X

אור יהודה: רשת יוחננוף ו"מתחם ברקת" זכו במכרזי הקרקעות במתחם OPARK

מתחם התעסוקה והמסחר באור יהודה חותם שלב ב' מוצלח של שיווק, לאחר שרשת יוחננוף רכשה קרקע בשטח של 31 אלף מ"ר בעבור 300 מיליון שקל. מתחם ברקת זכה בשני מתחמים.

  • י' ניסן התשפ"ב
הדמיה: בר אוריין אדריכלים
הדמיה: בר אוריין אדריכלים

ראש העיר, ליאת שוחט: "תוצאות המכרז מעידות יותר מכל על האטרקטיביות של OPARK".

מתחם העסקים, התעסוקה והבילויים OPARK באור יהודה ממשיך לצבור תאוצה, ובשבוע האחרון הוכרזו הזוכים במסגרת שלב ב' של מכרז רמ"י: חברת "מתחם ברקת" זכתה במכרזים על שני מתחמים ורשת יוחננוף זכתה במתחם נוסף. כל זה קורה לאחר שגם שלב א' של השיווק הסתיים ב"סולד אאוט". במקביל, העירייה עומלת על ביצוע עבודות התשתית והפיתוח במתחם.

 במסגרת שלב ב' של השיווק, התקיימה התעניינות רבה מצד חברות שניגשו למכרז, כמות של פי שלושה לעומת שלב א', וכך גם הסכומים שהציעו המתמודדים שהיו גבוהים בין כפול לפי ארבעה מאלו שהוגשו במכרז הראשון. נתונים אלו מצביעים על האטרקטיביות הרבה של המתחם, שרק הולכת וגדלה עם הזמן ועם המודעות אליו בקרב החברות המובילות בישראל, במיוחד לאור התחרות העזה שקיימת בשל ההיצע הגדול של מתחמי תעסוקה באזור המרכז. כל אלה לא רק שלא פגעו בביקוש של OPARK, אלא אף הגבירו את היתרונות שלו אל מול המתחרים האחרים.

 רק לצורך ההשוואה, חברת יוחננוף זכתה במכרז על מתחם ג' לאחר שהציעה 300 מיליון שקל, כל זאת בעבור שטח של 31,500 מ"ר. מתחם ברקת זכתה בעבור סכומים של 71 מיליון שקל על שטח של 20,500 מ"ר ו-48 מיליון בעבור של 14 אלף מ"ר.

 מתחם OPARK ממוקם באזור האטרקטיבי ביותר, בין צירי התחבורה המרכזיים של מדינת ישראל ובמיקום האסטרטגי ביותר בגוש דן. המתחם כולל למעלה ממיליון מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר לחברות היי טק וביו טק מובילות, חברות עם זיקה לנתב"ג, חברות ממשלתיות, חברות פיננסיות, בנקים, קניונים ועוד. בנוסף, יוקמו בו מתחמי עסקים שיתופיים, אזורי גרין טק, מרכזי בילוי פנאי ותרבות.

 OPARK יוקם לצד מה שיהפוך לפארק השני בגודלו בגוש דן, המשתרע על פני 600 דונם בצמוד לנחל האיילון ומהווה פסיפס של שטחים פתוחים המשלבים שטחי חקלאות, חורשות, תעלות ואפיקי נחלים.

התכנון של OPARK בוצע באמצעות האדריכל גידי בר אוריין. גם הבניינים עצמם מוקמים מתוך גישה ירוקה, עם מתחמי גגות ופאטיו ובהם פינות ישיבה ורוגע ושפע של ירק. במתחם צפויים לקום מתחמי בילוי, פנאי ומסעדות שיאפשרו עבודה לצד בילויים באופן רציף מבוקר עד ערב.

 המיקום האסטרטגי של העיר אור יהודה, במרכז מדינת ישראל, צמודה לכל כבישי הגישה המרכזיים, לקו הסגול של הרכבת הקלה, לקו המטרו המתוכנן של גוש דן ולכניסה העתידית החדשה לנתב״ג, יחד עם יתרונות רבים בנושאים כמו תחבורה וחנייה הופכים את העיר ליעד הנדל"ני הבא.

 ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט אמרה עם היוודע תוצאות המכרז: "הקפיצה הגדולה בסכומים שהוצעו על ידי המתמודדים בשלב ב', פי ארבעה מהסכומים שהוצעו בשלב א', מעידים יותר מהכל על האטרקטיביות של OPARK. אני מברכת את הזוכים אשר יהנו מכל היתרונות ומהביקוש האדיר של הפארק ומיקומו. מנהלת הפארק תעמוד לרשותו ותדאג ללוות אותם מ-א' ועד ת' ולהבטיח שמתחם העסקים OPARK יבנה כאן במהרה".

Opark צילום: Opark
הדמיה: בר אוריין אדריכלים  
Oparkצילום: Opark
הדמיה: בר אוריין אדריכלים  
חדשות בקעת אונו נדל"ן בקעת אונו אור יהודה OPARK יוחנננוף ברקת

art