולקציה המקורית,  Off-White SOLUTIONS מספרי 7 , 8 ו- 10 כל אחד מהם מוצג בבקבוק בעיצוב חדשני, בגודל 50 מ"ל. 
הבקבוקים, שפותחו בשיתוף פעולה עם המאפרת והמנהלת היצירתית בעלת השם הבינלאומי, Isamaya Ffrench (איסמאיה פרנץ'), שמונתה ליועצת היופי של אוף ווייט™ בפברואר האחרון, כוללים גם גימורים יוקרתיים עם הדגשה ייחודית של צבע המהנהנת למהותם הפנימית. 


SOLUTIONS NO. 7 - המאופיין בגוון שרטרז – הוא בניחוח אמברי- עצי שאותו פיתח הבשם Alexis Dadier (אלכסיס דדייה), המשלב תפוז מריר, אשוח בלסם ואלגום. 


SOLUTIONS NO. 8 - פרחוני ענברי של אמילי בוז', נשען על תבלין עם זעפרן, פלפל ווניל, כשאפור-יונה משמש כגוון החיצוני שלו. 


SOLUTIONS NO. 10 - הוא ניחוח מאסקי – עצי המכיל בתוכו פלפל וורוד, פצ'ולי ומלח הים אשר מעניקים לו אישיות ייחודית שזה למעשה החוט המקשר לאורך כל הקולקציה האקלקטית במתכוון.

 

יחצoff whiteצילום: יחצ

 

מותג ההלבשה היוקרתי JACK KUBA   משיק קולקציית ספורט לקיץ 24, גולת הכותרת: טייץ מחטב וחזיית ספורט דו צדדית


המותג היוקרתי JACK KUBA  משיק את קולקציית הספורט לקיץ 24, הכוללת לראשונה טייץ ספורט מחטב מנדף זיעה וטופ דו צדדי מנדף זיעה וללא תפרים.


טייץ ספורט מחטב מוצע באורך 7/8 עשוי מבד רך, קל ונושם, מנדף זיעה, בעל טכנולוגיה חדשנית לחיטוב הבטן העליונה והתחתונה, סיומת לייזר ללא מכפלת או תפר ואינו מתקפל כלפי מטה באזור הבטן. 
מידות: S -2XL
חזיית ספורט דו צדדית - בשני צבעים (שחור ואפור)  בטווח מידות רחב ( S-XL) מתאים גם לבעלות חזה גדול, מעוצב ללא תפרים לתחושת ''עור שני' ומתאים ללבישה כטופ או מתחת לגופיית ספורט, עשוי מבד נושם ומנדף זיעה ומעניק לחזה מראה עגול ומחמיא.

שי יחזקאלג'ק קובהצילום: שי יחזקאל
​​​​​​​

 

 

 

art