X

קריית אונו: מועצת העיר דחתה את הצעת האופוזיציה לסדר בעניין נת"צ לוי אשכול

המועצה אישרה הצעה נגדית של ראש העירייה ישראל גל, ראש העיר: "כל המומחים קבעו, כפי שהצגנו במועצה, כי הנת"צ השמאלי בטיחותי כמו כל כביש אחר" מועצת עיריית קריית אונו, דחתה אמש (שני), בישיבה שלא מן המניין שזומנה על ידי האופוזיציה, את הצעת האופוזיציה. המועצה אישרה ברוב קולות, הצעה נגדית של ראש העיר, מר ישראל גל.

  • י"ב כסלו התשפ"ג
צילום: עיריית קריית אונו
במסגרת הדיון, הציג מר ניר אייל מהנדס בטיחות ראשי בחברת נתיבי איילון את העקרונות שהנחו את התוכנית, את הבחירה בנת"צ השמאלי כאופציה המתאימה יותר לקריית אונו, וקבע: הנת"צ השמאלי בציר לוי אשכול בטוח כמו כל כביש אחר. אינג' אייל הציג את כל האמצעים שננקטו בקריית אונו להבטחת הבטיחות והדגיש כי אין דמיון בין הנת"צ השמאלי בקריית אונו לבין זה שהיה בפתח-תקווה!   ראש העיר מר ישראל גל, הציג בפני הנוכחים אוגדן, המאגד בתוכו עשרות עמודים והחלטות אשר קדמו לאישור העבודות על הנת"צ השמאלי, ובכל זה שיתופי ציבור, החלטות מועצה והמלצת ואישור כל הגופים הרלוונטיים: משרד התחבורה, רלב"ד ונתיבי איילון אשר קבעו כי הנת"צ בטוח כמו כל כביש אחר. ראש העיר הדגיש והרחיב בדבר השקיפות המלאה שבה נקטה העירייה במשך למעלה מעשור! האוגדן המרכז את כל המידע פתוח לעיון הציבור, בהתאם למסורת של שקיפות ושיתוף הנהוגה בקריית אונו בשנים האחרונות. ראש העיר ישראל גל: "קדמו לאישור ולהתחלת עבודות דיונים שנמשכו כ 20 שנה. במסגרת הדיונים נבחנו כל האופציות ולאחר שהובטחה בטיחות האופציות כולן, במידה שווה, נבחרה האופציה של נת"צ שמאלי, כאופציה המתאימה ביותר לקריית אונו". ראש העיר הבהיר כי במסגרת החזון לקריית אונו, לוי אשכול יפסיק להיות ציר תנועה בין-עירוני סואן ועמוס שמשרת את תושבי הערים הסמוכות ויחזור להיות רחוב עירוני עם תנועה איטית ובטוחה לצד מרחב ציבורי שוקק חיים. על פי חזון זה: תועדף תחבורה ציבורית, מיקרו מוביליות והליכתיות על חשבון שימוש ברכב פרטי, כמקובל בארצות מתקדמות בעולם. עוד הוסיף ראש העיר: "אני גאה בתהליכים שקדמו לאישור התוכנית, שלוו בשקיפות ובשיתוף ציבור. כפי שהוצג לחברי המועצה: כל המומחים קבעו כי הנת"צ השמאלי בטיחותי כמו כל כביש אחר!"
חדשות בקעת אונו נדל"ן בקעת אונו עיריית קריית אונו לוי אשכול

art