X

שירותי הסעת עובדים בגוש דן – כל היתרונות בשירות אחד

פקקים, עבודות בכביש, בעיות חניה – אלו רק חלק מהאתגרים שצפויים לעובדים מידי יום בדרכם אל העבודה וממנה. הפתרון? שירותי הסעת עובדים בגוש דן

  • ד' אב התשפ"ב
הסעות עובדים. צילום: יח"צ לינק פאוור
הסעות עובדים. צילום: יח"צ לינק פאוור
גוש דן הוא המטרופולין הגדול ביותר לישראל. המשמעות היא שחברות רבות, ביניהן חברות הזנק (הייטק) מקימות משרדים מפוארים בתחומי גוש דן. העובדים שצריכים להגיע מידי בוקר אל המשרד ובתום יום העבודה לנסוע לביתם מתמודדים עם בעיות תנועה קשות מאוד שגוזלות מהם זמן יקר. עמירן, למשל, עובד בחברת הייטק בגוש דן. "המנהלים שלנו הבינו שכל יום אנחנו מבזבזים בין שעתיים לארבע שעות בדרך אל העבודה וממנה. הם קלטו שהעובדים מגיעים עצבניים, מתוסכלים, נדרשים להיפרד מהילדים בשעות מאוד מוקדמות של היום ולשוב לראות אותם הרבה אחרי שהשמש שוקעת. כל אלו יצרו בשורה התחתונה ירידה בתפוקה של העובדים שכל הזמן היו עסוקים לבדוק כמה זמן לוקח להם לחזור הביתה".  שיחת היום במטבחים ובחללים המשותפים הגיעה לאוזניהם של המנהלים ואלו החליטו לעשות מעשה. "המנהלים שלנו החליטו להציע שירותי הסעת עובדים בגוש דן. המשמעות היא שכל מי שרצה יכול היה לעלות על הסעה שהסיעה אל המשרד וממנו. מערך ההסעות היה נרחב, כך שעובדים רבים מצאו מענה יעיל ואיכותי לבעיה אמיתית".  שומרים על איכות הסביבה הסעת עובדים בגוש דן היא בעלת יתרונות רבים:
  • צ'ופר – כמו שעמירן אמר, ההסעות הנוחות אפשרו לעובדים להשאיר את הרכבים בבית ופשוט ליהנות מהדרך.
  • עלויות – עלויות הדלק ואחזקת הרכב ירדו באופן משמעותי כאשר הסעת עובדים בגוש דן נכנסה לתוקף. אמנם העובדים לא התבקשו לוותר על הרכבים הפרטיים, אך תצרוכת הדלק, עלויות חניונים, הבלאי של הרכבים ועוד סעיפים רבים צומצמו באופן משמעותי. 
  • שמירה על איכות הסביבה – במקום שאלפי עובדים יניעו את הרכבים הפרטיים, הסעות עובדים מרוכזות מאפשרות לפחות כלי רכב לעלות על הכביש ובכך מסייעות בשמירה על איכות הסביבה. 
  • פתרון לפקקים – בהמשך לסעיף הקודם, הסעות עובדים יכולות לצמצם באופן משמעותי את כלי הרכב על הכבישים וכך להפחית את העומסים ואת שעות העמידה בפקקים. 
  • פתרון לבעיות החנייה – כאשר מאות עובדים מגיעים ומבקשים להחנות את רכביהם, מצוקת חניה היא עניין שבשגרה. במצב זה העובדים יכולים לבזבז זמן רב בחיפושי חניה, להתפשר על חניה במקום רחוק ובשורה התחתונה להגיע למשרד כשהם טרודים ועצבניים. הסעות עובדים מייתרות את נושא החנייה, כך שההגעה אל העבודה פשוטה הרבה יותר. 
  • עמידה בלוחות הזמנים – כאשר עובדים מגיעים יחד בשעה קבועה, אפשר לנהל את לוחות הזמנים במשרד ביתר יעילות.
  • גיבוש – שיחות חולין בהסעות יכולות להוביל לפריצות דרך באתגרים מקצועיים. כאשר העובדים פועלים כצוות אחד כולם יוצאים נשכרים, ברמה האישית, ברמת החברה וברמת הקהילה. 
עסקים בכותרות גוש דן מערך הסעות הסעת עובדים

art