X

ראש העיר מברך את הוריו שחוגגים יום הולדת באותו היום

פיני ועליזה, הוריו של ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, חוגגים ציינו יום הולדת באותו תאריך וראש העיר התרגש ובירך

ראש העיר מברך את הוריו שחוגגים יום הולדת באותו היום
צילום: דף הפייסבוק של רז קינסטליך

מזל טוב ענק לעליזה ופיני קינסלטיך, הוריו של ראש עיריית ראשון לציון שחוגגים יום הולדת באותו היום!

ראש העיר רז קינסטליך: "היום הוא יום מאוד מיוחד עבורי - ההורים היקרים שלי, פיני ועליזה חוגגים יחד יום הולדת.

מי שמכיר אותי יודע שההורים שלי, הם הכל בשבילי. הם גידלו וחינכו אותי לערכים של דרך ארץ וקבלת האחר, הם האמינו בי ותמכו בי ברגעים הכי מורכבים והכי שמחים שלי ובזכותם, אני מי שאני.

אבא שלי, פיני, שאין גאה ממני שבאים ואומרים לי - ״אתה הבן של פיני האגדי״, בן 80 היום. הייתה לי את הזכות להיות איתו עכשיו מספר ימים כשהחלים מניתוח אורתופדי שעשה. הדהים אותי לראות אותו נשאר חזק, אופטימי, צנוע ואוהב אדם. מאחוריו קריירה מפוארת שרק מעטים זכו לה בעולם הספורט והוא בחר ללכת ולהיות איש חינוך ולהעביר את הכישרון שלו הלאה. בכל בוקר בשעה 6:30 אבא שלי מתייצב אצלי בבית, לראות אותנו ואת 3 נכדיו הקטנים ואלו הרגעים הטובים ביותר של היום שלי.

אמא שלי עליזה, שחוגגת היום 73, האישה הכי יפה שהכרתי - מבפנים ומבחוץ. העוגן של הבית שלנו, דוגמא ומופת לאישה חזקה, אמא למופת וסבתא מדהימה. תמיד שם לתמוך ולהאמין בי, לשעבר אשת חינוך שחינכה אלפי תלמידות ותלמידים בעיר שזוכרים ומעריכים אותה עד היום.

בכל הרצאה לבני נוער, אני דואג להגיד להם - שאולי עכשיו הם לא מבינים את זה, אבל ההורים שלהם זה העוגן הכי חזק בחיים שלהם. ושישכילו לבלות ולהיות איתם כמה שהם יכולים וככה אני נוהג בדיוק.

מזל טוב הורים יקרים שלי - זכיתי שנולדתי לכם! אוהב אתכם"

רז קינסטליך יום הולדת עליזה ופיני קינסטליך ראשון לציון

art