X

קולקציית הקיץ של מאפה נאמן

רשת "מאפה נאמן", המובילה את עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל מזה עשרות שנים, משיקה קולקציה קיצית, מתוקה ומרעננת לעונה החמה עם מגשי אירוח חדשים ומגוון עוגות קיציות לרגל יום העוגות הבינלאומי (20/7) המבוססות על פירות וקרמים קרירים בטעמים מרעננים שיצננו את החך

קולקציית הקיץ של מאפה נאמן
צילום: אור גפן

 

קולקציית הקיץ החדשה של רשת מאפה נאמן כוללת מגוון מגשי אירוח קיציים ומרעננים, החל מפלטת פחזניות ממולאות בקרם פטיסייר בציפוי שוקולד , כדורי שוקולד קרירים, פלטת מוסים עשירה, פלטת פירות העונה, פלטת מיני פוקאצ'ות, פלטת טורטיות ופלטת קרואסון ביס.

בקולקציה ניתן למצוא גם מבחר רחב של עוגות קיציות עשירות של רשת "מאפה נאמן"  המתאפיינת במבחר רחב של עוגות על בסיס פירות קיציים בטעמים מצננים וממכרים. בלב הקולקציה ניתן למצוא עוגות סולרו מנגו, קראנץ' פיסטוק, גבינת אוכמניות, מוס גבינת תותים ועוד מגוון עוגות בשילובים של פירות וקרמים במתיקות מאוזנת שתהפוך את הקיץ לשמח וקריר יותר בפה.

הקולקציה משלבת חומרי גלם משובחים ומובחרים ועיצוב מרהיב על מנת להעניק חוויה קולינרית עשירה במיוחד. את הטעמים המיוחדים ניתן כבר לטעום ב-63 סניפי רשת "מאפה נאמן" הפזורים ברחבי הארץ.

מימי נאמן שייך מבעלי רשת מאפה נאמן, "רשת מאפה נאמן יוצאת בקולקציות חדשות בהתאם לעונות השנה וקשובה לטרנדים הקולינריים בארץ ובעולם, לצד המוצרים הקלאסיים שמככבים לאורך כל השנה על מנת להעניק ללקוחותיה חוויה קולינרית מקורית ומעניינת מלאת חידושים והפתעות".

 

טווח מחירים עוגות פס ועוגות בחושות :
45-68 ₪
טווח מחירים מגשי אירוח :
110-250 ₪

סקר העוגות הגדול של ישראל

לכבוד יום העוגות הבינלאומי החל ב20/7 ערכה רשת ״מאפה נאמן״ את סקר העוגות הגדול בקרב  63 הסניפים של הרשת הפזורים רחבי הארץ מצפון – לדרום.

מנתוני הסקר עולה כי הקהל הישראלי צורך בין 8-10 עוגות בשנה בממוצע לאדם , עוד עולה מהסקר כי הטעמים האהובים על הישראלים הן:

מהכי אהובה להכי פחות -

עוגת שוקולד קלאסית – 13%

עוגת גבינה פירורים – 11%

עוגות מאפינס– 9.9%

עוגת גבינה אפויה – 8.7%

עוגת שיש קלאסית-  8%

עוגת שיש תפוז - 7.4%

עוגת שמרים בטעם שוקולד – 6.8%

עוגת פררו רושה 5.6%

שמרים גבינה – 5.4%

טעמים נוספים – 24.2%

לאיתור הסניף הקרוב לביתך:

https://neeman.co.il/

אודות הרשת:

רשת “מאפה נאמן” החלה את דרכה בבירה, בעגלת תינוק עמוסת מאפים בירושלים של שנת 1944, איתה היה מסתובב רבי ברוך נאמן ז”ל, סב המשפחה ומוכר ממרכולתו המשובחת לכל העוברים והשבים. עם השנים, עגלת התינוק הפכה לסניף מוצלח ששכפל את הצלחתו לכל רחבי הארץ. לרשת מאפה נאמן כיום 63 סניפים שבהם תוכלו למצוא את מגוון המאפים המיוחדים. כבר בהיכנסך לאחד מסניפנו תוכל לחוש בחמימות הביתית העוטפת אותך ובריחות המשכרים הממלאים את החלל. המוטו שלנו הוא להביא לחך הישראלי מוצרי מאפה כשרים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים בעלי טעמים וניחוחות ביתיים של בית אבא. רשת “מאפה נאמן” נמצאת עם הפנים לעתיד ועל כן בשנת 2008 הקימה מפעל מפואר המאובזר במיטב המכונות והאוטומציה ומייצא את המאפים לחנויות 

מאפה נאמן

art