X

בניין העירייה המרכזי שופץ אחרי עשרות שנים

בבניין המרכזי, שהוקם בשנות השישים, בוצע שיפוץ עומק הן חיצונית והן פנימית כדי לשרת את התושבים המגיעים ללשכת סגני ראש העיר, אגף החינוך והאגף לשירותים חברתיים וקהילתיים. ראש העיר, ליאת שוחט: "שבעת רצון מהתוצאה שמכבדת הן את התושבים והן את העובדים שפועלים ממבנה זה"

  • י"ב אדר ב' התשפ"ב
צילום: סטודיו ישראל
צילום: סטודיו ישראל

בניין העירייה המרכזי, שהוקם אי שם בשנות השישים של המאה הקודמת, עבר בשנה האחרונה שיפוץ מאסיבי ונחנך בשבוע שעבר בהשתתפות ראש העיר, ליאת שוחט, רב העיר, הרב ציון כהן, סגני ראש העיר וחברי המועצה. על אף העובדה שהעירייה מקדמת הקמת בניין עירייה אחוד למחלקותיה השונות, יזמה ראש העיר, ליאת שוחט, את שיפוץ הבניין הוותיק ששוכן במרכז העיר כשעל המלאכה הייתה אמונה מחלקת תחזוקת מוסדות חינוך בראשות חגית גולני יחד עם האדריכלית חגית גיטליס.

 

המבנה הוותיק משמש את לשכת סגני ראש העיר, אגף החינוך על כל יחידותיו והאגף לשירותים חברתיים וקהילתיים על מרבית היחידות הפועלות במסגרתו. "במסגרת שדרוג מבני הציבור בעיר, היה חשוב לי שבניין העירייה המרכזי יעבור שיפוץ מאסיבי", מסבירה ראש העיר, ליאת שוחט. "אחרי שנים ארוכות שבהן המבנה לא טופל, ביצענו עבודת עומק הן באופן חיצוני והן באופן פנימי כדי לאפשר נגישות מירבית עבור התושבים שמגיעים כדי לקבל שירותים מהעירייה. אני שבעת רצון מהתוצאה שמכבדת את התושבים וכמובן את העובדים שפועלים מהמבנה הזה".

 

במסגרת העבודות, בוצע חיפוי של הבניין, בוצעה הנגשה מחוץ ובתוך הבניין, כולל המעלית, הוסדרה המבואה הראשית עם מערכות אלקטרוניות לקבלה וכניסה של הקהל, הוחלפו לוחות החשמל הראשיים והמשניים, שודרגו כל תאי השירותים והמטבחים, בוצעו שינויים בחדרים הפנימיים, בוצעה צביעה כללית של כל המשרדים, חופו החלונות והסורגים, שודרגה מערכת התאורה, בוצע ציפוי של הרצפות וגרמי המדרגות והוחלפו כל המעקות של הכניסה לבניין ובחדרי המדרגות הפנימיים.

 

במקביל, העירייה משלימה בימים אלו את השיפוץ של קומת העירייה במבנה הקניון הסמוך בו ישכנו יחד אגף ההכנסות, מחלקת החנייה, מבקר העירייה, התביעה העירונית ואגף הביטחון.

שיפוץ בניין העירייהצילום: שיפוץ בניין העירייה
צילום: סטודיו ישראל  
שיפוץ בניין הערייהצילום: שיפוץ בניין הערייה
צילום: סטודיו ישראל
חדשות בקעת אונו אור יהודה בניין העירייה

art