בעל עסק? 9 סימני אזהרה שמסמנים לך לעבור לסוכנות שיווק דיגיטלי
אתם לא צריכים לעשות את זה לבד, וזה גם לא כדאי. הנה 9 סימנים שיבהירו לכם, שהגיע הזמן להעביר את השיווק שלכם למיקור חוץ ולתת לסוכנות שיווק דיגיטלי לדאוג לעסק שלכם
- מערכת
- כ"ד ניסן התשפ"ב
כעסק קטן, או אפילו בינוני, אתם יודעים איך זה עובד. היום שלכם מלא במשימות, החל ממימון עסקי ועד (ניסיון) לאיסוף לידים במדיה החברתית. אתם מתרגלים לעשות כמעט הכל בעצמכם, כי אחרי הכל, מי מכיר את העסק ואת הלקוחות שלכם יותר טוב ממכם? ואם זה לא מספיק, אין לכם את האפשרות הכלכלית לשכור מנהל שיווק או מזכירה נוספת, מה שמביא אתכם לבלות את כל היום בניהול אינספור היבטים של העסק. בפועל, לא נשאר לכם מספיק זמן לתפעל את העסק עצמו, וזה פשוט לא עובד. זה עובד, עד שזה לא עובד יותר! בשלב מסוים, טיפול בכל מאמצי השיווק שלכם מתחיל לפגוע בעסק והופך להיות לא אפקטיבי, לפחות לא כפי שהוא אמור להיות. אתם שופכים הרבה מאוד כסף, משקיעים זמן ומשאבים, ולא מקבלים את התוצאות שלהן אתם מצפים. אולם, שיווק העסק שלכם הוא קריטי להצלחתכם, והניסיון לנהל את השיווק שלכם בעצמכם הוא רק לעתים רחוקות רעיון שמביא רווחים גדולים בעתיד, אבל אתם צריכים לשקול מה נכון לעסק שלכם. הרבה מזה תלוי בתקציב, בניסיון, בזמן ובמאמצי הצוות. האם העסקת סוכנות שיווק דיגיטלי היא הצעד הנכון עבורך? ישנם יתרונות רבים במיקור חוץ של השיווק הדיגיטלי שלכם לצוות מומחים. בואו נבחן את הסימנים שיכולים לומר לכם שהגיע הזמן לתת לחברה חיצונית לטפל בנושא הזה.
- אין לכם מספיק שעות ביממה
- חסרות לכם מיומנויות
- אתם לא יודעים האם השיווק הדיגיטלי שלכם עובד
- יש לכם תקציב שיווק קטן
- העסק שלכם לא מקבל לידים חדשים או שמגיעים אליו לידים לא איכותיים
- המתחרים שלכם שולטים ברשת
- אין לכם אסטרטגיית תוכן
- האתר שלכם מיושן
- אתם צריכים פרספקטיבה חדשה