קבוצת אירני, בעלי פקטורי 54, משיקה את "FIVE POINT FOUR"
החנות הראשונה, בשטח של כ-1,000 מ"ר, עוצבה על ידי האמן הישראלי-אמריקאי רועי נחום, בשרונה בתל אביב בהשקעה של כ-16 מיליון ₪
- בתי לוין
- ב' אלול התשפ"ב
רוני אירני, מייסד ומבעלי קבוצת אירני, אמר היום: "בארבע השנים האחרונות הקמנו צוות מיוחד שחקר את עולמות התרבות, המוזיקה והסטריט, ועבד על גיבוש הקונספט על מנת לייצר רעיון המשלב מוצר, תרבות וקהילה. החנות תציע למעלה מ-30 מותגים בינלאומיים שנבחרו בקפידה, רובם מותגים שזו הפעם הראשונה שיוצגו בישראל, והם יימכרו בלעדית ב-FIVE POINT FOUR.
החלל יהווה מקום מפגש עבור קהילת חובבי הסטריט, מוזיקאים ואמנים. בחנות יתקיימו הופעות חיות, תערוכות, ויוצגו שיתופי פעולה עם יוצרים מקומיים ובינלאומיים״.
בחנות יוצגו קולקציות קפסולה ייחודיות, פריטים במהדורות מוגבלות ודגמים שנחתו הישר ממסלולי התצוגות בשבועות האופנה. טווח המחירים רחב, החל מ-99 ₪, ומשלב בין מותגים נגישים למותגי-העל. לאורך השנה, ומדי שבוע, יגיעו דרופים חדשים של פריטים מבית מותגי הסטריט הכי מדוברים כיום, כך שקהל הלקוחות ייהנה מחוויית קנייה נמשכת בה בכל שבוע יוצגו יצירות אופנה חדשות. בהמשך תושק אפליקציה ייעודית למותג, אתר אונליין וחיבור קהילתי באמצעות מועדון לקוחות.
בין המותגים שיימכרו בלעדית בחנות:
MARKET, BAPE, CASABLANCA, REPRESENT, JACQUEMUS MEN, HERON PRESTON, DROLE DE MONSIEUR, SUICOKE, MSFTSREP, MEDICOM TOY
לצדם יימכרו דגמי קצה אקסקלוסיביים של מותגי-העל:
BALENCIAGA, VETEMENTS, OFF WHITE, PALM ANGELS, AMIRI, ALYX
מגמה בולטת בחנות היא התמקדות באופנה יפנית עם מותגים כמו BAPE, SUICOKE או JUNYA WATANABE , זאת לצד הליינים הגבוהים של מותגי הספורט, שחלקם הגדול יימכרו בבלעדיות בישראל בחנות FIVE POINT FOUR - NIKE Neighborhood, adidas fashion influencer, PUMA Cream, Asics tomo, Vault by Vans, Converse Pinnacle.
בחנות מתוכננים שיתופי פעולה בלעדיים, כנהוג בחנויות הנחשבות למובילות דעה ולעוגנים מרכזיים בתרבות הסטריט. לכבוד הפתיחה, מושקים שני שיתופי פעולה של FIVE POINT FOUR עם מותגים בינלאומיים – MARKET ו-RUSSELL ATHLETIC. הקולקציות נוצרו במיוחד עבור השקת החנות והן תימכרנה בלעדית בישראל.