Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה לקראת האביב וחג הפסח ניחוח חדש במהדורה מוגבלת: YUZU ניחוח בהשראת פרי היוזו, פרי הדר יפני, אצילי וארומטי.
קולקציית ה- YUZU שואבת את השראתה וגווניה משדות היוזו הירוקים והצהובים, לצד שמי האביב התכולים, מלווה ברוחות אביב ופריחה של ניחוח מתקתק מרענן ומבשרת על בוא האביב ועל תקופה של צמיחה והתחדשות. הניחוח החדש ישולב בסדרת המוצרים הקלאסיים של הרשת, כמו: פילינג גוף, מי גוף, קרם ידיים, קרם גוף, קרם ג'ל קולינג, קצף אמבט וגוף, דיפיוזר קלאסי, מי גוף ושיער, בושם אווירה, נרות אוויר, תיקי רחצה ותיקי איפור. צילום: ללין – מארז רחצה מפנק 249.9 שח צילום VIP DESIGHN צילום VIP DESIGHN
מותג התכשיטים הנחשקTOUS מצליח שוב לרגש! והפעם עם בושם חדש וייחודי לאישה: TOUS LoveMe THE SILVER PARFUM LoveMe THE SILVER PARFUM הוא ניחוח אלגנטי ומתוחכם שהודות לעלי הכותרת של זר פרחי יסמין זוהר וורדים עדינים הזורחים בשמש חמימה, הופך להיות מרכז תשומת הלב. מושק פתייני עולה תחילה ומפנה את מקומו למנדרינה כתומה ואפרסק קטיפתי, התורמים מצידם טריות משכרת, כשלאחר מכן מתפרצים תווי עומק חמימים וכריזמטיים של עץ סנדלווד. צילום: TOUS LOVE ME SILVER 329 ILS Credit- TOUS TOUS LOVE ME SILVER 329 ILS Credit- TOUS
אקווה אלגוריה- הארווסט עד 95% רכיבים ממקור טבעי קולקציית אקווה אלגוריה מבית גרלן קולקציית ניחוחות אוונגרדיים קרובים לטבע שהושקה ב-1999 ועם המצאתה מחדש הפכה להיות מניפסט וסמל של ערכי בית גרלן. היום הניחוחות העליזים והאלגנטיים שלה ארוגים מרכיבים ממקור טבעי שנבחרו בקפידה על-ידי בשמי גרלן מגנים ברחבי העולם. בקבוק הדבורה הסמלי, שעוצב מחדש לחלוטין מבחינה אקולוגית, עשוי כעת זכוכית ממוחזרת ומיוצר כולו בצרפת. באופן דומה, הניחוחות עובדו מחדש בקפדנות כדי לכלול עד 95% רכיבים ממקור טבעי* ופורמולות המיוצרות עם אלכוהול סלק אורגני. קמפיין חדש ויוצא דופן שמוביל יאן ארתוס-ברטרנד, צלם, במאי ועיתונאי צרפתי, פעיל וסמל בינלאומי למאבק בתחום שמירת הסביבה, מלא בתמונות יפהפיות להפליא שהופקו עם טביעת רגל פחמנית מינימלית. צילום: AQUA ALLEGORIA – HARVEST 667 ILS AQUA ALLEGORIA - HARVEST 667 ILS
Gentleman Society Gentleman Society הוא הניחוח החדש לגבר מסדרת הבשמים Gentleman , מבית ג'יבנשי. בשנת 1975 הושק הבושם הראשון והאייקוני GIVENCHY GENTLEMAN מבית ג'יבנשי. שם אייקוני זה, ג'נטלמן- טעון במשמעות, נכנס להיסטוריה של ג'יבנשי אך הזמנים השתנו וכך גם הג'נטלמן... היום, ג'יבנשי החליטה שהגיע הזמן ליצור ניחוח אייקוני חדש לגברים כדי ללכוד אותם בריח מהפנט וממכר. ניחוח ייחודי זה מורכב משילוב של ארבעה מרכיבים- רביעייה של וטיבר בר קיימא (מחווה ל-4G שלנו) מביא את הניחוח העמוק, מסתורי עצי יחד עם וניל אבסולוט שהופך את הניחוח לחושני וממכר. אליהם מצטרף נרקיס פראי לאלגנטיות ותחכום והמרווה מכניס רעננות. האריזה החיצונית, כולה בצבע כסף בוהק עם גבולות שחורים, מביאה תחכום, מאותם קודים של הבושם הנשי האייקוני L'INTERDIT. הצבע הכסוף הוא מחווה ללוגו 4G הכסוף-מתכתי המוטבע כסמל של הבית. צילום: Gentlman 529 ils Gentlman
נייטולוג'י ללילה יש קסם מיוחד. יש בו משהו שהופך אותו לאטרקטיבי ומסתורי בעת ובעונה אחת. זהו הזמן שבו החושים שלנו, התנועה שלנו, התגובות שלנו, שהיו בביצועים מקסימליים בשעות היום, נמצאים במצב אחר. סינרגיה משכרת, איחוד בהרמוניה מושלמת הבולטת במהותה החזקה והייחודית, המיועדת לאוהבי בלעדיות וייחודיות אמיתיים. נייטולוגי הוא הדרך החדשה לחוות בושם. עולם שבו נוצרת מערכת יחסים חושית ופיוטית בין היקום הלילי, המדע וניחוחותיו. משפחה של חמישה ניחוחות EAU DE PARFUMS (-או דה פרפיום) שנולדה מהתערובות המורכבות של חומרי גלם מקוריים ובלתי ניתנים להשוואה. עם איכות יוצאת דופן שמעירה את החושים ועוזרת לתפוס את המקור האמיתי של היופי. הניחוחות כולם הינם יוניסקס ומתאימים לאוהבי האקסקלוסיביות והייחודיות שמתירה חותם אישי. צילום: Credit- Nightology מחיר 529 ₪ (1) Credit- Nightology
בית סלבטורה פראגמו מרחיב את קולקציית בשמי הנשים של סניורינה עם השקתה של Libera Signorina או דה פרפום תוסס ומפתיע בהשראת הגישה העצמאית והאופטימית של סיניורינה המודרנית. סיניורינה ליברה, המשקפת את מומחיות הניחוח של פרגאמו, היא תערובת גורמנד פרחונית מושקית המתגלה אט אט בקרשנדו עוטף של תווים מפתים ובלתי צפויים. תערובת מאסק פרחונית מועשרת באגס קטיפתי וברגמוט המעניק רעננות ארומטית. כמו קרן אור משמחת, הניחוח מבטא תחושה פנימית של שמחה מהולה באנרגיה חיובית המאפשרת לכל אחת את האומץ לבטא את עצמה בחופשיות. צילום: Credit Ferragamo Credit Ferragamo
BVLGARI MAN בולגרי מרחיבה את קולקציית בשמי הגברים שלה עם השקתו של Man Rain Essence או דה פרפום מרענן וממריץ המצטרף לסדרת בשמי הגבר מבית בולגרי- ניחוחות גבריים הרותמים את כוחו האינסופי של הטבע . הניחוח, עצי - רענן – מאסק שעוצמתו מתבטאת במינרליות רבת עוצמה מזכירה את שקיפותו הטבעית של הגשם. תמצית תה ירוק ותמצית תפוז מחיים את הרעננות. אקורד לוטוס לבן ואקורד קריסטל מאסק מעניקים שקיפות פרחונית. Man Rain Essence מצטרף לקולקציית בשמי הגבר Bvlgari Man הכוללת בתוכה ארבעה בשמים אייקוניים המספרים סיפור מפואר דרך ניחוחות גבריים הרותמים את כוחו האינסופי של הטבעי רכיבי. Bvlgari Man In Black, Bvlgari Man Wood, Bvlgari Man Glacial Essence, Bvlgari Man Terrae Essence. צילום: Bvlgari מותג הקוסמטיקה GA-DE גאה להציג את שובו של האייקון: ICON MUSK OIL GOLD EAU DE PARFUM
ממכר. נוצץ. חושני.
ICON MUSK OIL GOLD בעל ניחוח מוזהב המגדיר מחדש חושניות, אלגנטיות, בטחון עצמי ונשיות שהיא רכה ועוצמתית בו זמנית.
הוא שואב את השראתו מהמורכבות של האישה המודרנית, הנהנית מחיים של חופש ותנועה. האנרגיה היצירתית והחיובית שלה נשבתה בניחוח המנציח אותה במיטבה - מסקרנת ומהפנטת.
צילום: ג'ייד בושם ICON MUSK OIL GOLD מחיר 189 שח צילום יחצ (7) ג'ייד בושם ICON MUSK OIL GOLD . צילום יח"צ
בית הבישום JAGUAR משיק בושם חדש לגבר JAGUAR CLASSIC ELECTRIC SKY בית הבישום JAGUAR משיק את הניחוח החדש לגבר JAGUAR CLASSIC ELECTRIC SKY לגבר הקרייריסט, הבנוי לריגושים שתמיד מחפש אתגרים חדשים ותמיד בתנועה. הבושם בעל ניחוחות ירוקים ורעננים של ניקיון, עם נגיעות ארומטיות של מרווה, גרניום, לבנדר ונגיעות חמימות של אמבר.
צילום: JAGUAR – ELECTRIC SKY – לגבר – לילית קוסמטיקה – צילום יחצ חול (Custom) (1) צילום: יחצ חול
CASTRO HOME, מותג כלי הבית והלייף הסטייל משיק את: קולקציית האביב לקראת חג הפסח המתקרב ובא קסטרו הום, מותג העיצוב לבית של קסטרו, משיק את קולקציית האביב ובימים אלו יגיעו אל החנויות אוסף הפריטים החגיגיים בקולקציה המתאימים לאווירת החג. הקולקציה המוקפדת כוללת תמהיל מוצרים המתכתבים עם המגמות העדכניות ביותר בדגש על איכות, סטייל ומחירים נגישים. קולקציית ההום מורכבת מחמישה סיפורי השראה מרכזיים אשר נותנים מענה למגוון הצרכים של הלקוחות:
Pure White קולקציה אשר כל כולה מבטאת את התחכום שבפשטות – הלבן הנקי, הקלאסי שתמיד נשאר באופנה.
Blue Vibesכמו באופנה כך גם במוצרים לבית, שאבנו את ההשראה לקולקציה ממדינות השוכנות לחופי הים התיכון – יוון ודרום ספרד.
Dessert Sun קולקציה בעלת טקסטורות בוהו שיק מחומרים טבעיים – קש, עץ, שיטה, במבוק, פשתנים ועוד.
Green Zen הצבע הירוק האופנתי ממשיך איתנו גם באביב ומחבר אותנו לטבע. Little Homeלראשונה CASTRO HOME משיקה קטגוריה חדשה – קולקציה ייחודית לילדים ותינוקות מבדים איכותיים ובעיצובים שובי לב צילום: CASTRO HOME – כלי אוכל בעבודת יד 34.90שח-69.90שח צילום סטודיו קסטרו צילום סטודיו קסטרו
ריחות של תשוקה: מותג הלייפסטייל העילי EUNOIA, משיק בוטיק פופ אפ ראשון בקניון רמת אביב המותג המוכר בעיקר בזכות נרות הבטון ארוכי הטווח ועתירי הריח, משיק קטגוריית טיפוח חדשה ויוקרתית כעת, עם בוא האביב משיק המותג האקסקלוסיבי חנות פופ-אפ בקניון רמת אביב, עם מיטב המוצרים המוכרים והנחשקים: קולקציית נרות חדשה בגדלי הענק המוכרים של המותג, וכן ליין טיפוח חדש עם ניחוחות שיסובבו כל ראש בחדר. כך, נחשף ומוצע לקהל להנות מהניחוח שקיים בבתים הכי יוקרתיים ומפורסמים בישראל. בקולקציית הטיפוח החדשה, יושקו מוצרים בשלושה ניחוחות חדשים : הרבל, נומד וסובליים ווד, בשלל מוצרים כגון: סבוני גוף ופנים, קרמי לחות לגוף ולפנים, מפיצי ריח ומגוון נרות בגדלים שונים, מקטנים ועד נר ענק במשקל 15 ק"ג בכלי בטון או זכוכית. צילום: Processed with VSCO with a4 preset צילום: עומר סבח
חדשנות נוספת מבית דוקטור עור! דוקטור עור מרחיב את סדרת Booster OR ומשיק בוסטר אנטי אייג'ינג לפיסול ומיצוק הצוואר והמחשוף ובוסטר עוצמתי ללילה לשיקום העור. מכילים רכיבי פטנט חדשניים המותאמים לצרכי העור לתוצאות אפקטיביות נראות לעין דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה שפותח על ידי רופאי עור, מקבוצת ניאופרם מוצרי צריכה, מרחיב את סדרת Booster OR שמוצריה מספקים מענה ממוקד ועוצמתי לסוגי ומצבי עור שונים ומשיק שני בוסטרים חדשים המצטרפים לסדרה: בוסטר FIRM- RE- בוסטר אנטי אייג'ינג עם רכיב פטנט ייחודי לשימוש באזור הפנים, הצוואר והדקולטה (מחשוף) למיצוק, פיסול וטיפוח העור ובוסטר NIGHT – בוסטר לילה עוצמתי לשיקום העור.
צילום: Booster_Re ferm+bottle (1) triumph מותג ההלבשה התחתונה והפנאי המוביל בעולם משיק את קולקציית הלבשת הפנאי והבית לקיץ 2023 הקולקציה כוללת מגוון פריטים אופנתיים שניתן ללבוש בבית בדגש על נוחות מקסימלית מבדים רכים ונעימים במיוחד שלא מרגישים בכלל על הגוף
צילום: טריומף קיץ 2023 מחיר 300 קרדיט צילום יחצ חול (2) צילום יחצ חול
Be a NINJA המותג נינג'ה מתרחב לקטגוריות חדשות ומשיק לרגל פסח קולקציית סכינים חדה וקולקציית כלי בישול הכוללת סירים ומחבתות וורסטילים "נינג'ה" מותג שחרט על דגלו להביא לכל קטגוריה בה הוא פועל את בשורת החדשנות והטכנולוגיה, כבר כבש את ישראל עם למעלה ממיליון מכשירי בישול שונים הפרושים במטבחי ארצנו. מדובר במותג על הכי נמכר ברשתות החשמל בשנת 2022, ללא ספק סיפור הצלחה יוצא דופן ההולך ומתעצם. לקראת פסח, שריג אלקטריק היבואנית הרשמית של המותג נינג'ה, מרחיבה את עולמה של נינג'ה ומשיקה הן קולקציית סכינים חדשה והן קולקציית כלי בישול מגוונת. המוצרים כמו כל יתר המוצרים של נינג'ה מאופיינים בוורסטיליות, חדות, איכות וייחוד. צילום: מחבת מסדרת פוסיבל של נינג'ה, POSSIBLE PAN לאינסוף אפשרויות בישול במחבת אחת, 749 שח. קרדיט שריג יבואן ןרשמי צילום: שריג יבואן