X

רחובות: "בשנה הבאה מרמורק תהיה בלתי ניתנת לעצירה"

 מאור גד, בלם הפועל מרמורק, מדבר על העונה שחלפה עליו במועדון עם תקוות לעתיד

  • ט' סיון התשפ"ב
ציילום: יוסי סוריק
ציילום: יוסי סוריק

בקיץ האחרון הצטרף מאור גד להפועל מרמורק, עימה ניסה להעפיל ללאומית אך ללא הצלחה. הוא גדל בהפועל כפר סבא ושיחק במספר קבוצות בליגה א' ביניהן בית''ר כפ''ס והכח רמת גן. לפני שנתיים הבלם הצטרף לעירוני אשדוד ורשם עונה מוצלחת. עכשיו הוא מסכם את העונה: ''אני חושב שעשינו הישג ענק כי אף אחד לא ציפה מאיתנו. מי שעקב, מתחילת העונה סימנו את מרמורק כאמצע טבלה ומטה אבל הוכחנו לכולם אחרת''.

עוד הוסיף: ''באיזשהו שלב בעונה הגיע לנו גל פציעות לא פשוט, דוד מרטן היה צריך לאלתר ולהריץ שחקנים עם פחות דקות משחק - הוא עשה את זה בצורה מטורפת. בתחילת העונה זה היה נראה כאילו אנחנו זה עד הסוף, אבל שחקנים עזבו ובאו והסגל השתנה, צריך להבין שלמאמן זה קשה ובמיוחד לשחקנים - עד שמכירים אחד את השני והדברים רצים על הדשא".

מרמורק משחק 1- צילום יוסי סוריקצילום: מרמורק משחק 1- צילום יוסי סוריק
ציילום: יוסי סוריק

על הפלייאוף  שתם מהר אמר: "אומנם לא הייתי על הדשא כי נפצעתי אבל תחושת פספוס ענקית כאילו יכולנו להשיג יותר. מצד אחד סיימתי את העונה בתחושת אכזבה כי אני באמת חושב שיכולנו להגיע למקום רחוק יותר, מצד שני הייתה לי תחושת סיפוק כי אני חושב שעשינו עונה גדולה כקבוצה ואני בפרט כשחקן. אחרי פתיחת העונה הבנו שעם הסכומים שהשקיעו בליגה יהיה מאוד קשה לעלות, אבל הייתה מטרה אחת וזה להגיע לפלייאוף מה שצלחנו בסופו של דבר. עם סגל שחקנים יותר גדול ותקציב יותר גבוה יכול להיות שזה היה נגמר אחרת ויכול להיות שגם לא - אין לדעת. "

על הציפיות הנמוכות: "בתחילת העונה כאשר ליאור חופי ישב איתי מאוד היססתי לחתום במרמורק בגלל המטרות של הקבוצה, אבל אני מכיר את דוד מרטן מעונות קודמות וידעתי שהוא לא סתם פה - לא טעיתי. אני שמח שיצא לי לשחק בשביל המועדון הזה-  עמדתי במטרות שהצבתי לעצמי כשחקן ברמה האישית וגם כשחקן ברמה הקבוצתית, רק פציעה שלא ציפיתי לה קצת ערערה אותי אבל גם אותה עברתי. מה הלאה? הייתי מאוד רוצה לשפר יותר את משחק הראש והתרומה שלי ההתקפית מבחינת גולים והבאת נקודות".

לקראת העתיד אמר: ''בשנה הבאה עם שחקנים קצת יותר קילרים ברחבה מבחינת גולים אני חושב שמרמורק תהיה בלתי ניתנת לעצירה, בטח עם הקהל שלה. הקהל של מרמורק זה פשוט וואו אחד גדול. התמיכה, האהבה למועדון, האהבה לשחקנים. קהל כזה לא חוויתי ואת זה אני זוקף לזכותם באמת. תמשיכו כך אני בטוח שמרמורק תגיע לרמות הגבוהות".

לסיכום אמר הבלם: ''אני כמובן הולך לעבוד מאוד קשה כדי לשדרג את עצמי, גם לנוח ולקחת חופש אבל הכדורגל במקום הראשון אצלי. התחלתי את הפגרה עם מנוחה קטנה, אבל חוזר בכל הכח לאימוני כוח בחדר כושר, כדור ואימונים אישיים. לסיום אני רוצה להודות לכל מי שעמל, עבד וליווה אותנו לכל מגרש - ריגשתם אותנו עד השנייה האחרונה באמת ואין יותר כיף מזה, שמחתי לתת את עצמי בשביל מרמורק ולשחק תחת המועדון והסמל הזה, הלוואי ודרכינו יצטלבו ומי יודע".

משחק מרמורק 12- צילום יוסי סוריקצילום: משחק מרמורק 12- צילום יוסי סוריק
צילום: יוסי סוריק
ספורט רחובות מאור גד הפועל מרמורק

art