X

אביזרי בטיחות בדרכים שכדאי שיהיו בקרבת כל מקום מגורים

סביבת המגורים שלנו, בין אם אנו מתגוררים בבית פרטי וצמוד קרקע ובין אם בבניין מגורים, חייבת להיות מוסדרת ובטיחותית ככל הניתן מבחינה תעבורתית. אלו הם האזורים בהם הילדים שלנו מסתובבים מדי יום ובהם חשוב במיוחד לשמור על סביבה בטיחותית עבור כל העוברים והשבים – הולכי רגל ונהגים/ות גם יחד.

  • י"ח אייר התשפ"ד
מעצור חניה לרכב | קרדיט: שרפים מערכות מיגון
מעצור חניה לרכב | קרדיט: שרפים מערכות מיגון
להלן כמה אביזרי בטיחות בדרכים בסיסיים ויעילים ביותר, אותם ניתן למצוא באינספור מקומות בכבישים וחניונים ברחבי הארץ. חשוב לוודא כי הם מותקנים גם בסביבת המגורים שלנו, במקומות בהם הם נדרשים ומתאימים -

מראה פנורמית

רובנו מכירים אביזר זה ממקומות שונים בהם וודאי נתקלנו בו במהלך הנהיגה, אך אולי איננו מכירים עד כמה מדובר באביזר בטיחותי חשוב ומציל חיים. מראה פנורמית היא מראה עגולה המשקפת שדה ראייה רחב ביותר, אותה מציבים בצמתים ופניות בהן שדה הראייה מוגבל מסיבות אלו או אחרות. המראה הפנורמית מאפשרת לנהגים המגיעים מהכיוונים בהם אין שדה ראייה מספק לראות אילו כלי רכב והולכי רגל צפויים להיכנס לצומת או לפנייה בקרוב, וכך בעצם מרחיבה עבורם את שדה הראייה בפועל. לא תאמינו עד כמה מראה פנורמית נחשבת כיום לאביזר בטיחותי חשוב ומציל חיים. עבור צמתים עם שדה ראייה מוגבל או פניות חדות במקומות סגורים וצפופים יחסית (דוגמת חניונים), מראה פנורמית מהווה פתרון מצוין ומתבקש ביותר.
קרדיט: שרפים מערכות מיגוןצילום: קרדיט: שרפים מערכות מיגון
קרדיט: שרפים מערכות מיגון

פסי האטה

ברחובות קטנים, בקרבת מוסדות לימודים, בסביבה הקרובה לבתים או לבנייני מגורים – בכל אלו ועוד חשוב מאוד לגרום לכלי הרכב העוברים והשבים להאט את מהירות נסיעתם משמעותית. במושבים ויישובים קטנים רבים סוללות המועצות המקומיות "באמפרים" – בליטות גדולות בכביש המשמשות בפועל כמכשול המאלץ את כלי הרכב להאט. אך כיום קיימים פתרונות פשוטים, יעילים ונוחים הרבה יותר מאשר סלילת "באמפר" באמצע הכביש. פסי האטה ייעודיים, העשויים פלסטיק קשיח או גומי, ניתנים להתקנה על גבי הכביש ומאלצים את כלי הרכב להאט את מהירות מסיעתם. ישנם פסי האטה המיועדים להאט את הרכבים למהירויות שונות, החל מעשרה קמ"ש ועד לחמישים קמ"ש. פתרון מהיר, יעיל ונוח לייצר מרחב תעבורתי בו הרכבים חייבים להאט משמעותית את מהירות נסיעתם.
קרדיט: שרפים מערכות מיגוןצילום: קרדיט: שרפים מערכות מיגון
קרדיט: שרפים מערכות מיגון

מעצור לחנייה

אביזר זה מסייע ליצור סביבה מסודרת ובטיחותית יותר לרכבים באזורי חנייה ובחניונים. מעצור לחנייה אשר עשוי גם כן מפלסטיק או גומי, מסייע לתחום את מקום החנייה ולמנוע מהרכב מלהתקדם יתר על המידה ולחרוג ממנו. אביזר יחסית פשוט ובסיסי, אשר תורם בצורה ניכרת ומשמעותית ליצירת סדר וארגון בחניונים ואזורי חניה צפופים.
מעצור חניה לרכב | קרדיט: שרפים מערכות מיגוןצילום: מעצור חניה לרכב | קרדיט: שרפים מערכות מיגון
מעצור חניה לרכב | קרדיט: שרפים מערכות מיגון

עמודים גמישים או קשיחים

סוגים שונים של עמודים ייעודיים אותם ניתן להתקין על מנת לסמן ולתחום אזורים שונים, ולמשל למנוע מכלי רכב מלהיכנס אליהם. פתרון מצוין לתחימת אזורים להולכי רגל בסמוך לכבישים ולאזורי חנייה, כמו גם למניעת כלי רכב מלעלות על מדרכות או להתקרב יתר על המידה לכניסה לבניין ולמעליות בחניון התת קרקעי. *** המאמר באדיבות חברת שרפים מערכות מיגון המחזיקה במגוון רחב של המוצרים האיכותיים ביותר בתחום אביזרי בטיחות ומיגון אש.   ** פרסום ממומן
צרכנות

art