X

ליעד אילני מציג: שוב פייק - אופוזיציה או פוזיציה אוטומטית?

שוב מסתבך, שוב לא בודק, שוב ממהר להשחיר, ליעד אילני בפוסט שרצוף באי דיוקים על נושא החינוך בעיר

ליעד אילני מציג: שוב פייק - אופוזיציה או פוזיציה אוטומטית?
צילום: דוברות העיריה

היום, שלישי, העלה חבר המועצה ליעד אילני פוסט הנוגע לבחירת מנהלת אגף החינוך החדשה בעיר. אלא ששוב נראה כי  אילני בוחר לסלף את האמת ולהטעות את הציבור. 

על פי בדיקה של ״גל גפן רמת גן״, אילני שכח שבשנת 2019, בעודו מכהן בתפקיד סגן ראש העיר ומקבל משכורות מהעירייה היה זה דווקא הוא כמחזיק תיק החינוך שהתעקש לבחור באורית איתיאל, מנהלת אגף החינוך הנוכחית, כממלאת מקום בטרם נעשה הליך מכרזי סדור. 

אבל כנראה שמה שטוב ויפה כשאתה מקבל משכורת מהעיריה, הוא פשע נגד האנושות והדמוקרטיה כשאתה כבר לא מקבל משכורת. 

מתוך הפייסבוק מתוך הפייסבוק צילום: מתוך הפייסבוק

ועכשיו לעובדות: מנהלת אגף החינוך המכהנת, אורית איתיאל, ביקשה לסיים את כהונתה בחלוף חמש שנים בהן הצעידה את מערכת החינוך לשיאים חסרי תקדים ובראשם זכייה בפרס חינוך ארצי לשנת 2022 ועוד שלושה פרסי חינוך פרטניים. 

על פי מקור בעיריה, בעקבות ההחלטה של מנהלת האגף, ערב פתיחת שנת לימודים חדשה, נדרשה החלטה מהירה על מנת לוודא העברת מקל מיטבית וחפיפה מסודרת. 

אלא ששוב, בחר אילני לקפוץ בראש מבלי לבדוק, ומתוך אובססיה שתכליתה להשחיר את ראש העיר שנוהג באחריות ובמקצועות. 

הטענה כאילו העירייה מוליכה שולל אנשים משוללת כל יסוד שכן העירייה הורידה את המכרז המדובר ב16.07 ואף פרסמה על כך הודעה בתקשורת כמתבקש. 

מאידך, התשבוחות והפרגונים למנהלת החדשה מכל כיוון מעידים על כך שנעשתה בחירה מצוינת. הקונצנזוס לגבי התאמתה ויכולותיה הינו מקיר לקיר ודי להביט בתגובות לפוסט של ראש העיר בשביל ללמוד על כך.

מתוך הפייסבוק של ראש העירמתוך הפייסבוק של ראש העירצילום: מתוך הפייסבוק של ראש העיר

רמת גן כרמל שאמה הכהן

art