X

ליצן רפואי וקרטיבים: מבצע הבדיקות הסרולוגיות באור יהודה יצא לדרך

באור יהודה בוצעה חלוקה מסודרת של ימי הבדיקות לפי מוסדות חינוך כך שבכל שעה הגיע גן אחר, וכך נמנעו תורי ענק בכניסה למתחמים. בימים הקרובים תפרסם העירייה את המשך השיבוץ של יתר מוסדות החינוך

  • ט"ו אלול התשפ"א
בדיקות סרולוגיות באור יהודה
בדיקות סרולוגיות באור יהודה
מבצע הבדיקות הסרולוגיות באור יהודה אתמול לדרך כאשר בזה אחר זה הגיעו ילדי גני הילדים בעיר כדי לעבור את הבדיקה שמאתרת את קיומם של נוגדנים. כדי להפיג את המתח מההליך לילדים בגילאי 3 עד 12, דאגה עיריית אור יהודה שבכל זמן הבדיקה ישהו ליצנים רפואיים שיעודדו את הילדים ויסייעו להם לעבור את הבדיקה. כמו כן, חולקו במקום קרטיבים.  באור יהודה בוצעה חלוקה מסודרת של ימי הבדיקות לפי מוסדות חינוך כך שבכל שעה הגיע גן אחר, וכך נמנעו תורי ענק בכניסה למתחמים. בימים הקרובים תפרסם העירייה את המשך השיבוץ של יתר מוסדות החינוך, כל זאת בהתאם לתגבור אפשרי של המתחמים. הבדיקות מבוצעות באמצעות פיקוד העורף ואגף הביטחון וחירום בעירייה.
ליאת שוחט במתחם הבדיקות. צילום: דוברות העירייהצילום: ליאת שוחט במתחם הבדיקות. צילום: דוברות העירייה
ליאת שוחט במתחם הבדיקות. צילום: דוברות העירייה ראש העיר, ליאת שוחט, אשר ביקרה במתחם אמרה: "אני מברכת על ההחלטה לקיים בדיקות סרולוגיות עבור ילדי העיר, ובכל זאת מצפה כי ההיערכות של המדינה לטובת הפרויקט הזה תהיה טובה יותר. ברור לי שאלו חבלי לידה של היום הראשון, אך אם אנו רוצים לעמוד ביעד של ביצוע בדיקות אלו לכל ילדי העיר, יש חובה לתגבר את הצוותים ולפתוח עמדות נוספות. כולי תקווה שכל מי שמעוניין לקבל את הבדיקה החשובה הזו, יוכל לעשות זאת עד תחילת שנת הלימודים". גם רמ"ט פיקוד העורף ביקר במתחם אתמול בערב והתרשם מאוד מההתארגנותביקר במתחם אתמול בערב והתרשם מההתארגנות ומהיענות התושבים והילדים. 
רמט פיקוד העורף ביקר במתחם אתמול בערב צילום: רמט פיקוד העורף ביקר במתחם אתמול בערב
רמט פיקוד העורף ביקר במתחם אתמול בערב      
עמוד הבית ראשי חינוך בקעת אונו אור יהודה ליאת שוחט בדיקות סרולוגיות

art