X

BURATINO: תגידו שלום לאיטלקייה הכשרה בראשון לציון

בשורה קולינרית נהדרת לתושבי העיר וגם לאלה שמחפשים מקום כשר, בלב רחוב רוטשילד מסעדת BURATINO, איטלקית על מלא, הפכה לכשרה. יצאנו לבדוק וחזרנו עם המלצות נהדרות

BURATINO: תגידו שלום לאיטלקייה הכשרה בראשון לציון
צילום: גל גפן

מה יותר טעים מאוכל איטלקי משובח? מפיצה כמו שאומרים אצלנו-אורגינל מהטאבון, מכדורי ארנצ'יני שנמסים בפה מרוב גבינה ומיין משובח שגורם לנו להרגיש שאנחנו ממש במסעדה איטלקית ברומא רק בלי ה-100% לחות, החום והצפיפות של התיירים, פשוט פה בלב ראשון לציון.

BURATINOBURATINOצילום: BURATINO

נעים להכיר BURATINO, מסעדה איטלקית נהדרת שנפתחה לפני מספר חודשים ובימים אלה הפכה להיות כשרה כך שגם הציבור הדתי מסורתי יכול להנות מכל הטוב שיש לה להציע.

BURATINOהטאבון שמוציא פיצות מושלמות במסעדת BURATINOצילום: BURATINO

 

בכניסה ל-BURATINO נמצא הטאבון הססגוני שמוציא פיצות צבעוניות וטעימות כמו שרק טאבון גדול כזה יכול להוציא, במקום תמצאו פיצות מכל הסוגים: מרגריטה הקלאסית, פטריות, חמש גבינות,סלמון, טונה ועוד, אנחנו ספרנו מעל עשרה סוגים שונים והביס הראשון ואווו, מסיבת טעמים בפה.

המחירים נוחים בהחלט ובמנות הפתיחה תוכלו למצוא לחם שום ב-19 שקלים, קפרזה נהדרת ומרעננת עם עגבניות תמר, בזיליקום, בופולו מוצרלה מטובל וטעים ב- 38 שקלים.

אנחנו ניסינו את פרחי הארטישוק, מדובר בסלט נהדר ויוצא דופן עם עגבניות שרי ובצל, כזכור ארטישוק אחד מסימני ההיכר של איטליה שהיה מעולה. הסלט היה מעולה ומחירו גם 38 שקלים, בנוסף הזמנו כדורי ארנצ'יני רזוטו וגבינות כי אי אפשר להיות במסעדה איטלקית ולא לאכול ארנצ'ני המנה היתה נהדרת ומשביע ומחירה 43 שקלים.

בסיום המנות הראשונות ואחרי 2 כוסות יין עברנו לטעום את הפסטה המוקרמת המפורסמת של המקום שלאחר במכינים אותה, מכניסים אותה לקירמול בטאבון והיא יוצאת ואוווו!

במקום תוכלו למצוא פסטה רגילה או פסטה טאבון עם הטאצ' המיוחד, מחיר הפסטות נע בין 60-80 שקלים והוא מספיק לשני סועדים ויש את כל מגוון הפסטות והרטבים מאלפרדו בשמנת פטריות ועד הקלאסי נפוליטנה, בנוסף תוכלו למצוא ניוקי, רביולי ועוד.

BURATINOפסטהצילום: BURATINO

לאוהבי המנות העיקריות ולמתפנקים שביננו תמצאו סטייק סלמון בתוספת תפוחי אדמה ברוטב קרם שמנת ותרד, השילוב נהדר והדג עשוי מדוייק, עוד תמצאו דניס אלה הפלורנטין, סנדוויץ דג דניס ודג אלה ארביאטה, חלק מהמנות עשויות גם הם בטאבון- תשאלו את המלצר.

BURATINOמנות עיקריותצילום: BURATINO

ולקינוח תמצאו את הדברים הטעימים ביותר שכל כפית תעשה לכם שמח בנשמה, אנחנו בחרנו את הטרמיסו המושלם וסיימנו אותו עד הסוף.

לסיכום: כשר, נקי, טעים ושווה לכיס!

 

גל גפןכשרותצילום: גל גפן

BURATINO

art