X

מה הקשר של שאול לוי, סב התצפיתנית החטופה נעמה לוי למיזם "תפילת נשים"?

מאז פרוץ המלחמה, לשכת הנשים "בנימין דה רוטשילד" בראשון לציון של ארגון בני ברית, מפעילה תפילת נשים לשלומם.ן והשבתם.ן של כל החטופים.ות. וריפוי הפצועים.ות. המיזם בניצוחה והובלתה של ד"ר איריס הכהן סגנית נשיאת הלשכה ומשתתפות בו עשרות נשים מקהילת נשות קריית גנים ונאות אשלים בראשון לציון.

מה הקשר של שאול לוי, סב התצפיתנית החטופה נעמה לוי למיזם "תפילת נשים"?
צילום: פרטי

מדובר בקבוצת נשים המשתתפות בשיעורי פרשת שבוע ומסיבות ראשי חודשים שהנשיאה ד"ר הדס מלכה הכהן  מארגנת ומעבירה זה כבר השנה ה-27 בהתמדה. עובדה שתרמה להתארגנות המהירה ולהתמדה היומיומית,  לדבוק במשימה והאחריות החברתית שלקחו על עצמן.  

המשתתפות במיזם מדי יום מקבלות פרקי תהילים מד"ר איריס הכהן וקוראות בסבבים כך שבכל יום מסיימות יחד ספר תהילים ובנוסף כל אחת מהמשתתפות במיזם זוכה לקרוא ספר תהילים שלם תוך פרק זמן. עד כה, נקראו על ידי המשתתפות 293 ספרי תהילים.  

לפני כשבוע  ד"ר הדס מלכה הכהן וד"ר איריס הכהן ביקרו במוזיאון מפעלי ים המלח. בתום הביקור , המדריך שאול לוי שליווה את הקבוצה הציג עצמו כסבא של נעמה לוי התצפיתנית החטופה. הוא פנה למשתתפים בסיור בבקשה לא לאבד את התקווה ולעשות כל מאמץ להשבת נעמה וכלל החטופים והדגיש שהוא פונה לכל הקהלים.  
  
 עוד הוסיף וסיפר כי הוא אינו אדם שמתפלל ביום יום ולא היה אדם מאמין במיוחד ולא הבין במנהגי ישראל וכעת מבקש בכל ליבו מכל הקהלים על פי דרכם לעשות הכל שנכדתו האהובה תשוב משבי החמס;  להתפלל , להפריש חלה, כל דבר.  סיפר גם שיש מי שהכינו שמלה לבואה ותכשיט . ציין שהוא מכבד מברך ומעריך כל התכוונות. הסב ביקש לברך בשמה המלא של נכדתו: נעמה בת איילת.

במעמד זה , ד"ר הכהן סיפרה לסב על המיזם  תפילת נשים שהיא מובילה החל מה-8 באוקטובר למען כלל השבויים.ות הפצועים.ות  והבטיחה שמעתה יצויין השם המפורש נעמה בת איילת.
כל הנוכחים התרגשו ודמעו מעומק ליבם.

קבוצות נשים המעונינות להצטרף למיזם ולבצע בקהילה שלהן או בקבוצת מאורגנות  ניתן ליצור קשר עם נשיאת לשכת בנימין דה רוטשילד ד''ר הדס הכהן  בטלפון 054-2900898

"היום שאחרי"שאול לויצילום: "היום שאחרי"
​​​​​​​

נעמה לוי שאול לוי לשכת הנשים בנימין דה רוטשילד ראשון לציון

art