X

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

חדש על המדף: חטיף אנרגיה של הרבלייף, סכינים לבית הכי נוחים ויעילים שתכירו של ARCOS, פסטה ברילה חדשה בשלושה סוגים, משקה בריאות מושלם של תנובה, גבינות חדשות של סימפוניה, הלהיט העולמי TWISTER שנחת כאן לקיץ, גלידות מגנום עם טעמים שעוד לא הכרתם, חטיף אצות חדש של מסטר שף, תחליב רחצה של כיף ושמפו הוואי לילדים עם ריח ממכר.

בתי לוין. צילום אבי קקון
בתי לוין. צילום אבי קקון
 חברת הרבלייף, המובילה בתחום התזונה ואורח החיים הבריא, משיקה חטיף חלבון חדש: H24 Achieve מתוך סדרת הספורט החדשה Herbalife24. חטיף החלבון החדש H24 Achieve מתאים לכל מי שזקוק לתזונת ספורט תומכת, בין אם הוא רק בתחילת מסע הכושר, חובב חדר כושר או ספורטאי סיבולת, הזקוקים לחלבון. חלבון הוא אחד המרכיבים התזונתיים העיקריים המסייעים בהשגת יעדי הכושר. הוא תורם מרכזי להתאוששות השרירים לאחר פעילות גופנית ומסייע לתחזוקה וצמיחה של השרירים.   חטיף H24 Achieve מכיל 21 גרם חלבון לחטיף, מרכיבים איכותיים, 210 קלוריות לחטיף, דל בסוכר ובטעם שוקולד מריר נפלא. מתאים לצמחונים.
H24ACHIVE חטיף חלבון חדש -הרבלייף- מארז שישייה 116 שח- צילום יחצ חול (6)צילום: H24ACHIVE חטיף חלבון חדש -הרבלייף- מארז שישייה 116 שח- צילום יחצ חול (6)
צילום יחצ חול  

לרגל יום העצמאות מותג הסכינים המוביל בעולם ARCOS משיק את הסכין האהובה במהדורה בצבעי כחול – לבן

LINEA CHEF by ARCOS

10% מסך ההכנסות יתרמו ללקט ישראל

סכיני הסנטוקו אלו סכיני פרמיום במחירים נגישים השמים דגש על איכות ומחיר. סכינים איכותיות שמשדרגות כל חווית בישול במטבח. הסכינים בעלות עיצוב חדשני עם ידית נוחה לאחיזה.

הסכינים מתאימות לכל אחד ואחת ונמכרות במחירים אטרקטיביים, מתאימות לכל משתמש, בין אם אתם בשלנים מקצועיים או סתם אוהבים לבשל.

היתרון הבולט ביותר של הסכינים החדשים בסדרה הוא השינון, אשר נשמר לאורך זמן. הסכינים החדשות הינן המתנה המושלמת לחג וישדרגו כל מטבח. בין אם תעניקו לעצמכם ובין אם למארחים, מדובר בסכיני חובה בכל מטבח המשדרגות את חווית הבישול והאפייה.

קוק אנד בייק סכיני ארקוס לינאה כחול לבן 49 שח צילום טל טרי (1) (Custom)צילום: קוק אנד בייק סכיני ארקוס לינאה כחול לבן 49 שח צילום טל טרי (1) (Custom)
קוק אנד בייק סכיני ארקוס לינאה כחול לבן צילום טל טרי   ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, משיק סדרת מוצרים במהדורה מיוחדת, לרגל חג השבועות. הסדרה החדשה כוללת ארבע סוגי פסטות איכותיות:  פסטה טריגאטלי - חתך פסטה מיוחד שפותח על ידי ברילה המעניק נופך של אלגנטיות ותחכום, מה שמבטיח חוויה גסטרונומית ייחודית. "טרי" בשם צורת הפסטה המיוחדת הזו משרה את צורת התלתן, שיחד עם המרקם המתוחכם של הצורה, מציעה חווית בישול מיוחדת. טריגאטלי לא רק משפר את האסתטיקה של המנה שלך, אלא גם מציע את ההזדמנות להתנסות בשילובי מתכונים חדשים ומרגשים. פסטה אורקייטה - פסטה מרשימה בצורת צדף, חלקה מפנים ומחורצת מבחוץ שהופכת אותה למושלמת לאחיזת הרוטב. פסטה פליה א פיינו - פסטה טליאטלה האהובה, בשילוב תרד המאפשר  להוסיף צבעוניות לשולחן החג ופסטה קסטלאנה -   צורתה המיוחדת שדומה לקונכיה מאפשרת לרוטב להיכנס בין החריצים ולעטוף את הפסטה מכל הכיוונים.
פסטה ברילה משיקה סדרת פסטות מיוחדות לחג השבועות צילום יחצצילום: פסטה ברילה משיקה סדרת פסטות מיוחדות לחג השבועות צילום יחצ
צילום יחצ   טוויסט בעלילה: "גלידת שטראוס" מסובבת את עולם הגלידות בישראל עם השקת המותג העולמי TWISTER המותג המוכר מגיע לארץ לכבוד הקיץ עם 3 טעמים מפתיעים TWISTER הוא אחד ממותגי הגלידות המפורסמים בעולם. זאת בין היתר הודות לקונספט המיוחד שמציע חווית אכילה המשלבת בין טעמים מגוונים ומתפרצים, צבעוניות פירותית בולטת ומשחקיות כיפית שנובעת מפורמט השלגון על מקל בצורת הספירלה הייחודית, עם ליבה ייחודית בטעמים מפתיעים. TWISTER יושק בישראל בשלושה טעמים: Island בטעם לימון ליים, ליבה של תות ושרבט אננס (פרווה), יגיע גם בפורמט מאגדת המכילה 8 יח' מוקטנות באריזה. בטעם פירות יער, ליבת לימון ווניל (חלבי)Forest  בטעמי בננה, תותי פרוטי, ליבן דודבדבן ווניל (חלבי) Ocean
image006צילום: image006
      MAGNUM הוא כבר שנים אצולת הגלידות האולטימטיבית ומהווה שם נרדף לחוויה של תענוג שאין שני לה. כעת, משיק המותג בעולם וגם בישראל את הסדרה המפנקת והייחודית ביותר עד היום – 2 מוצרי מגנום דאבל חדשניים שכמותם לא פגשתם. מגנום דאבל אופוריה – לימון ופטל: שלגון המזמין אתכם להתפנק ב- 4 שכבות של תענוג ומצב רוח מרומם של אופוריה: גלידת לימון עשירה המקיפה ליבת סורבה פטל מרענן, בציפוי קרם פירות יער ומעל כל זה שוקולד לבן מפנק, משולב בסוכריות קופצות וחתיכות פירורי סוכר בטעם פטל.  מגנום דאבל צ'יל – אוכמניות: 4 שכבות  של תענוג אמיתי ומרגיע במיוחד לאנשי הצ'יל שבינינו: ליבת סורבה אוכמניות טעימה וייחודית שוכנת בלב גלידה בטעם וניל קטיפתית, מצופה בקרם קקאו וטבולה במעטפת שוקולדית ושברי עוגיות מפנקות.
קומופזיציה מגנום אופוריה וצילצילום: קומופזיציה מגנום אופוריה וציל
    המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה:  חטיף אצות קלויות וקראנצ'יות  ויגן פרנדלי ובאריזה המכילה 9 חטיפים באריזה אישית  מדובר, בחטיף אצות ויגן פרנדלי, המגיע במארז של 9 אריזות אישיות, 5 גרם כל אחת. החטיף סוגר את הפינה כשמתחשק לנשנש משהו טעים. מתאים גם לילדים! ניתן לשימוש גם כתוספת קראנצ'ית לסלטים, מרקים, סושי, נודלס ואפילו לקוקטיילים. לאצות מיוחסים יתרונות בריאותיים רבים, בין היתר:  הן מחזקות את מערכת החיסון ומורידות כולסטרול.   
מאסטר שף משיק חטיפי אצות קלויים במלח צילום יחצ (2)צילום: מאסטר שף משיק חטיפי אצות קלויים במלח צילום יחצ (2)
 

הוואי מותג טיפוח השיער והגוף המוכר והאהוב בישראל, מציג: הוואי KIDS שמפו ומרכך קידס מתיר קשרים

עם פורמולה חדשה, 92% רכיבים ממקור טבעי, אריזה ידידותית לסביבה.

שמפו ומרכך הוואי KIDS, בפורמולה מועשרת תמציות רוזמרין ומנגו ושמן משמש.

מעניק לשיער מגע של משי ומתיר קשרים, עם תמציות רוזמרין ומנגו השומרות על היגיינת הראש,

ושמן משמש השומר על חיוניות וברק טבעי. למראה שיער בריא, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

שמפו הוואי מחיר 14.90 שח צילום סטודיו אלדד שאו (10) (Custom)צילום: שמפו הוואי מחיר 14.90 שח צילום סטודיו אלדד שאו (10) (Custom)
       

גבינת סימפוניה מתחדשת ומשיקה סדרה חדשה של גבינות שמנת עם  16% שומן.  גבינת סימפוניה שנמכרה עד היום ב-5% שומן ובמגוון טעמים אהובים, תציע עכשיו גם קו של גבינות שמנת עם 16% שומן בשני טעמים חדשים: בצל מטוגן ופלפל שחור ובטעם טבעי. 

מחלבת שטראוס משיקה סדרה חדשה של גבינות שמנת סימפוניה - עם 16% שומן, בטעם "בצל מטוגן ופלפל שחור" ובטעם "טבעי". גבינות השמנת במרקם עשיר ומפנק במיוחד, ומגיעות בדיוק בזמן לחג השבועות.

סימפוניה מציעה מגוון רחב מאוד של טעמים ומאפשרת לגוון בין הטעמים השונים ולהתפנק מבלי "להשתעמם".

גבינת סימפוניה מתאימה להכנת כריכים, כמתבל בארוחת הערב, לבישול ולאפיה. ניתן להשתמש בה כבסיס להכנת עוגות ומאפים עם גבינה, או אפילו כרוטב לפסטה.

image001 (2)צילום: image001 (2)
 

 

"כיף", מותג הסבונים משיק:

תחליבי רחצה באריזה משפחתית, בתכולה חדשה של 1.4 ליטר, בגודל כפול מהמוצר המקורי, ובתוספת משאבה לשימוש נוח במיוחד. המוצרים מגיעים באריזה ידידותית לסביבה כאשר 50% מהבקבוק מיוצר מפלסטיק ממוחזר.

תחליבי הרחצה החדשים של "כיף" בתכולת 1.4 , בעלי נוסחה מתקדמת המועשרת  ב 91% רכיבים ממקור טבעי.

התחליבים מועשרים בלחות ומגיעים בשני הניחוחות האהובים ביותר מתחליבי הרחצה של כיף:

תחליב רחצה חלב ודבש, תחליב רחצה אוקינוס (טבעוני), ללא פראבנים וסיליקונים, ולא נוסה על בעלי חיים.

כיף תחליבי רחצה תכולת 1.4 ליטר מחיר 20 שח צילום טל אזולאי (4) (Custom)צילום: כיף תחליבי רחצה תכולת 1.4 ליטר מחיר 20 שח צילום טל אזולאי (4) (Custom)
צילום טל אזולאי   תנובה משיקה לראשונה במקררים את קטגוריית השוטים הפונקציונליים תחת המותג +TNUVA

סדרת הבוסטים של TNUVA+ כוללת חמישה "שוטים" (בקבוקוני 100 מ"ל) המכילים רכיבים תזונתיים על בסיס פרי או ירק ומכילים רכיבים פונקציונאליים בין היתר ג'ינג'ר, כורכום, גוארנה, סלק או מאצ'ה.

כל 'BOOST' מכיל רכיבים תזונתיים ייחודיים, שהם המניע העיקרי לצריכת המוצר.

קרדיט יחצ (4)צילום: קרדיט יחצ (4)

ר

             
צרכנות בת ים

art