X

FRIENDS חוזר עם פסטיבל הסרטים ב-10 שקלים

לאור ההצלחה המסחררת בשנה שעברה, פסטיבל סרטי הילדים לסוף החופש הגדול חוזר בין התאריכים 25-29.8 . 5 ימים של פסטיבל יחיד מסוגו, במסגרתו יוצג רפרטואר סרטי ילדים חדשים ואיכותיים בדיבוב לעברית עם 2 הקרנות בכל יום בשעות: 11:00 ו-17:00 ב- 10 ₪ בלבד לכרטיס!

FRIENDS חוזר עם פסטיבל הסרטים ב-10 שקלים
צילום: רד קאפ לשבור את הקרח

רגע לפני שהחופש הגדול מסתיים FRIENDS רשת מועדוני תרבות מבית ההסתדרות ביוזמה מבורכת שתיתן מענה איכותי וחוויתי למשפחות בסביבה ממוזגת ונעימה ובמחיר זול וחסר תקדים - 10 ₪ בלבד לכרטיס.

במשך 5 ימים יציג פסטיבל סרטי הילדים סרטים חדשים ומדובבים לעברית, שחלקם הגיעו רק לאחרונה לאקרנים,  כדוגמת: הנסיכה הקסומה, קונג פו פנדה 4, הערפד הראשון השלי, התיבה של נוח, מעלה קרחות ועוד...

במסגרת הפסטיבל, ובשיתוף פעולה עם קק"ל והמועצה הציונית בישראל, יגיעו לאולמות במהלך השבוע "ניידות חינוכיות" בין ההקרנות, בליווי מדריכי קק"ל, שיקיימו פעילויות מהנות עם הילדים המשתתפים בפסטיבל, בנושאי סביבה, ציונות, טבע והיסטוריה – עם מגוון משחקים וכיף לכל המשפחה.

רשת מועדוני FRIENDS מבית ההסתדרות נולדה מתוך חזון ציוני-חברתי של ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות, להנגיש את התרבות לכל תושבי ישראל, בדגש על ערי הפריפריה.

יוסי וולף, מנכ"ל רשת מועדוני FRIENDS: "אני מזמין את כולם להנות מהפוגה מהמצב ולהגיע אל חגיגה של סרטים שתעניק לכם זמן איכות משפחתי במחיר מיוחד ושווה לכל כיס, בשבוע האחרון של החופש הגדול".

המכירה תחל בתאריך 15.7 - קישור: https://did.li/xXpZH

 

 

AMOR

art