X

מבשלת בירה שבט- המקום שאתם חייבים לפגוש.

מבשלת בוטיק המייצרת בירות קראפט איכותיות בסטנדרט הגבוה ביותר, וממוקמת בלב המושבה הפסטורלית פרדס חנה -כרכור, כעת המבשלה נפתחת לסיורים לקהל הרחב ומציעה גם אירוח במהלך השבוע בימי שלישי עד שישי לצד דוכני אוכל, בירה קרירה ומוסיקה בחצר הבירגארדן.

מבשלת בירה שבט- המקום שאתם חייבים לפגוש.
מבשלת בירה שבט היא מבשלת בוטיק המייצרת בירות קראפט איכותיות בסטנדרט הגבוה ביותר, וממוקמת בלב המושבה הפסטורלית פרדס חנה -כרכור, כעת המבשלה נפתחת לסיורים לקהל הרחב ומציעה גם אירוח במהלך השבוע בימי שלישי עד שישי לצד דוכני אוכל, בירה קרירה ומוסיקה בחצר הבירגארדן. המבשלה הוקמה ע"י ניל וסרמן אמריקאי ציוני מניו יורק, שחלם להקים מבשלה ומזקקת עילית על אדמת ארץ ישראל. וכמי שעושה ולא רק חולם, לאחר זמן מה הגיע לארץ נחוש להגשים את החלום. הוא תר אחר מקום מתאים ולבסוף קבע את משכנה בפרדס חנה.
0909צילום: 0909
פרדס חנה המושבה עם השדות החקלאיים הירוקים והמטעים הפסטורליים, הייתה הבחירה הטבעית להפוך לבית עבור מבשלת הבירה והמזקקה הראשונה (תחת קורת גג אחת) בישראל. פרדס חנה ידועה כמרכז של יצירתיות ואמנות עם קהילה אקלקטית ומגוונת בה סצנה קולינרית ייחודית מהשורה הראשונה. המושבה עצמה מתנהלת כשבט אחד המבוסס על קהילות שונות ומגוונות ועל כן נבחר שם המותג שבט, כי כמו בכל שבט בעולם, גם אנשי המבשלה הם אנשים שונים וייחודיים החולקים אהבה ותשוקה משותפת לבירה. לצורך הקמת המבשלה גייס ניל ברו-מאסטרים יידועי שם מהעולם והביא את הציוד המתקדם ביותר הקיים כיום. המבשלה היא מבשלת הייטק המייצרת בתהליך חדשני שמרביתו אוטומטי, מה שמאפשר לאנשי המבשלה להשקיע את מיטב האנרגיה שלהם ביצירת מתכונים חדשים והגיית טעמים וחוויות ייחודיות עבור השבט באופן תדיר. לכל אחת מהבירות המיוצרות במבשלה יש את הגוון שלה, הדמות שלה, האופי שלה והטעם הייחודי לה- החל מאיש הקרח, האבירה האדמונית ועד המאמא של החווה. בירות לאגר או אייל מסורתיות, מהדורות מוגבלות מיוחדות או בירה מיושנת - כדי שכל אחד ואחת, בכל שבט, יוכלו ליהנות מהן, למצוא את הבירה המועדפת ולשתות בכיף בכל סיטואציה. סיור חוויתי במבשלה וחצר הבירגארדן המבשלה נפתחה לקהל ומציעה סיור חוויתי העובר דרך כל שלבי הייצור של הבירה, החל מזרע הלתת דרך שלבי הבישול, יצירת הטעמים השונים ועד קבלת הבירה המושלמת שנמזגת לכוס. כל זאת כמובן לצד טעימות של מבחר בירות מהחבית, מבירות הדגל ועד מהדורות נדירות בייצור מוגבל של המבשלה. אורך הסיור כולל טעימות כשעה וחצי. עלות החל מ- 75 ₪ לאדם ובתיאום מראש. לצד המבשלה הוקמה חצר בירגארדן מחתרתית מדליקה לאירוח הקהל הרחב. החצר פתוחה בימים ג'-ה' בשעות 18:00-23:00 ובשישי 10:00-16:00 ומציעה דוכני אוכל, מוזיקה טובה וכמובן בירה קרירה וטעימה. במקום מתקיימות הופעות, פסטיבלים, שווקי איכרים, שווקי לייפסטייל ועוד.     ניתן גם להשכיר עגלות בירה ניידת לאירועים עם מבחר בירות מהחבית.   מבשלת בירה שבט – רח' חרושת 2 , פרדס חנה. שעות פתיחה: ימים ג'-ה' בשעות 17:00-23:00 ובימי שישי 10:00-16:00 סיורים במבשלה בתיאום מראש - במייל shevet@info.co.il פרטים נוספים באתר: shevet-beer.co.il ובפייסבוק: בירה שבט - Shevet Beer
אוכלים בחוץ

art