X

פסטיבל הגא'ז בגריי תל אביב

הולך להיות מדהים:  27-30/8 , GRAY ת"א פסטיבל הג'אז הקייצי חוזר לגריי ת"א עם תמהיל איכותי של אומני ג'אז בינלאומיים נפלאים, הפקות מקור ומופעי מחווה ייחודיים בניהולו האומנותי של ברק וייס ובהפקתם המשותפת של קהילת הג'אז הישראלית ומועדון הגריי. 

פסטיבל הגא'ז בגריי תל אביב
פסטיבל ג'אז בגריי תל אביב צילום: יחצ

קהילת הג'אז הישראלית בשיתוף קבוצת GRAY גאים להציג:
Summertime TLV JazzFest מהדורה #3 
 27-30/8 , GRAY ת"א
פסטיבל הג'אז הקייצי חוזר לגריי ת"א עם תמהיל איכותי של אומני ג'אז בינלאומיים נפלאים, הפקות מקור ומופעי מחווה ייחודיים בניהולו האומנותי של ברק וייס ובהפקתם המשותפת של קהילת הג'אז הישראלית ומועדון הגריי. 
מבין השמות שייקחו חלק בפסטיבל השנה:
הזמר והפרקשניסט הברזילאי Nanny Assis |  שלישיית גלעד אברו | הזמרת יעלה באלין | להקת הג'אז האתיופי MERKANA עם הזמר תומבלו אבבאו | רביעיית STAV של סתיו אחאי | נגן הקונטרבס האמריקאי Ari Roland |מתן קליין | הזמרת נעה לוי | יונתן ריקליס 
המהדורה השלישית של פסטיבל הג'אז הקייצי המשובח Summertime TLV JazzFest יוצאת לדרך ומתהדרת בתכנית אמנותית בינלאומית וישראלית ענפה, הכוללת נבחרת של מוזיקאים ומופעים מהטובים והמרתקים בעולם. הפסטיבל, שזכה להענות ותגובות מדהימות מצד הקהל בשתי עונותיו הקודמות, יתפרס לראשונה על פני ארבעה ימים ויכלול הפקות מקור ומופעי מחווה ייחודיים:
הזמר והפרקשניסט הברזילאי ,Nanny Assis והחלילן הבינלאומי מתן קליין במחווה לאנטוניו קרלוס ז'ובים
הזמרת הישראלית-אמריקאית יעלה באלין ונגן הקונטרבס האמריקאי Ari Roland יבצעו ממיטב הלחנים של ג'ורג' גרשווין
שלישיית גלעד אברו ינגן את המוזיקה של המלחין ונגן הקונטרבס האגדי צ'ארלס מינגוס
להקת הג'אז האתיופי MERKANA בהובלת נדב הבר ואשטה מלדה, יארחו את הזמר תומבלו אבבאו במוזיקה מקורית לצד עיבודי ג'אז לשירים אתיופיים מסורתיים
רביעיית הזמרת הישראלית-אמריקאית נעה לוי והפסנתרן יונתן ריקליס יבצעו את המוזיקה של המלחין והפסנתרן האגדי ת'לוניוס מונק
רביעיית STAV של הפסנתרנית סתיו אחאי במופע חדש ומיוחד המשלב פסנתר אקוסטי ולייב אלקטרוני
מופע צהרים שישי משפחתי מיוחד לכל המשפחה: קצב ברזילאי: בוסה נובה וסמבה לכל המשפחה. בהובלת הזמר והפרקשניסט הברזילאי Nanny Assis והחלילן מתן קליין

לראשונה במסגרת הפסטיבל! מופע בוסה נובה וסמבה מוזיקלי לכל המשפחה עם הנחייה מונגשת לכל הגילאים. 
עוד בפסטיבל! "הקרנה לפני ההופעה",לפני כל מופע בפסטיבל יוקרנו על גבי מסך ענק הופעות ג'אז ייחודיות שקהילת הג'אז הישראלית הפיקה בשנים האחרונות, ובהם מיטב מאומני הג'אז של ישראל והעולם.
קהילת הג'אז הישראלית הינה התארגנות וולונטרית של אלפי חובבי ג'אז, אשר החלו את פעילותם לפני 8 שנים ופועלים לספק את צורכי הג'אז של חובבי ג'אז, שלא מקבלים מענה בפסטיבלי הג'אז בישראל ובהופעות למטרות רווח של מפיקים. קהילת הג'אז הפיקה לאורך שנות פעילותה פסטיבלי ג'אז בינלאומיים, הביאה לארץ עשרות מופעי ג'אז עולמי איכותיים והפיקה מופעים עם מיטב אומני הג'אז הישראלים. בנוסף, קהילת הג'אז מקיימת הרצאות בנושאי ג'אז, מפגשים עם אומני ג'אז בינלאומיים ועוד.
  

ברק ויס, מנהל הפסטיבל: Summertime TLV JazzFest" מציע חוויית הופעה המתאימה יותר מכל – הן למוזיקת הג'אז והן לחודשי הקיץ – הופעות ג'אז איכותיות ברמה בינלאומית, עם סאונד משובח, באווירת מועדוני הג'אז בניו יורק, פריז וניו אורלינס, ישיבה סביב שולחנות עם חברים, עם כוס בירה צוננת או יין איכותי ביד, והכל במחירים שפויים וכמובן - במיזוג."

קבוצת GRAY: "בימים מורכבים אלה, אנו שמחים לשמור על המסורת ולהזמין את הקהל להנות מפסטיבל שכולו מושתת על תרבות הג'אז"


לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים: Summertime TLV JazzFest - מועדון הגריי (grayclub.co.il) 

גריי

art