X

ראשל"צ: חן גודוסי ז"ל נהרג ביוני השנה, אשתו נופר ילדה את בנם לפני שבועיים

בתחילת השבוע נערך טקס ברית המילה לתינוק שנולד בתאריך 19.12 - שהוא גם יום הולדתו של בעלה המנוח: "מתנה ענקית שלחת לי... תודה אהבה שלי"

  • כ"ו טבת התשפ"ב
נופר עם הילדים בברית
"קראתי לתינוק "נריה", כלומר נר ה'. השם עלה לי ממש לפני הלידה ונריה הוא נר האלוהים שלנו", כך סיפרה בהתרגשות ל"גל גפן" נופר גודוסי, שאיבדה את בעלה חן ז"ל בעת שהיתה בהיריון מתקדם. ביוני השנה התרחשה התאונה הקטלנית בה נהרג גודוסי בצומת הרחובות רמז-תש"ח. בנו בן השבע שרכב אתו על הקטנוע נפצע באורח בינוני: https://bit.ly/2VfgSco נופר נותרה עם ארבעה ילדים בני 13.5, 10, 7 ו-3 כשהיא בהיריון. לפני כשבועיים היא ילדה ובתחילת השבוע נערך טקס ברית המילה לתינוק שנולד בתאריך 19.12 - שהוא גם יום הולדתו של בעלה המנוח. "היום היה יום מיוחד - ברית מילה של הבן שלנו, הנסיך הצדיק נריה", כתבה נופר בפוסט מרגש. "היה מרגש מאודדדד – גם  עצוב וגם שמח. נשארו לי מבעלי חן מתנות יפות – עמית, אופל, רוי, טוהר ונריה. חמישה ילדים לגדל לבד ביחד עם המשפחה התומכת שלי ושל חן היקר שלי, שלא עוזבים אותי לרגע. זכיתי". על בעלה, כתבה: "חן, בטוח שבאת לברית, היית שמח בשמחה שלנו וראית שעשינו ברית כמו שאתה אוהב מכל טוב והכי יפה שיש. ממש כמו שאתה אוהב שפע. דאגת שלא יחסר מהדבר הקטן עד הגדול, הכי מושלם, וככה עשינו. אנשים באו לכבד אותי ואותך לחזק ולחבק... היית חסר. כולם בכו משמחה ומעצב...". עוד כתבה חן בפוסט המרגש: "נריה נולד ביום ההולדת שלך. אתה ידעת שזה התאריך המשוער וצחקנו על זה... והנה הוא נולד ביום ההולדת שלך... מתנה ענקית שלחת לי... תודה אהבה שלי. זכיתי להיות איתך מגיל 17 עד 32... זכיתי שהיית שלי... מתגעגעים המון, לומדים לחיות עם הכאב".
הברית. צילום: פרטיצילום: הברית. צילום: פרטי
הברית. צילום: פרטי   מי שזכה להיות הסנדק של התינוק הוא הרב שמואל מלכה שליט"א, ראש מוסדות "נחלת משה", שסיפר על היכרותו עם המנוח: "לפני הרבה שנים פגשתי באחד השיעורים אדם עם נשמה גבוהה, מלא בשמחת חיים, עמוס בעשייה, שכל חייו ומחשבותיו על האחר בצורה יוצאת דופן... חן בכל רגע נתון חיפש לעזור. לא לחינם אחר פטירתו, מאות אנשים פקדו על ביתו וסיפרו על פועלו".
עמוד הבית ראשי חדשות ראשון-לציון ראשון לציון נופר גודוסי

art