הקונדיטורית אור שפיץ יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש למותג הבינלאומי להיגיינה נשית קוטקס (Kotex), העוסק בסטיגמות איתן מתמודדות נערות ונשים במהלך חייהן, וחושפת שהדרך לפרסום הנוצץ לא הייתה פשוטה בכלל. בין היתר סיפרה אור כי בתחילת הדרך אמרו לה שעולם העסקים קשוח מדיי לבנות ולעוגות ורודות, אמרו שעדיף שתמשיך את "התחביב שלה" כמו כל הבנות. באמת מכירים אותה ואת היכולות שלה, "הם לא הבינו שעם הוורוד הזה, אני אכבוש את העולם". אותנו אור, כבר כבשת.