X

אל תשכחו את זה: 4 טיפים לחיזוק הזיכרון

כולנו מכירים אנשים שזה קרה להם ובגיל מבוגר הם איבדו את היכולת לזהות אפילו את האנשים היקרים והקרובים להם ביותר. אם אתם מחפשים מספר טיפים שיוכלו לעזור לכם לשפר את הזיכרון, הינה הם לפניכם

  • כ"א תמוז התשפ"ב
צילום: pixabay
צילום: pixabay
אל תשכחו את זה: 4 טיפים לחיזוק הזיכרון  אם יש משהו שכולנו חוששים ממנו, זה לאבד את הזיכרון. כולנו מכירים אנשים שזה קרה להם ובגיל מבוגר הם איבדו את היכולת לזהות אפילו את האנשים היקרים והקרובים להם ביותר. לכן נשאלת השאלה הטבעית: האם זה רק עניין גנטי או שיש משהו שנוכל לעשות בכוחות עצמנו כדי להימנע מהמצב הזה? אם גם אתם מוטרדים ותוהים, חשוב שתדעו: משחקי זיכרון אימון מוח זה הפתרון. אם אתם מחפשים מספר טיפים שיוכלו לעזור לכם לשפר את הזיכרון, הינה הם לפניכם:
  1. שחקו משחקי אימון וזיכרון ייעודיים
  2. הקפידו לעשות זאת בהתמדה בכל יום
  3. נסו ללמוד שפה חדשה גם בגיל מבוגר
  4. היו בתקשורת עם כמה שיותר אנשים בכל יום
אין ויכוח על כך שיש מצבים שבהם לא נוכל לשלוט בתופעה ולעצור אותה, אך ברוב המקרים, ככל שהמוח יהיה יותר פעיל, כך הזיכרון יהיה יותר מחודד.   תוכנות לשיפור ושימור הזיכרון כתוצאה מכך שכל הנושא של שיפור וחיזוק הזיכרון מטריד רבים, ברור מדוע יש היום מגוון רחב של משחקי זיכרון אימון מוח. מחקרים רבים נעשו בתחום הזה והמסקנה כיום היא שניתן לשפר ולחזק את הזיכרון בכל גיל, ולא רק בגיל הילדות. מה שכן, כדי להצליח במשימה הזאת, כמו כל דבר אחר בחיים, צריך לעשות זאת בצורה רצינית ותוך כדי התמדה. חשוב לדעת שהיום יש כבר תוכנות משוכללות מאוד לשיפור הזיכרון, שכן על ידי תוכנת מחשב פשוטה אתם יכולים לשבת, לשחק ולשפר את מצבכם. נסו זאת עוד היום ותראו שלא רק שתרגישו שיפור, אלא גם תיהנו מהדרך כולה.   באיזו תוכנה כדאי לבחור? אין ספק שכאשר מדברים על תחום שנוגע לכל כך הרבה אנשים, ניתן לראות שיש עוד ועוד תוכנות ואפשרויות. יחד עם זאת, ממש כפי שקורה בתחומים אחרים, אנחנו רואים שגם כאן לא כל אופציה יכולה להיות מספיק טובה. לכן יש טעם לבדוק באיזו תוכנה אתם עושים שימוש ואיזה סוג של משחקי זיכרון היא כוללת. אם אתם כבר עומדים להשקיע מהזמן ומהאנרגיה שלכם במשחקי זיכרון, טבעי שתרצו שהם יהיו כמה שיותר מוצלחים. זו גם הסיבה שבגללה כדאי לבדוק מה חושבים אנשים אחרים על אותם משחקים שבהם חשבתם לעשות שימוש. האם מדובר על משחקי זיכרון שעובדים בצורה אינטואיטיבית ופשוטה? או שאולי זה משחק זיכרון מורכב מידי ולא נגיש? אין ספק שהיום, בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, הכול גם חייב להיות נגיש כדי שזה יהיה אטרקטיבי. לכן יש טעם לבדוק מספר אפשרויות ולבחור את האופציה הכי טובה שיש. אתם תראו שתתרגלו ליהנות מהמשחקים האלה ואפילו האנשים שמקיפים אתכם ישימו לב שאתם זוכרים יותר. זה אפשרי וזה בידיים שלכם, אז למה לחשוב פעמיים?  
צרכנות זיכרון משחקי זיכרון אימון מוח

art