X

מכשיר המהפכני לקוביות בבטן

בעולם שהכול נגיש, מהיר ומשתנה כל הזמן מרבית הזמן שאנו מפנים לפעילות ספורטיבית מועטה, כיום בעדן של טכנולוגיה ומכשור מתקדם אפשרי לשנות את הגוף ולחטב אותו על ידי מכשור מקצועי.

  • כ"ח סיון התשפ"ב
נעמה משיח כהן, צילום: פרטי
נעמה משיח כהן, צילום: פרטי
ד"ר אנה זנקוביץ רופאה המתמחה בתחום האסתטיקה הרפואית מעל 8 שנים, פתחה קליניקה מקצועית בהרצליה פיתוח, מתוך אמונה ליצור בעורנו מראה רענן, קורן וטבעי. הקליניקה עוסקת בשילוב רפואה לצד אסתטיקה טיפולים בשקעי עיניים, טיפולי אנטי א'יג'ינג, חומצה היאלרונית, טיפולי שיער, בוטוקס, מיצוק עור הפנים וחיטוב הגוף בתוספת מכשירים הכי חדשים בתחום. מכשיר truSculpt fleX  מכשיר לחיטוב הגוף פופולרי בארה"ב בקרב הסלבים וד"ר זנקוביץ החליטה להביאו לארץ ולאחר בדיקות נרחבות הבינה את יעילותו והתוצאות אשר הוא מספק. היא מספרת : " החלטתי להביא אותו מאחר הוא נותן פיתרון לאנשים שאינם אוהבים ספורט וחשוב להם להראות יפים, חטובים וקורנים".
WhatsApp Image 2022-06-27 at 18.27.19צילום: WhatsApp Image 2022-06-27 at 18.27.19
צילום: נעמה משיח כהן המכשיר עוצמתי הינו בעל אישור FDA מטפל בעיצוב ובחיטוב, בניית מסת השריר ושריפת שומנים וזאת ע"י גירוי ביו חשמלי. המכשיר בעל תכניות מגוונות המתאימות באופן אישי לכל מטופל וברמת הכושר האישי. אך המכשיר פועל? לפני שמתחילים בתוכנית יש לשתות 2 כוסות מים. לאחר מכן, מניחים על הבטן והירכיים מדבקות חד פעמיות מעין ג'ל  ולאחר מכן שמים האלקטרודות על הבטן ולא על העצמות. לאחר שכל האלקטרודות מונחות היטב על הגוף, המטפלת עוטפת את הגוף במעין ניילון בכדי לייצר חום. שלב ראשון:  2 טיפולים ראשונים מתרכזים בחימום אנרגיה הכוונה המכשיר מייצר תנועת פיתול על מנת לבנות התכווצויות מעין חימום לפני אימון. שלב שני : חיזוק השרירים כוונה למעבר תוכנית התכווצות והרפיית השרירים כלומר: אימון פעמיים בשבוע בחדר כושר. התוכנית מגביר את הכוח והסיבולת. שלב שלישי: חיטוב הגוף גורם להתכווצויות מהירות ורציפות של השריר. מרגישים בטיפול את השרירים עובדים ומתכווצים.
WhatsApp Image 2022-06-27 at 18.25.28צילום: WhatsApp Image 2022-06-27 at 18.25.28
צילום: פרטי קבלת תוצאה: בין 4-6 טיפולים ניכר שינוי, המכשיר כל 10 דקות משנה התוכנית, הטיפולים מזרזים את התהליכים של ניקוי הגוף. המכון ממליץ להגיע אחת לחודש ולשמור על מסת השריר.
trusculpt_cutera-1655631289574צילום: trusculpt_cutera-1655631289574
צילום: יחצ בטח אתם שואלים אך הרגשתי בטיפול? לאחר ניסיון של כך כך הרבה מכשירים התנסיתי בו, חייבת לציין שעשיתי טיפול אחד התחלתי כבר בשלב 2 מאחר אני מתאמנת, לאחר סיום הטיפול הרגשתי את הבטן והירכיים עדיין עובדות. הטיפול אינו כואב אך קיים כאן עבודת מאסה על השרירים, הרגשתי את הפעילות האינטנסיבית על השרירים. המכשיר מטפל באזור הידיים, ירכיים, בטן וישבן. יש לציין שטיפול 1 בלבד זה כמו 12 טיפולים בחדר כושר.זה בהחלט שווה לאנשים שבאמת לא אוהבים ספורט. מאת: נעמה משיח כהן מגזין מוקסיני
חיטוב הגוף נעמה משיח כהן קוביות בבטן

art