X

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש על המדף עכשיו אצלכם: מוצרי חימום לעבור את החורף בקלות, סרום מושלם לעור הפנים של GUERLAIN, קוסמטיקה, מוצרי מזון חדשים ועוד.

בתי לוין
בתי לוין
  GUERLAIN סרום דאבל R  מתקדם של מותג הטיפוח היוקרתי - Double R Advanced Serum סרום Double R לחידוש ותיקון הושק בשנת 2018 בהשראת טיפול דרמו-קוסמטי סביב קונספט פורץ דרך: 2 סרומים ו-2 לפעולות משלימות על העור במוצר אחד והוא משלב את כוחן של שתי טכנולוגיות בלעדיות לחידוש האפידרמיס ולהרמת העור בצעד אחד. השנה, הדור האחרון של מוצר איקוני זה מוצע עם טכנולוגיה כפולה מתקדמת; מצד אחד פילינג (Renew) - חידוש העור, החלקת פני השטח והגברת זוהר העור על-ידי סילוק תאים מתים ושמירה על איזון העור לטובת עור חלק, בעל מרקם מעודן וזוהר. טכנולוגיית החידוש שלנו משודרגת כעת עם: דבש לבן, לפעולת הבהרה להגנה על בהירות העור ולשיפור זוהר העור. חומצות אלפא הידרוקסי ((AHAs, חומצות טבעיות יעילות ביותר לעור זוהר ובריא המרוכזות כעת בג'ל למלרי לשחרור הדרגתי. כדי להישאר מכבדות במיוחד. חומצות פולי הידרוקסיות (PHAs), הדור האחרון של חומצות טבעיות יעילות במיוחד בפילינג העור שאינן גורמות רגישות לאור חזק. מצד שני בסרום Double R המתקדם שלנו, ליפטינג (Repair) - הרמה ועיצוב מחדש של קווי המתאר של העור והפנים. אפקט הליפטינג שופר עם טכנולוגיית תיקון דבורה שחורה™ דינאמית חדשה המבוססת על דבש הדבורה השחורה, דבשים אורגניים ומזון מלכות ומאיצה את מנגנון התיקון עצמי של העור על ידי המרצת הקשרים בין תאי העור ותאי עצב (נוירונים). דבשים מותססים הם למעשה חומר חדש מתוך דבש, עשיר וחזק יותר בעל עוצמה כימית גבוהה יותר ב-31%, הפועל באופן מועצם יותר לתיקון ומתיחת העור. הדבש המוגבר הושג בתהליך פרמנטציה (תסיסה, טכנולוגיה ידועה המאפשרת חיזוק מרכיבים קיימים והוספת מאפיינים חדשים) שפותח הודות לשיתוף פעולה בין מחקר גרלן וחברת Biocorium, סטארט-אפ צרפתי בתחום הביוטכנולוגיה.
Credit Guerlain. 872 ilsצילום: Credit Guerlain. 872 ils
צילום: Guerlain   רשת גודלייף מציעה מגוון של פתרונות חמימים לגיל השלישי ובכלל גל קור קיצוני מכה השבוע בבריטניה וישנו חשש של ממש מפני אבידות ברבות בנפש. גם בישראל מדי שנה לקראת החורף חוזרות ושבות האזהרות כי יש חשיבות רבה לשמירה על חום הגוף, במיוחד  בגיל השלישי, בשל רגישות יתר ועלייה בתחלואה בעונת החורף.  במקביל ארגוני בטר"מ חוזרים ומזהירים מפני שימוש לא נכון ו/או מסוכן באמצעי חימום אשר גובים קורבנות מדי חורף. רשת גודלייף, המספקת פתרונות נגישים לבני הגיל השלישי, מציעה לקראת החורף מגוון מוצרי צריכה בטוחים לשימוש בחורף, אשר בנוסף מציעים בחלקם גם פתרונות להקלה במכאובים. מגוון המוצרים המחממים לחורף: בקבוק חימום חשמלי נטעןבקבוק חימום בעל עיצוב חדשני המשחרר כאבים, מפנק ומרגיע חגורת גב חממית -חגורת חימום לגב, עוזרת לשחרור כאבים מפנקת ומרגיעה. כרית חימום גדולה עם זרעי חיטה- פתרון טבעי ומוצלח בריח לוונדר המסייע בהקלה וטיפול בבעיות כרוניות, מקלה על כאבים, מפנקת ומרגיעה. ניתנת לשימוש על איברים שונים.  כרית חימום וקירור אישית עם גרגירי חימר - כרית חימום מתוצרת מדיק ספא המכילה גרגירי חימר ומיועדת בעיקר לשמירה על החום לאורך זמן.  כרית חימום/קירור אישית זרעי חיטה-  כרית המיועדת לשחרור מכאבים, מפנקת ומרגיעה. מכילה זרעי חיטה ושמן לבנדר.

כרית חימום לצוואר- תורמת לרגיעה והקלה בכאבים. מכילה זרעי חיטה ושמן לבנדר. כרית בעלת מגע חמים ונעים, ניתנת לשימוש על איברים שונים.

כרית חימום לצווארצילום: כרית חימום לצוואר
צילום: יחצ     Dr.pawpaw – IT DOES IT ALL- טיפול ועיצוב לשיער ללא שטיפה מותג הבאלמים לשפתיים הרב מכר העולמי משיק מוצר חדש לשיער שעושה עלייה לישראל.  Dr.pawpaw  כידוע, הוא מותג המוכר בזכות הבאלמים הטבעוניים שלו שמעניקים לחות והזנה לשפתיים, המוצרים שלהם הם טבעוניים ועשויים ממרכיבים טבעיים שלא נוסו על בעלי חיים. כעת, השיקה החברה מוצר חדש לשער בעל 7 פעולות לטיפול ועיצוב השיער ללא שטיפה. IT DOES IT ALL המוצר הינו השילוב המושלם בין טיפול ועיצוב שיער לבין הגנה ושמירה על שיערך. הפורמולה מבוססת גם היא על פרי הפפאיה ומכילה אלוורה, מספקת הגנה והזנה לשיער ושומרת אותו רך נעים ומלא בברק. יתרונות המוצר: מגן מחום| מפחית קצוות מפוצלים| מתיר קשרים| מפחית פריז| מוסיף ברק| מסייע בעיצוב| מעניק רכות. השימוש במוצר נעשה על ידי התזה על קצוות השיער-  רטוב או יבש ומסייע להטבה בקצוות השיער שנוטות להיות יותר יבשות. אין צורך בשטיפה. המוצר מתאים לכל סוגי השיער.  
paw paw IT DOES IT ALL באדיבות פאו פאו מחיר 59.90צילום: paw paw IT DOES IT ALL באדיבות פאו פאו מחיר 59.90
צילום: פאו פאו     רשת תיק התיקים נערכת לשנת 2023 רשת תיק התיקים מציגה  לשנת  2023 שלל מוצרים חדשים עם דגש על מוצרי חברת BOND מותג הבית של הרשת . בין המוצרים: תיק צד למחשב נייד- תיק מחשב מבד מלאנז' , עם ידית אחיזה נוחה, שרוול אותו ניתן למקם על טרולי, עם תאים חיצוניים וריפוד פנימי מיוחד למחשב מזוודות bond polypropylene- מזוודות קשיחות וחזקות במיוחד בארבעה צבעים כולל ורוד בייבי, עשויות  מחומרים עמידים, המזוודות בעלות נפח גדול, ארבעה גלגלים כפולים איכותיים סיליקון, ובעלות רוכסן הרחבה. למזוודות ידיות טרול אלומיניום מתכווננות וידיות אחיזה עם מנעול קומבינציה. כל מזוודה מחולקת  ל-2 חלקים שווים, צד אחד עם מחיצת רוכסן ועליה תא רוכסן וצד שני עם רצועות אחיזה.
מזודת בונד 2023 (1)צילום: מזודת בונד 2023 (1)
צילום: יח"צ       אסם-נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, ממשיכה לחדש ומשיקה לראשונה לכבוד השנה החדשה, את במבה דובים – אותה הבמבה הקלאסית במרקם ובטעם האהובים, בצורת דובים חמודים. המהדורה המיוחדת הושקה  בחודש ינואר 2023 במהדורה מוגבלת.
במבה דובים צילום סטודיו אסםצילום: במבה דובים צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם       חדש מ- Crêma Men  ג'ל רחצה פילינג עם גרגירים וולקניים לחווית מסאג' עוצמתית Crêma Men, מותג הטיפוח המוביל את תחום הרחצה לגברים בישראל , מרחיב את סדרת המוצרים לגבר ומשיק ג'ל רחצה פילינג עם גרגירים וולקניים:
  • מעשיר את העור במינרלים ולחות.
  • מסייע בהסרת לכלוך ותאי עור יבשים.
  • גרגירי פילינג וולקני לחווית מסאג' עוצמתית.
CREMA MEN ג'ל רחצה פילינג עם גרגירים וולקניים מחיר צילום טל אזולאי (3)צילום: CREMA MEN ג'ל רחצה פילינג עם גרגירים וולקניים מחיר צילום טל אזולאי (3)
צילום טל אזולאי     תנובה פונה לראשונה לקטגוריית גילאי 65+ משיקה יוגורטים מועשרים לגיל השלישי תחת המותג 'תנובה GOLD' סדרת היוגורטים GOLD  של תנובה, שפותחה בשיתוף מומחים לתזונת הגיל השלישי, מכילה את הרכיבים התזונתיים החיוניים לשמירה על תנועתיות הגוף, ומסייעים בשימור העצם ומסת השריר, בהם: רמת חלבון גבוהה, מגנזיום, ויטמין D, סידן וסיבים תזונתיים
סדרת יוגורטים BIO GOLDצילום: סדרת יוגורטים BIO GOLD
צילום: יח"צ     לראשונה בישראל על המדפים: תן בו ללא גלוטן "וילי פוד" מרחיבה את סדרת ממתק התן בו מדנמרק ומשיקה גרסה ללא גלוטן זאת כחלק ממגמת החברה לתת מענה טעים ואיכותי ובמחיר משתלם, לקהילת חולי הצליאק ולנמנעים מגלוטן כשנה לאחר שהציבה אלטרנטיבה לקרמבו, עם ממתק התן בו, שהגיע היישר ממדינת המקור דנמרק, מציגה חברת ויליפוד גרסה נטולת גלוטן של החטיף המוקצף זאת במטרה לאפשר לחולי הצליאק ולנמנעים מגלוטן להנות מהממתק האהוב, הכובש את המדפים בעונת החורף  
תן בו ללא גלוטן מבית ויליפוד. צילום סטודיו 360צילום: תן בו ללא גלוטן מבית ויליפוד. צילום סטודיו 360
צילום סטודיו 360     תיק לטלפון של המותג KIPLING שמרו על הסמארטפון שלכם בטוח עם תיק הטלפון של קיפלינג דגם Tally הוא כולל תא שימושי עם רוכסן ובד דוחה מים כדי להגן על הטלפון שלכם בכל מזג אוויר – כמו גם כיסים פנימיים וחיצוניים שימושיים לאחסון החפצים החיוניים שלכם, כגון כרטיסי חיוב או כרטיסי נייר. בין אם אתם על רחבת הריקודים או בנסיעות קלות בזמן שאתם מבקר באתר, תיק הטלפון של קיפלינג דגם Tally הוא הדרך המושלמת לשמור על הטלפון שלכם מאובטח.
תיק טלפון במותג קיפלינג מחיר 229 שח לחברי מועדון ולנרשמים באתר IBAGS צילום סטודיו IBAGSצילום: תיק טלפון במותג קיפלינג מחיר 229 שח לחברי מועדון ולנרשמים באתר IBAGS צילום סטודיו IBAGS
IBAGS צילום סטודיו     מותג קנור גאה להשיק: נמס בכוס – הסדרה החריפה מהדורה מיוחדת לחורף עם שני טעמים מרגשים: מרק עדשים חריף ומרק עגבניות חריף. המרקים הנמסים של קנור מהווים כבר שנים פתרון טעים  ומהיר  לארוחה קלה במשרד, בטיול, בצבא ואפילו סתם כך – כשמתחשק להתפנק בבית. מרקי נמס בכוס של קנור עשויים מ-100% רכיבים טבעיים, בתוספת סיבים תזונתיים, ללא תוספת חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.
קומפוזיציית נמס בכוס סדרה חריפה- עגבניות ועדשים קרדיט צילום יחצצילום: קומפוזיציית נמס בכוס סדרה חריפה- עגבניות ועדשים קרדיט צילום יחצ
צילום: יח"צ  

קבוצת המילטון משיקה מגוון מוצרים חדשים מבית שיאומי: שואב רובוטי שוטף בטכנולוגיה מתקדמת, שעון ספורט חכם וסדרת מכשירי אדים לתקופת החורף הקרובה

צמיד כושר חכם מדגם Xiaomi Smart Band 7 Pro , עם תמיכה מלאה בעברית מציג עיצוב אלגנטי , יוקרתי ומדויק לצד טכנולוגיה מתקדמת המתאימה לספורטאים. הדור החדש של סדרת צמידי הכושר המוצלחת והמובילה של המותג בעולם, דגם הפרו.

WhatsApp Image 2022-12-25 at 14.31.07צילום: WhatsApp Image 2022-12-25 at 14.31.07
צילום: יחצ שיאומי   חסל סדר שקיות הניילון:  מצטרפים בחינם למועדון הלקוחות של am:pm ונהנים מסל קניות רב פעמי מתנה במסגרת אסטרטגיית החדשנות המוצרית שמובילה am:pm כדי להמשיך ולהביא ערך מוסף ייחודי ללקוחותיה, ממשיכה רשת הסופרמרקטים האורבנית לחזק ולשדרג גם את מועדון הלקוחות שלה – המועדו, כי באמפמ מקצצים לחברים בחשבו. במהלך חודש ינואר תחלקam:pm  למצטרפים חדשים למועדון בכל אחד מ-59 סניפי הרשת, הפועלים כיום בין חיפה ועד לנס ציונה, סלי קנייה רב פעמיים בעיצוב רטרו שיק שניתן לתלות בכיף גם על כידון אופניים - לחוויית קנייה אורבנית, נוחה ואופנתית.
WhatsApp Image 2023-01-05 at 10.39.37צילום: WhatsApp Image 2023-01-05 at 10.39.37
צילום: יח"צ          
חדש על המדף צרכנות ראשון לציון צרכנות חולון צרכנות נס ציונה צרכנות בקעת אונו צרכנות בת ים צרכנות רמלה-לוד צרכנות באר יעקב צרכנות רחובות צרכנות

art